hoiquote:
Daarna heb ik 'm afgezet, tot mijn spijt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef outcast_within het volgende:
2 uur lang?
is het wel een leuke aflevering? na 20 min het niet echt bijster toffe toevoeging vind
Gewoon de hele serie opnieuw kijken, dan komt het gevoel ook weer terugquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef outcast_within het volgende:
je mist toch dat gevoel nu je al zo lang geen densha hebt gekeken
Maar jij hebt het ook iets van 3 of 4 maanden eerder gekeken dan ik Ik herinner het me nog als de dag van gisteren , ook al is het voor mij ook alweer een week of 6 geleden dat ik de laatste eps keek.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef outcast_within het volgende:
vond haar er ook niet knapper op geworden.
je mist toch dat gevoel nu je al zo lang geen densha hebt gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
ik hoor het 'em al zeggen: sumimasen! sumimasen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:
Ik vond deze net weer terug .
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ito Atsushi is geknipt voor de rol als Yamada/Densha. Hij zet een zeer geloofwaardig maar toch grappige nerd neer. Zo is er een aflevering waar hij door een make-over zijn otaku-karakter probeert te verbergen. Maar zelfs dan laat Atsushi ons zien dat Densha van binnen een verlegen nerd is. En een make-over niet iemand zomaar verandert.
Ito Misaki is ook zeer geknipt voor de rol als Soari/Hermes . Waarbij ik ook complimenten moet geven van de mensen van haar garderobe. Ze ziet er elke keer weer ongelovelijk cute maar met klasse uit. Door haar kleding ziet ze er telkens uit als een onafhankelijke vrouw met klasse, waardoor het extra duidelijk wordt dat ze eigenlijk uit Densha's league is, in een andere wereld leeft. Maar door die ene blik, de manier waarop ze haar tasje vast houdt heeft ze ook weer iets ongelovelijks cute. Waardoor het duidelijk is dat ze eigenlijk ook maar een verlegen meisje is met het hart op de juiste plaats. De regie versterkt dit nog eens met de perfecte belichting van achteren en prachtige muziek als zij in beeld komt. Zodat het als man bijna onmogelijk is om niet verliefd te worden op haar.
Kortom als je net als ik fan ben van de betere Aziatische romcoms als My Sassy Girl, dan moet je dit zien.
cijfer: 9.5
Die nieuwe extra was wel jammer genoeg wel weer een gevalletje, slecht vervolg om het succes nog eens uit te buiten.
Nu rest mij nog maar één vraag:
Weet iemand of en waar dit op dvd te krijgen is? Met Engelse subs natuurlijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lonewolf2003 op 13-10-2006 17:11:41 ]
ik heb toen ik naar USA ging deze zomer heel sloom te werk gegaan met me tassen inpakken en dergelijk, 3 x raden waardoor dat kwam... mocht van geluk spreken dat toen nog maar tot 4 te kijken wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef AlohaXa het volgende:
Ah ik bedoel ook niet te zeggen dat hij slecht acteerde hoor, maar het is in ieder geval 'anders' dan wat je (ik) met films gewend ben.
Hmm en door jou moet ik vanavond ook aflevering 4 kijken, want nu ben ik benieuwd geworden
(meer dan 4 heb ik ook nog niet na 3 weken "kopen", maar dat komt nog wel )
ik heb em na 3 seconden uitgezet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is de film van Densha Otoko trouwens de moeite waard na het zien van de hele serie?
de film is gewoon een samenvatting van de serie met andere acteurs. volgens mij kan dat lang niet zo leuk zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is de film van Densha Otoko trouwens de moeite waard na het zien van de hele serie?
dies ook erg mooi, duurt 100 mins, je zou kunnen zeggen dat dit een film isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de film is gewoon een samenvatting van de serie met andere acteurs. volgens mij kan dat lang niet zo leuk zijn.
de extra lange episode na de serie (met wel dezelfde acteurs) heb ik nog steeds niet gezien
dat is gewoon zijn acteren + beetje overmatig 'verontschuldigen'/'niet andere zich laten schamen/beledigd voelen' japanse tintje. Soort van cultuur zeg maar dat je probeert voor te zorgen dat de andere zich niet als buitenstaander voelt/etc. snap je ^^?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:04 schreef AlohaXa het volgende:
Ik ben nu aflevering 5 aan het kijken. Ben wel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren, maar mijn god werkt die otoku toch op mijn zenuwen. Dat slikken, dat zweten, dat stotteren en continue veronschuldigen. Brrrrr!
Ik hoop wel dat die op het laatst enigzins normaler wordt met zo'n mooie vrouw in zijn buurt.
dan kun je maar beter tot het einde blijven kijkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind trouwens die gemene vrouwelijke collega van hem hilarisch haha
joh slapen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef AlohaXa het volgende:
Ze laat wel elke keer densha betalen!
En ik dacht dat ze met alle bazen sliep of was het echt eten? Dat weet ik niet
Die linker die zo erbij zit en een bril op heeftquote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef stroopje het volgende:
[afbeelding]
Stel je nou eens voor dat deze gasten anime Fokkers waren en welke gast zou jij zijn in dit plaatje
Ik zou die basketballer kiezen
Die voetbalfan heeft ook niet de hele tijd een Duitse vlag op zijn wang. Eerst had hij er maar 1.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef Sh0g het volgende:
Die eigenaar van het forum natuurlijk, dat is de meest toffe nerd en hij maakt coole ascii tekeningen
En het komt weer goed met zijn mooie meisje op het eind.
Maar ik zou ook wel die voetbalfan kunnen zijn, maar ik zou nooit een Duits vlaggetje op mijn wang tekenen
Of anders die leger kerel, ik heb me doodgelachen om hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |