Ja, okay dat doe ik ook, maar dat noe mik gewoon zittend.In ieder geval niet staandquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef ladurance het volgende:
Hurkend zegmaar...
ik dank u! zou het ermee te maken hebben of je man of vrouw bent? (kan me best voorstellen dat bij een man 'het zaakje'wat in de weg hangt als je zitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef ETA het volgende:
hmmm, ik weet het antwoord ook nog voor je....
is een onderzoek geweest, zijn ongeveer 7 standaard posities.
1. zittend, leunend op 1 been en vegend van de zijkant.
2.zittend, van achteren vegend.
3. zittend, van de voorkant vegend.
4. half staand, van de voorkant
5. half staaand van achteren
6. staand van voren
7. staand van achteren
meest populair is 1. met 36%
5. 25%
2. 19%
3. 9%
7. 5%
4. 5%
Zoals jij het beschrijft lijkt het wel kama sutra.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef ETA het volgende:
6. staand van voren
7. staand van achteren
5. 25%
2. 19%
3. 9%
7. 5%
4. 5%
idd, gewoon even op 1 been leunen en je kan er zo bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Adfundum het volgende:
waarom staan als je lekker kunt blijven zitten?
Er is geen onderscheidt gemaakt tussen vrouwen en mannen. het zou best kunnen dat bij vrouwen de statistieken anders zijn dan bij mannen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:49 schreef Krln het volgende:
[..]
ik dank u! zou het ermee te maken hebben of je man of vrouw bent? (kan me best voorstellen dat bij een man \'het zaakje\'wat in de weg hangt als je zit
thanks
Oke. Zal geen poll beginnen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef ETA het volgende:
[..]
Er is geen onderscheidt gemaakt tussen vrouwen en mannen. het zou best kunnen dat bij vrouwen de statistieken anders zijn dan bij mannen.
1% dus numer 6quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef ETA het volgende:
6. staand van voren
7. staand van achteren
5. 25%
2. 19%
3. 9%
7. 5%
4. 5%
waardoor je schijtresten aangestampt worden en moeilijker te verwijderen zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef frenkck het volgende:
Echt hoor, waarom staand. Heeft toch totaal geen voordelen? Je billen worden ook nog eens tegen elkaar geplet daardoor.
Dat doe ik wel ja! Alleen niet bij de eerste, maar gewoon na een paar papiertjes om t ekijken of er nog wat aanhangt! Zo weet ik iig zeker dat me reet schoon isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:
En dan de tweede vraag. Ik kreeg namelijk rare reacties toen ik zei dat ik altijd op mijn wc-papiertje kijk na het vegen. \"EEuuuuwwwww!\" Toen ik vroeg hoe zij dan wisten wanneer ze konden stoppen met vegen was het: Euh ja, gewoon. Waarop ik dus: EEUUUWWWW zei.
Nog meer mensen die hun papier even bestuderen na het vegen?
Ja, als je het van voren doet dan hangt er inderdaad iets in de weg, maar waarom zou je dat in godsnaam doen? Voor vrouwen is dat trouwens ook niet handig ivm de bacteriën die anders in de urinebuis kunnen komen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:49 schreef Krln het volgende:
[..]
ik dank u! zou het ermee te maken hebben of je man of vrouw bent? (kan me best voorstellen dat bij een man \'het zaakje\'wat in de weg hangt als je zit
thanks
Ik kijk bij de eerste ook, om te zien wat de schade isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat doe ik wel ja! Alleen niet bij de eerste, maar gewoon na een paar papiertjes om t ekijken of er nog wat aanhangt! Zo weet ik iig zeker dat me reet schoon is
ik draag geen laarzenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef tong80 het volgende:
Staand ?Nooit meegemaakt dat er een stukje drol langs je benen naar beneden gleed pardoes je laars in ? En dat je dan je laars moest ontsmetten nadat je je kousen in de wasmand had gegooid en je kuiten met de douchekop had ontpoept ?
Vandaar al die chliches over die witte onderbroeken waaraan je door de bruine streep kunt zien welke kant er aan de achterkant moet als je 'm 'smorgens weer aantrekt .quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef BoukeF het volgende:
dan zijn de bilhelften tegen elkaar aangedrukt en komt het papiertje lastig op de te vegen plaats.
Raar volkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef Haushofer het volgende:
Deze discussie had ik vorige week nog bij mn studievereniging :\') De meesten mensen deden het enigszins staand.
Dat is altijd zo raar, iedereen doet dit en niemand die dat tijdens de koffietafel eens hardop zegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En ik kijk op het papiertje daarna. Hoe moet ik anders zien dat mijn spleetje schoon is.
Ja breng het eens ter spraken in de pauze net al iemand een hap in z'n broodje pindakaas neemt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo raar, iedereen doet dit en niemand die dat tijdens de koffietafel eens hardop zegt.
Vanwaar die gene eigenlijk ?
Stel dat iemand je anaal neukt en dan heeft 'ie stront aan z'n knikkertquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef Koewam het volgende:
Knieen beetje gebogen toch wel, maar staand.
anders voel ik me de gehele dag kut
Schijten zonder dat er viezigheid blijft plakken
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Man dan zit je heel de dag op het schijthuis je billen af te vegen
ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:
En dan de tweede vraag. Ik kreeg namelijk rare reacties toen ik zei dat ik altijd op mijn wc-papiertje kijk na het vegen. \"EEuuuuwwwww!\" Toen ik vroeg hoe zij dan wisten wanneer ze konden stoppen met vegen was het: Euh ja, gewoon. Waarop ik dus: EEUUUWWWW zei.
Nog meer mensen die hun papier even bestuderen na het vegen?
als er niks hangt betekent dat je kak is opgedroogd en dusdanig wel aan je reet zit , maar in een droge vaste vorm, omdat je te lang op de wcpot bent blijven hangen > oplossing gebruik water op je papiertjes om die resten weg t e krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kijk bij de eerste ook, om te zien wat de schade is![]()
Soms hoef ik namelijk niet te vegen, dan hangt er niks![]()
Maar ik ben dus niet de enige whooohooo![]()
zon bidet, in frankrijk en in andere landen heb je altijd zon ding, een kont sproeier, in Nederland kennen ze dat jammer genoeg niet..quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef got.rice het volgende:
getver, vegen jullie alleen met wc papier na het schijten?![]()
ik heb thuis zo\'n sproeier bij de wc waarmee je kont kan schoonmaken, handig en hygiënisch..
zichtbare bacterieenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Loedertje het volgende:
Je hoort te douchen nadien
Ranzig gedoe met papiertje die lekker onhygienisch onzichtbare bacterieen verspreiden
Dat gaat 999 van de 1000 keer goed, maar heb jij dan ook wel eens dat je dan gaat staan om je broek op te hijsen en dat je dan toch ineens twijfelt, en dan, ongemakkelijk staand, er nog een laatste papiertje doorheen flost, en dat je die dan wél bekijkt om zeker te zijn dat het goed zit?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon, poepen, wc papier pakken, van voor naar achter, beetje leunend op linkerbeen, totdat het schoon voelt,
HAHAHAHHAHA :d: D: Dquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel dat iemand je anaal neukt en dan heeft \'ie stront aan z\'n knikkert.
Ik zit nooit langer uit te dampen dan twee minutenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
als er niks hangt betekent dat je kak is opgedroogd en dusdanig wel aan je reet zit , maar in een droge vaste vorm, omdat je te lang op de wcpot bent blijven hangen > oplossing gebruik water op je papiertjes om die resten weg t e krijgen
Dat doe ik ook altijdquote:Op zondag 5 februari 2006 01:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik, en ik blijf doorgaan totdat er geen bruine vegen te zien zijn, meestal heb ik dan de helft van de wc rol gebruikt en heb ik een paar schaafwonden opgelopen.
Ik heb echt precies hetzelfde, alleen dan met zitten?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Krln het volgende:
Inderdaad van die momenten waarbij je wereld op je kop staat ja, ik was helemaal vol ongeloof, staand???? Lijkt me echt smerig. Denk wel dat je het gewoon zo doet omdat je het thuis zo hebt geleerd. Ik vind het ook vreemd dat niet iedereen zich even wast of vochtige doekjes gebruikt? Okee, na de laatste droge veeg is het wel schoon, maar echt nog niet hygienisch proper volgens mij. Soit levert gegarandeerd een leuk gespreksonderwerp op bij het volgende cafe bezoek. Smakelijk!
Dat idee heb ik ook, ik doe het ook altijd staand en ik dacht echt dat iedereen dat deed.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde, alleen dan met zitten?
Wtf? je hand raakt dan gewoon bijna je drol....de gedachte alleen al dat je em perongeluk raakt....*shiver*
Ja, zo'n 1 per 1000 keerquote:Dat gaat 999 van de 1000 keer goed, maar heb jij dan ook wel eens dat je dan gaat staan om je broek op te hijsen en dat je dan toch ineens twijfelt, en dan, ongemakkelijk staand, er nog een laatste papiertje doorheen flost, en dat je die dan wél bekijkt om zeker te zijn dat het goed zit?
Okee bedenking : ik veeg geen drol af maar mn kont, het laatste stukje duw je er toch uit, wat je afveegt is toch maar opschoonwerk en niet grote brokken verwijderwerk ( ik word nu wel heel plastich excuses) En als ik zittend veeg spreid ik mn benen zo ver mogelijk zodat ik enkel dat ene plekje kan raken (snap je) Ik heb net het idee dat als je staat je zo een veeg langs je been trekt als je het papier er uit haalt. En ook zeg je dat je niet met je hand in de pot wil, snap ik, maar als je staand doet, moet je dat papier net wat langer vasthouden voor je het in de pot laat vallen, ik laat het gewoon vallen meteen na vegen en check even bij de laatste. Heb je nooit op je kont zelf geveegd dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde, alleen dan met zitten?
Wtf? je hand raakt dan gewoon bijna je drol....de gedachte alleen al dat je em perongeluk raakt....*shiver*
Ligt er maar net aan hoe groot je billen zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef FuifDuif het volgende:
Half staand en half zittend. Hoe kun je het nu compleet zittend doen?
ik denk dat je het maar eens moet proberenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:49 schreef FuifDuif het volgende:
Half staand en half zittend. Hoe kun je het nu compleet zittend doen?
Wat heeft de rechtsstaat ermee te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:19 schreef Flyga het volgende:
als je rechtstaat heb je de kans dat er nog wat uit je kier valt
*aansluitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef releaze het volgende:
[..]
ik denk dat je het maar eens moet proberenhet gaat met gemak
(ook met een groot achterwerk: ervaringsdeskundige!
)
Whaha wat een reactiequote:Op maandag 6 februari 2006 18:08 schreef Krln het volgende:
[..]
Okee bedenking : ik veeg geen drol af maar mn kont, het laatste stukje duw je er toch uit, wat je afveegt is toch maar opschoonwerk en niet grote brokken verwijderwerk ( ik word nu wel heel plastich excuses) En als ik zittend veeg spreid ik mn benen zo ver mogelijk zodat ik enkel dat ene plekje kan raken (snap je) Ik heb net het idee dat als je staat je zo een veeg langs je been trekt als je het papier er uit haalt. En ook zeg je dat je niet met je hand in de pot wil, snap ik, maar als je staand doet, moet je dat papier net wat langer vasthouden voor je het in de pot laat vallen, ik laat het gewoon vallen meteen na vegen en check even bij de laatste. Heb je nooit op je kont zelf geveegd dan?
Wat een onderwerp zeg, hoe kom ik erbij... vrijdag klonk het cooler :-)
Niks er stond rechtstaat met 1 Squote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat heeft de rechtsstaat ermee te maken![]()
maar bedoel je dan met staan echt staan, bedoel verticaal, of hurk je wel een beetje? maar goed, ik ga nu niet te veel meer mij afvragen hoe of wat, ik wilde alleen even mijn verbazing neerzetten over het feit dat iedereen dat anders doet(het zijn ook niet van die dingen waar je over nadenkt normaalgezien he)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Whaha wat een reactie
Ik snap alleen niet dat stuk van dat ik langs me been veeg...
Want als je staat ga ik gewoon van onder naar boven achterlangs dus.
En wat maakt t uit als ik het langer vasthou? het gedeelte wat is aanraak is toch gewoon schoon?
Je hebt denk een totaal verkeerd beeld van staand afvegen
iets van 80 graden verticaal jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Krln het volgende:
[..]
maar bedoel je dan met staan echt staan, bedoel verticaal, of hurk je wel een beetje? maar goed, ik ga nu niet te veel meer mij afvragen hoe of wat, ik wilde alleen even mijn verbazing neerzetten over het feit dat iedereen dat anders doet(het zijn ook niet van die dingen waar je over nadenkt normaalgezien he)
idem! bedankt voor je input (en output-flauw) en nog een toffe avondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
iets van 80 graden verticaal jadus klein beetje voorover..
Oke nu stop ik echt...
... en je daarna lekker insmeren...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
ik ga er altijd bij liggen...
Van t'zelfdequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:12 schreef Krln het volgende:
[..]
idem! bedankt voor je input (en output-flauw) en nog een toffe avond
pijnboompit, pijnboompit....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
ik ga er altijd bij liggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |