Ja, okay dat doe ik ook, maar dat noe mik gewoon zittend.In ieder geval niet staandquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef ladurance het volgende:
Hurkend zegmaar...
ik dank u! zou het ermee te maken hebben of je man of vrouw bent? (kan me best voorstellen dat bij een man 'het zaakje'wat in de weg hangt als je zitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef ETA het volgende:
hmmm, ik weet het antwoord ook nog voor je....
is een onderzoek geweest, zijn ongeveer 7 standaard posities.
1. zittend, leunend op 1 been en vegend van de zijkant.
2.zittend, van achteren vegend.
3. zittend, van de voorkant vegend.
4. half staand, van de voorkant
5. half staaand van achteren
6. staand van voren
7. staand van achteren
meest populair is 1. met 36%
5. 25%
2. 19%
3. 9%
7. 5%
4. 5%
Zoals jij het beschrijft lijkt het wel kama sutra.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef ETA het volgende:
6. staand van voren
7. staand van achteren
5. 25%
2. 19%
3. 9%
7. 5%
4. 5%
idd, gewoon even op 1 been leunen en je kan er zo bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Adfundum het volgende:
waarom staan als je lekker kunt blijven zitten?
Er is geen onderscheidt gemaakt tussen vrouwen en mannen. het zou best kunnen dat bij vrouwen de statistieken anders zijn dan bij mannen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:49 schreef Krln het volgende:
[..]
ik dank u! zou het ermee te maken hebben of je man of vrouw bent? (kan me best voorstellen dat bij een man \'het zaakje\'wat in de weg hangt als je zit
thanks
Oke. Zal geen poll beginnen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef ETA het volgende:
[..]
Er is geen onderscheidt gemaakt tussen vrouwen en mannen. het zou best kunnen dat bij vrouwen de statistieken anders zijn dan bij mannen.
1% dus numer 6quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef ETA het volgende:
6. staand van voren
7. staand van achteren
5. 25%
2. 19%
3. 9%
7. 5%
4. 5%
waardoor je schijtresten aangestampt worden en moeilijker te verwijderen zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef frenkck het volgende:
Echt hoor, waarom staand. Heeft toch totaal geen voordelen? Je billen worden ook nog eens tegen elkaar geplet daardoor.
Dat doe ik wel ja! Alleen niet bij de eerste, maar gewoon na een paar papiertjes om t ekijken of er nog wat aanhangt! Zo weet ik iig zeker dat me reet schoon isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:
En dan de tweede vraag. Ik kreeg namelijk rare reacties toen ik zei dat ik altijd op mijn wc-papiertje kijk na het vegen. \"EEuuuuwwwww!\" Toen ik vroeg hoe zij dan wisten wanneer ze konden stoppen met vegen was het: Euh ja, gewoon. Waarop ik dus: EEUUUWWWW zei.
Nog meer mensen die hun papier even bestuderen na het vegen?
Ja, als je het van voren doet dan hangt er inderdaad iets in de weg, maar waarom zou je dat in godsnaam doen? Voor vrouwen is dat trouwens ook niet handig ivm de bacteriën die anders in de urinebuis kunnen komen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:49 schreef Krln het volgende:
[..]
ik dank u! zou het ermee te maken hebben of je man of vrouw bent? (kan me best voorstellen dat bij een man \'het zaakje\'wat in de weg hangt als je zit
thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |