Opzouten als je hier alleen maar komt om te rellen en te stoken, een ban is zo geregeld hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:12 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Waarheid doet pijn hè of niet gasten.Probeer je maar er uit te lullen.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je die goals niet ef paintenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, een paar assists zijn ook mooi!
Hoe je 't ook wend of keert,diep van binnen weet je dat 't klopt......quote:
Wendt.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:14 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Hoe je 't ook wend of keert,diep van binnen weet je dat 't klopt......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik post anders altijd in perfect Nederlands.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen, zijn er ook Rotterdammers die WEL behoorlijk Nederlands kunnen tikken?
Erg opvallend dat de meeste domme taalfouten door die gasten gemaakt worden, al verbaast het me niets.
Doe niet zo gemeen tegen Merkie & Co johquote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen, zijn er ook Rotterdammers die WEL behoorlijk Nederlands kunnen tikken?
Erg opvallend dat de meeste domme taalfouten door die gasten gemaakt worden, al verbaast het me niets.
Stiekem toch voor Ajax dusquote:Op zondag 5 maart 2006 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik post anders altijd in perfect Nederlands.
De uitzondering...............quote:
Dit is vriendelijk jennen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:18 schreef Houniet het volgende:
Heatwave moet jij ook ophouden he
Hoeveel minuten nog trouwens? Blessure tijd?
Cart_man, Franky, Erasmus, Luni, TC03, Merkie zelf en Loek (quote:
Wat een supporter he, nooit tevredenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom ooop, nog ééntje.
Het enige wat jullie anders doen is alle posts eerst door de spellingscontrole van MS Word halenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cart_man, Franky, Erasmus, Luni, TC03, Merkie zelf en Loek () posten vaak ook anders in prima Nederlands hoor
. Is toch het meerendeel van de vaste Feyenoord-topic bezoekers.
Sja, als je met zúlke argumenten moet komen... Dan lijkt het mij dat ik gewoon gelijk hebquote:Op zondag 5 maart 2006 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige wat jullie anders doen is alle posts eerst door de spellingscontrole van MS Word halen
Het hele topic kan ook gelijk naar ONZquote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, als je met zúlke argumenten moet komen... Dan lijkt het mij dat ik gewoon gelijk heb.
Een beetje kleppen tussendoor kan ook wel lijkt me. Maar om nou hele discussies te hebben over kuyt en KJH, dat is toch ff te hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:24 schreef Merkie het volgende:
Och, alleen maar tussenstanden posten maakt het zo saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |