quote:Op zondag 5 maart 2006 14:45 schreef Koenholio het volgende:
Je moet geen koffie drinken. En zeker niet als je brak bent.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
De enige oplossing is om nu, hoe smerig dat op dit moment ook mag klinken, een biertje te drinken.
Ik moet er i.i.g. niet aan denken als ik een kater heb.quote:
idd de beste remedie...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
De enige oplossing is om nu, hoe smerig dat op dit moment ook mag klinken, een biertje te drinken.
Zo stel je je kater alleen maar uit, water drinken, koel, helder en vers kraanwaterquote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
Hmm, dan zet ik nu nog wat koffie; maar dan doe ik er wel zout in plaats van suiker in... dat houdt weer vocht vast...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef Houniet het volgende:
je had ook geen koffie moeten drinken man, dat is vochtafbrekend![]()
checkquote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Tomhoog het volgende:
Chocomelk even better
Bakje satequote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef Tomhoog het volgende:
en een bapau ofzoiets
Geldt dat niet voor alle bier? mits in grote hoeveelheden naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:54 schreef pc-reactive het volgende:
Ik wijs Heineken bier nog altijd aan als grote veroorzaker van katers! Het smaakt wel goed maar het naeffect is erg kut.
Ja, heerlijk gevoel is dat.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef Schorpioen het volgende:
Je wordt er niet helder en alert van: je zenuwen slaan gewoon op hol waardoor je een halve psychotische chaoot wordt maar je denkt dat je alert en helder bent.
Ja dat kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle bier? mits in grote hoeveelheden naar binnen gewerkt?![]()
Heineken...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Ja dat kloptAlleen vind ik dat het bij Heineken al eerder zo is dat je brak bent de volgende dag.
Klopt, maar dan zit je een dag later met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef JosvG het volgende:
Bier, dat helpt.
En naast al deze geweldige effecten, is het nog eens lekker ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef Schorpioen het volgende:
Koffie wordt als een wondermiddel gezien maar het is troep. Je wordt er niet wakker van: je bent alleen slaperig van afkickverschijnselen van caffeine. De hoofdpijn is ook een van die afkickverschijnselen. Je wordt er niet helder en alert van: je zenuwen slaan gewoon op hol waardoor je een halve psychotische chaoot wordt maar je denkt dat je alert en helder bent. En tegen een kater helpt het al helemaal niet. Gewoon water drinken. Voordat je gaat slapen dus.
Of eerst goed de OP lezen natuurlijk voordat je reageert; je hebt mij nergens iets horen zeggen over een kater; enkel over wat brakheid die nu wel weer redelijk over is.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef BullitChick het volgende:
*sjugt*
Gewoon geen alcohol drinken zien vele mensen niet als oplossing tegen katers, maar wel zeiken als ze te veel hebben gezopen en dan een kater hebben...
't Is kiezen of delen: OF geen alcohol drinken (of in zeer beperkte mate), OF niet zeiken als je een kater hebt..!![]()
dquote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik werd overigens vanmorgen om 8:00 wakker
Mensen u bent gewaarschuwd, koffiegebruik op eigen risicoquote:Op maandag 6 maart 2006 01:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Koffie.
Je begint eraan terwijl je het niet lekker vind en niet nodig hebt en op een gegeven moment kun je niet meer zonder omdat je er onnodig verslaafd aan ben geraakt en het doet je niets meer dus heb je nog meer nodig, fijn he caffeïne, ik ben er iig mee gestopt, vanaf nu alleen nog alcohol.![]()
Dan krijg je gelukkig geen last van verslavingsverschijnselen...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Koffie.
Je begint eraan terwijl je het niet lekker vind en niet nodig hebt en op een gegeven moment kun je niet meer zonder omdat je er onnodig verslaafd aan ben geraakt en het doet je niets meer dus heb je nog meer nodig, fijn he caffeïne, ik ben er iig mee gestopt, vanaf nu alleen nog alcohol.![]()
Nou??quote:Op maandag 6 maart 2006 01:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
d
En ik hoop dat dat me nog eens lukt. Maar dat zie ik zometeen wel.
Nee, ik was om 11:00 wakker.quote:
Dan ben je wel lekker uitgeslapen; wat niet van iedereen hier gezegd kan worden....quote:
Held!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
niet zeuren, ik lag er vanmorgen om 6 uur in en ik zat om 9:30 alweer in de collegebanken. Inmiddels voel ik me alleen nog een beetje brak, koppijn is verdwenen
.
maareh, was mooi feesie op de kroeg vannacht!![]()
Ik heb 1x gehad dat ik in de tentamenweek echt geen zin meer had om te gaan leren voor een tentamen, ben de kroeg in gegaan, fllnk wezen drinken en lag om 5:30 in mn nest, wekker maar gezet om 9u, nog ff uurtje tentamenstof doorgenomen en uiteindelijk een 7,2 gehaald!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Held!![]()
![]()
Dat had ik dus afgelopen weekeinde twee avonden achter elkaar; terwijl ik er maandag en dinsdag weer rond 7.00u uitmoest.. [afbeelding]
Je hebt dus valsgespeeldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:02 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb 1x gehad dat ik in de tentamenweek echt geen zin meer had om te gaan leren voor een tentamen, ben de kroeg in gegaan, fllnk wezen drinken en lag om 5:30 in mn nest, wekker maar gezet om 9u, nog ff uurtje tentamenstof doorgenomen en uiteindelijk een 7,2 gehaald!!!Moet zeggen dat ik wel alle colleges had gevolgd en de stof goed begreep.
Wel goed warm hé, opwarmen tot het bloedheet is en dan wachten natuurlijk tot het op een aangename temperatuur zit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |