Ik heb een geweldig absorberende WC-mat....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef LowJoe het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n grote WC dat je liggend kan afvegen??![]()
Tuurlijk niet!Die gaan toch alleen maar om de neus te poederen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef maertz het volgende:
deze poll slaat natuurlijk alleen op mannen want vrouwen poepen niet.
onder poepen verstaat men ook schijten en beren hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef maertz het volgende:
deze poll slaat natuurlijk alleen op mannen want vrouwen poepen niet.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef bonke het volgende:
ik mis de optie " niet "
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat valt onder "anders, namelijk"
Ik wil niet weten wat jij allemaal met je vrouw doetquote:Op zondag 5 maart 2006 14:40 schreef Roskoo het volgende:
Toen ik mn vrouw leerde kennen kwam ik er achter dat er ook mensen zijn die zittend hun kont afvegen.
Je bent een naar figuurquote:Op zondag 5 maart 2006 15:33 schreef Oksel het volgende:
Ik doe het met mijn rechterhand, en dan ga ik meteen de straat op om de eerste de beste moslim een hand te geven.
liggend kan je schijten maar t gaat beter als je zit..quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef timbastiaansen het volgende:
Pijnboompit, pijnboompit.......
oh dus vrouwen doen het tochquote:Op zondag 5 maart 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
onder poepen verstaat men ook schijten en beren hoor.![]()
Met wc-papier.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef greatgonzo het volgende:
waarmee vegen jullie je reet af dan, linker of rechterhand?
Origineel hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef greatgonzo het volgende:
waarmee vegen jullie je reet af dan, linker of rechterhand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |