quote:Op zondag 5 maart 2006 14:45 schreef Koenholio het volgende:
Je moet geen koffie drinken. En zeker niet als je brak bent.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
De enige oplossing is om nu, hoe smerig dat op dit moment ook mag klinken, een biertje te drinken.
Ik moet er i.i.g. niet aan denken als ik een kater heb.quote:
idd de beste remedie...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
De enige oplossing is om nu, hoe smerig dat op dit moment ook mag klinken, een biertje te drinken.
Zo stel je je kater alleen maar uit, water drinken, koel, helder en vers kraanwaterquote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
Hmm, dan zet ik nu nog wat koffie; maar dan doe ik er wel zout in plaats van suiker in... dat houdt weer vocht vast...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef Houniet het volgende:
je had ook geen koffie moeten drinken man, dat is vochtafbrekend![]()
checkquote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Tomhoog het volgende:
Chocomelk even better
Bakje satequote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef Tomhoog het volgende:
en een bapau ofzoiets
Geldt dat niet voor alle bier? mits in grote hoeveelheden naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:54 schreef pc-reactive het volgende:
Ik wijs Heineken bier nog altijd aan als grote veroorzaker van katers! Het smaakt wel goed maar het naeffect is erg kut.
Ja, heerlijk gevoel is dat.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef Schorpioen het volgende:
Je wordt er niet helder en alert van: je zenuwen slaan gewoon op hol waardoor je een halve psychotische chaoot wordt maar je denkt dat je alert en helder bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |