Wedstrijd afgelopen!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef Jajong het volgende:
Boukhari geeft Oost panna!
Hij is losquote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef Jajong het volgende:
Boukhari geeft Oost panna!
seizoenkaarthouders tellen mee ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:09 schreef Royal_Flush het volgende:
45.000 toeschouwers in de Arena vandaag???Aan de vele lege plekken te zien moeten ze leren tellen daar....![]()
AUB niet weer die discussiequote:Op zondag 5 maart 2006 15:09 schreef Royal_Flush het volgende:
45.000 toeschouwers in de Arena vandaag???Aan de vele lege plekken te zien moeten ze leren tellen daar....![]()
Gestoptquote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef Remzz het volgende:
Pieckenhagen
Had hij gestopt of was de strafschopn gewoon over?
Zeik niet zo manquote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Wat een prutsploeg dat Ajax weer, je bent 10 keer sterker, buit het nou eens uit voor je thuispubliek, zoveel zijn ze niet gewend meer..
Volgens mij echt gestopt..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef Remzz het volgende:
Pieckenhagen
Gestoptquote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef Remzz het volgende:
Pieckenhagen
Idd, is het newbie;s die bijdehand willen zijn met uitgekauwde kutonderwerpen dag ofzo??quote:
Ze hebben de punten weer binnen, zo lijken ze te denken. Vreselijkquote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
En dus weer een flinke kans voor Sparta..
Wat een prutsploeg dat Ajax weer, je bent 10 keer sterker, buit het nou eens uit voor je thuispubliek, zoveel zijn ze niet gewend meer..
Weet niet, maar hebben ze al een kans gehad danquote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
En dus weer een flinke kans voor Sparta..
Je moet toch toegeven dat hier geen reet van klopt of niet soms?quote:
ja, maar 3-0 is fijn...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze hebben de punten weer binnen, zo lijken ze te denken. VreselijkAls sparta een keer scoort zitten ze weer in de wedstrijd en kan het nog gek aflopen
.
Iddquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef Jajong het volgende:
Wat is Trabelsi ook een geweldige verdediger... We gaan em missen denk ik
Was wel met links en zoveel scheelde het nietquote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Rosales knalt hem weer lekker hoog over hoor. kan die man dan TOTAAL niet mikken?
Ik heb denk ik nog nooit zo'n ongelofelijk azijnzeiker als jou meegemaakt. Hij schiet met links, en geweldige peer en net 2 meter over.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Rosales knalt hem weer lekker hoog over hoor. kan die man dan TOTAAL niet mikken?
I really don't give a shitquote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog nooit zo'n ongelofelijk azijnzeiker als jou meegemaakt. Hij schiet met links, en geweldige peer en net 2 meter over.
ssst, je mag van die rijstplukker geen kritiek leveren!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef Houniet het volgende:
ROSALES WAT DOE JE NOU MAN
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ssst, je mag van die rijstplukker geen kritiek leveren!!!
Zou jij ook doen als je 3-0 voor stond en nog niet gescoord hadquote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Rosales!!!!!!!!
4 man mee, en hij schiet ZELF slap naast.. wat een eikel..
vast wel, maar ik sta er niet voor 1 miljoen per jaar ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 3-0 voor stond en nog niet gescoord had
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Tomhoog het volgende:
Huntelaar voor de gouden ESM schoen?
Precies, en verder blijf ik gewoon nog steeds geen fan van hem, veels te laag rendement...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:25 schreef Houniet het volgende:
Je moet ook niet aan jezelf denken, maar aan het team. Dus gewoon die bal overspelen, en het staat 4-0.
maar da's logisch
Dat is waar, bovendien loopt 'ie al richting 25, niet? Hij heeft niet gebracht wat we ervan verwachtten, maar waar progressie is te zien, is hoop. Nog een paar maandjes zo doorzetten, en hij mag wat mij betreft nog een seizoen op rechts blijven staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat is jouw mening twi.
Ik geef toe het gaat IETS beter met hem de laatste tijd, maar voor een wannabe Agentijns international brengt hij te weinig vind ik.
Ik help het ons hopenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, bovendien loopt 'ie al richting 25, niet? Hij heeft niet gebracht wat we ervan verwachtten, maar waar progressie is te zien, is hoop. Nog een paar maandjes zo doorzetten, en hij mag wat mij betreft nog een seizoen op rechts blijven staan.
Oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen enige manier.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er lijkt zoveel kwaliteit in hem te zitten, en hij is redelijk snel, maar het komt er niet uit...
Eigenlijk is dat toch met zoveel vleugelspelers. Mitea, Gronkjaer, vd Meijde, Pienaar. Allemaal leuk en aardig, toch ontbreekt er iets voor een constante goede prestatie over lange termijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Er lijkt zoveel kwaliteit in hem te zitten, en hij is redelijk snel, maar het komt er niet uit...
Das ook weer waar.... het is ook best een lastige positie natuurlijk..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat toch met zoveel vleugelspelers. Mitea, Gronkjaer, vd Meijde, Pienaar. Allemaal leuk en aardig, toch ontbreekt er iets voor een constante goede prestatie over lange termijn.
You name itquote:
Rosales wat doe jequote:
Weer een totaal mislukte voorzet geven, wat anders?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |