We hebben een devver er opgezet die dat als enige te doen heeft, en die er goede vorderingen mee maakt. Ik zal zien dat ik op korte termijn een reele termijn kan noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:51 schreef merlin693 het volgende:
die ingebouwde search functie mis ik echt iteejer ! is er een tijdsbestek te noemen ?
Astrologisch gezien kan ik dat verklaren, psychologisch laat ik dat graag aan andere overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef iteejer het volgende:
Overigens is het een opmerkelijk fenomeen, dat als men dingen zegt waar geen bewijs voor is en waar anderen het (alleen daarom al?) mee oneens zijn, er vaak vrij aggressieve en zelfs emotionele weerstand bij de 'bewijsvragenden' ontstaat.
Een opmerkelijk psychologisch feit, vanwaar deze reacties?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Astrologisch gezien kan ik dat verklaren, psychologisch laat ik dat graag aan andere over![]()
Tja, astrologisch is het bewezen en het staat zwart op wit...............zal ik het dan toch maar doen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool, doe es. Ooo, maar wacht.... is dat wel bewezen?
![]()
*scepticus mode* Okay... astrologie is een bewezen feit. iig staan planeten bewezen op een aanwijsbare plek. Maar is ook bewezen dat deze een specifieke invloed hebben op mensen. Wetenschappelijk bewezen bedoel ik dan. Ik kan het ook opschrijven en dan staat het ook zwart op wit. *scepticus mode*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tja, astrologisch is het bewezen en het staat zwart op wit...............zal ik het dan toch maar doen?![]()
Oke, tis me weer helemaal duidelijk, ik houd mijn mondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*scepticus mode* Okay... astrologie is een bewezen feit. iig staan planeten bewezen op een aanwijsbare plek. Maar is ook bewezen dat deze een specifieke invloed hebben op mensen. Wetenschappelijk bewezen bedoel ik dan. Ik kan het ook opschrijven en dan staat het ook zwart op wit. *scepticus mode*
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee, doe da nou niequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Oke, tis me weer helemaal duidelijk, ik houd mijn mond![]()
Oke, een korte, zeer beknopte verklaring dan.quote:
It makes sense... tenminste... voor mij dan. Maar veel mensen hebben een beetje van beide of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Oke, een korte, zeer beknopte verklaring dan.
Bij onze geboorte hebben we allemaal een "lijntje" met boven (de Zwarte Maan).
Rond ons 4e levensjaar verdwijnt dit "lijntje".
Dat is ook het moment van verandering.
Heeft iemand nu veel van het element vuur in zijn horoscoop dan is hij steeds op zoek naar het waarom van dingen, naar de rode draad.
Vuur is creatief, zorgeloos en springt in op nieuwe mogelijkheden.
Intuitie is ook een belangrijk steekwoord van vuur.
Dit zouden dus de "Believers" kunnen zijn.
Is er veel van het element aarde aanwezig dan is men vooral zintuigelijk bezig.
Zij bouwen een stoffelijke zekerheid op.
Hun houding is passief, taai, nuchter, koppig en wantrouwend.
Zij wortelen in bezit en hebben angst voor verandering.
Zij hebben moeite met abstract denken en, de in hun ogen, onverantwoordelijke optimisten en wilde plannenmakers van de vuurtekens.
Dit zouden dus de "non-believers" kunnen zijn.
Let wel; zoals ik al zei is dit een zeer beknopte verklaring.
Ook wil ik hiermee niet zeggen dat de een beter is dan de ander.
Het zou alleen een verklaring kunnen zijn waarom er agressieve en emotionele weerstand ontstaat.
*klikt op invoeren en zoekt gelijk dekking*
Agressie is een primaire reactie op een bedreiging. Iets wat ons gevoel van veiligheid aantast wordt a-priori als een bedreiging gezien door ons onderbewuste.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef iteejer het volgende:
Overigens is het een opmerkelijk fenomeen, dat als men dingen zegt waar geen bewijs voor is en waar anderen het (alleen daarom al?) mee oneens zijn, er vaak vrij aggressieve en zelfs emotionele weerstand bij de 'bewijsvragenden' ontstaat.
Een opmerkelijk psychologisch feit, vanwaar deze reacties?
Volgens mij illustreert dit juist heel goed wat het probleem kan zijn tussen "believers" en "sceptici".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.... dit hoort niet in feedback... sorry mods... hit me![]()
Misschien het proberen waard?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef Genverbrander het volgende:
hallo mirage en iteejer,
ik wil graag deel 52 RvdB-topic openen omdat er nog steeds een onthulling plaats moet vinden en ik bang ben dat dit niet gebeurt als er ook geen topic is.Wat vinden jullie, zal ik er een openen of is dit een slecht plan?
hm, ik was het juist met je eens dat het dus echt belachelijk is dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over die 'onthulling'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef Genverbrander het volgende:
hallo mirage en iteejer,
ik wil graag deel 52 RvdB-topic openen omdat er nog steeds een onthulling plaats moet vinden en ik bang ben dat dit niet gebeurt als er ook geen topic is.Wat vinden jullie, zal ik er een openen of is dit een slecht plan?
nou, dat topic wordt echt gemistquote:
Ja hier ben ik het wel mee eens. Ok dan doe ik het niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hm, ik was het juist met je eens dat het dus echt belachelijk is dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over die 'onthulling'.
Wat mij betreft dus geen nieuw topic meer, laat ze de klere maar krijgen met hun 'geheime' informatie die 'die persoon zelf naar buiten wil brengen' en wat 'anderen hebben te respecteren'![]()
![]()
Als het echt enige nieuwswaarde heeft, hoor je dat heus wel hoor, al is het maar van andere sites.
En nu is er toch niks te melden, dus ik ben tegen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja hier ben ik het wel mee eens. Ok dan doe ik het niet.
Dank je welquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hm, ik was het juist met je eens dat het dus echt belachelijk is dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over die 'onthulling'.
Wat mij betreft dus geen nieuw topic meer, laat ze de klere maar krijgen met hun 'geheime' informatie die 'die persoon zelf naar buiten wil brengen' en wat 'anderen hebben te respecteren'![]()
![]()
Als het echt enige nieuwswaarde heeft, hoor je dat heus wel hoor, al is het maar van andere sites.
En nu is er toch niks te melden, dus ik ben tegen![]()
Ja sorry hoor, ik bedoelde dit zeker niet als sneer naar jou, maar zo denk ik er wel over. Stom geheimzinnig gedoe, ik ben daar lichtelijk allergisch voor.quote:
Ik in hevige matequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik bedoelde dit zeker niet als sneer naar jou, maar zo denk ik er wel over. Stom geheimzinnig gedoe, ik ben daar lichtelijk allergisch voor.
Op een forum is het nog altijd zo, dat de users een topic openen. En het ook aan hen is dat te doen of niet te doen. Als user hoef je daarvoor geen toestemming te vragen aan de mods, en al helemaal niet aan mede-users.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef Genverbrander het volgende:
hallo mirage en iteejer,
dank voor de tip Stennyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Stenny het volgende:
Ik heb uit een goede bron gehoord dat Robbert van den Broeke mogelijk/waarschijnlijk vandaag in de TV show komt met Reinout Oerlemans, Nederland 2, Tros TV Show, 21.30 uur.
Don't knock me als het toch niet vandaag is, maar kijk voor de zekerheid wel.
Sten
txquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:
Uitzending gemist
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist
Heee Mirage! Goed dat je er weer bent. We hebben ons geprobeerd te gedragenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:12 schreef Mirage het volgende:
back, even bijlezen![]()
Hier in feedback is iedereen iig lief geweest![]()
![]()
![]()
Ja, dat zei Stenny ook alquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:18 schreef Mr_Integrity het volgende:
Zijn vader is er ook bij lees ik op teletekst. Pagina 229 subpagina 2
Maar nu is er weer een RvdB topic dus nu gaan we weer losquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heee Mirage! Goed dat je er weer bent. We hebben ons geprobeerd te gedragen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar nu is er weer een RvdB topic dus nu gaan we weer los![]()
iemand?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef Genverbrander het volgende:
Ander vraagje, wie het weet mag het zeggen.
De icoontjes [afbeelding] en [afbeelding] zijn op andere forums heel handig om aan te geven of er een nieuwe post is geplaatst, maar hier op fok heb ik er werkelijk niets aan.Topics die ik allang heb gelezen zijn nog steeds rood.
Op andere forums zit vaak ook een 'mark all forums read'-knop, waarmee alle berichten als gelezen worden gemarkeerd. Handig voor als je de volgende keer terug komt en je wilt weten wat er nieuw is gepost.
Zit hier nog enig systeem in het systeem van fok en zo ja wat is dit?Bvd
Werkt bij mij ook alleen na uit- en inloggen of opnieuw webbrowser openen (bij elk nieuw bezoek is het goed dus, bij het begin, maar bij aanklikken verandert er niets).quote:
klopt !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Werkt bij mij ook alleen na uit- en inloggen of opnieuw webbrowser openen (bij elk nieuw bezoek is het goed dus, bij het begin, maar bij aanklikken verandert er niets).
Komt zeker goed met de nieuwe searchquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt !
Dat heb ik ook.... of dat normaal isgeen idee eigenlijk
![]()
Ik denk eigenlijk dat het iets is dat (nog) gefixt moet worden.
Ok bedankt voor je reply.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt !
Dat heb ik ook.... of dat normaal isgeen idee eigenlijk
![]()
Ik denk eigenlijk dat het iets is dat (nog) gefixt moet worden.
Ze kan een mail sturen als ze het niet snapt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef seriewoordenaar het volgende:
Dag Mods. Ik hoor net dat mijn Meditrinea (mijn vrouw) geband is in het RvdB-topic. Ze snapt niet helemaal waarom. Ik ook niet. Wat is de reden, als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |