Ik heb denk ik nog nooit zo'n ongelofelijk azijnzeiker als jou meegemaakt. Hij schiet met links, en geweldige peer en net 2 meter over.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Rosales knalt hem weer lekker hoog over hoor. kan die man dan TOTAAL niet mikken?
I really don't give a shitquote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog nooit zo'n ongelofelijk azijnzeiker als jou meegemaakt. Hij schiet met links, en geweldige peer en net 2 meter over.
ssst, je mag van die rijstplukker geen kritiek leveren!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef Houniet het volgende:
ROSALES WAT DOE JE NOU MAN
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ssst, je mag van die rijstplukker geen kritiek leveren!!!
Zou jij ook doen als je 3-0 voor stond en nog niet gescoord hadquote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Rosales!!!!!!!!
4 man mee, en hij schiet ZELF slap naast.. wat een eikel..
vast wel, maar ik sta er niet voor 1 miljoen per jaar ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 3-0 voor stond en nog niet gescoord had
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Tomhoog het volgende:
Huntelaar voor de gouden ESM schoen?
Precies, en verder blijf ik gewoon nog steeds geen fan van hem, veels te laag rendement...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:25 schreef Houniet het volgende:
Je moet ook niet aan jezelf denken, maar aan het team. Dus gewoon die bal overspelen, en het staat 4-0.
maar da's logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |