Ok laatste kick hehe.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:07 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Zo wie heeft hier ervaring mee? Best goedkoop enzoEn leuke oranje fietsen
Ik ga weer naar Berlijn van 8 tot en met 13 meien wil voor 3 dagen ongeveer een fiets huren...
Dit is wel goedkoop dan voor 13 euro voor 3 dagen![]()
Weet iemand nog iets anders?
Hehe ja dat was duidelijk, neemt niet weg dat karin de groot ontzettend nep is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:43 schreef k_man het volgende:
Je weet dat dat een seniorenprogramma is hè?![]()
Daar vlakbij zat dus ons hotel (KLIK), gaaf hotel, echt een aanrader (als je het tenminste uit wilt geven). Het zat toen in een arrangementje van de NS. Via internet geboekt en later per telefoon nog een trabi-safari en 72 uur openbaar vervoer erbij genomen. Ik heb trouwens pas DIT boek gekocht. Erg gaaf.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef Vava het volgende:
Daar zijn wij uiteindelijk ook heen gelopen toenen toen op een pleintje vlakbij het metrostation buiten gegeten (in oktober! )
Het was wel grappig, die hofe maar niet bijzonder. Wel leuk, het Ampelmanwinkeltje daar
Deze al gevonden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:56 schreef Hopey het volgende:
Ik heb een apart vraagje, ik wil graag aan het einde van de maand naar Berlijn, samen met een tante van me. Ze is een beetje slecht ter been. Nou wil ik graag met de U und S bahn reizen. Alleen ik vraag me dus af of er ook roltrappen in de stations zijn, want anders is het vrij vermoeiend voor haar.
Overigens als ik wat tours wil boeken, kan ik dat het beste vanaf hier doen of gewoon ter plekke boeken?
Hey geile Indo, wat voor muziek hou je van? Ga anders naar de K17, grote (vage) tent in friedrichshain, ben ik zelf vorige week geweest.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
zit aankomend weekend waarschijnlijk in Berlijn
wat is een vette club om uit te gaan? liefst minimal
hoe weet je dat ik indisch ben?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Hey geile Indo, wat voor muziek hou je van? Ga anders naar de K17, grote (vage) tent in friedrichshain, ben ik zelf vorige week geweest.
Hebben ze dit nou nog steeds niet veranderd:quote:Op maandag 15 mei 2006 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik indisch ben?![]()
hou om uit te gaan van minimal en techno
en er schijnt ook een discotheek in een bunker te zitten![]()
Ik ben 5 mei naar Der Frtizclub geweest! Optreden van de Duitse technohelden Lexy und K-Paul. Dit is echt een geweldige tent. Fritzclub is gevestigd in de voormalige Postbahnhof pal naast het Ostbahnhof. Zou wel hun site even checken wat er die avond is, want er worden ook concerten gegeven. Fritzclub is te vergelijken met Paradiso....quote:Op zondag 14 mei 2006 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
zit aankomend weekend waarschijnlijk in Berlijn
wat is een vette club om uit te gaan? liefst minimal
Definieer 'veel'?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:00 schreef Boeman het volgende:
Ik ben van plan deze zomer ook 1 a 2 weken naar Berlijn te gaan, wat zijn nou goede overnachtingsmogelijkheden zonder direct met veel geld te hoeven smijten?
Wat zijn de goedkoopste oplossingen, zonder op straat te hoeven slapenquote:
Precies.quote:
Een hostel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wat zijn de goedkoopste oplossingen, zonder op straat te hoeven slapen.
Dat wordt een politiecel dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
In een slaapzakquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
[off topic]Hé, ik ga daar ook binnenkort heen, maar dan de Ramada Plaza in Basel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb in juli ergens 3 nachten in Berlijn Ramada Plaza voor ¤300 geboekt. 4 sterren. Prager platz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |