Ja en Kuijt geeft 20 assists en is gekocht voor 1 miljoen. Ik kan ook nog wel ff zo door gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Huntelaar scoort niet alleen tegen kleinere ploegen, maar ook tegen feyenoord en Inter
Komop zeg, Kuyt heeft wel een meerwaarde maar Huntelaar is nou eenmaal wat doelgerichter
Sterf zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kuijt heeft ook tegen Sparta en RBC gespeeld, waarom heeft hij geen 2 hattricks gemaakt?
Dta si op basis van meerdere wedstrijden hoor..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
GOZER. TWEE. WEDSTRIJDEN.
Op basis daarvan geef ik nog niets toe. Jezus, als je Feyenoorder was zou je door twi havenmongool genoemd worden.
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
43.
Coen Dillen
1956/'57 PSV (Ned1) 34 43
Wel medequote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterf zeg.
Moet ik het uitleggen? Het seizoen bestaat niet uit 2 wedstrijden tegen RBC en Sparta. Leuk dat je daar tegen scoort, maar in die wedstrijden word je geen kampioen hoor.
Ja iddquote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
Topscorerslijst wordt gelijk bijgesteld tegenwoordig he?
Met gelijkspelen tegen RBC ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterf zeg.
Moet ik het uitleggen? Het seizoen bestaat niet uit 2 wedstrijden tegen RBC en Sparta. Leuk dat je daar tegen scoort, maar in die wedstrijden word je geen kampioen hoor.
Dat is totaal geen zinloze discussie.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ja en Kuijt geeft 20 assists en is gekocht voor 1 miljoen. Ik kan ook nog wel ff zo door gaan.
Kap eens met de zinloze discussie over Kuijt en Huntelaar![]()
Juist wel! In dat soort wedstrijden word je JUIST kampioen. Je MOET die wedstrijden gewoon winnen, en niet zoals Feyenoord uit bij RBC 2-2 spelen...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterf zeg.
Wel voor hier weer......quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is totaal geen zinloze discussie.
Anders leg je effe lekker geen woorden in m'n mond die ik nooit zou zeggen, dank je wel?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef Merkie het volgende:
zou je door twi havenmongool genoemd worden.
Hij werd anders voordat hij naar Ajax kwam nog niet zo verafgood als na een paar leuke wedstijdjes die hij nu heeft gespeeld. Typisch Amsterdams...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dta si op basis van meerdere wedstrijden hoor..
Kuijt: 255 119
Huntelaar: 101 70
You do the math..
JAWEL... JUIST WEL.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterf zeg.
Jullie mogen NOOIT iets zeggen over verafgoding, met je helikopter-entree van v Hooijdonkquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij werd anders voordat hij naar Ajax kwam nog niet zo verafgood als na een paar leuke wedstijdjes die hij nu heeft gespeeld. Typisch Amsterdams...
Omdat ik voor Feyenoord was deed mijn mening er niet toe. Alleen jouw mening telde. Zolang je dat vol blijft houden blijf ik je lekker woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Anders leg je effe lekker geen woorden in m'n mond die ik nooit zou zeggen, dank je wel?
Dat moet je tegen heerenveen supporters zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij werd anders voordat hij naar Ajax kwam nog niet zo verafgood als na een paar leuke wedstijdjes die hij nu heeft gespeeld. Typisch Amsterdams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |