Jij had hem gezet, jij moet het wetenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef Dribbel_ het volgende:
waar is het slotje heen
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Stofje het volgende:
Dich... Ach, what the fuck, ik laat 'm open, omdat het eigenlijk té treurig voor woorden is en de TS het derhalve verdient om afgez... bekritiseerd te worden.
Was jij niet die Gothic uit Sneek?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Gjallarhorn het volgende:
Vannacht hebben we met een groep het hele fotoboek platgegooid door alle beheerders te verwijderen, valt volgens mij niet veel meer van te bakken![]()
maare.. nu lijkt het net alsof je "vrienden" hebt... maar dat kan toch helemaal niet?quote:Vannacht hebben we met een groep
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:45 schreef Scorpie het volgende:
lol, tis maar wat je in je leven belangrijk vindt![]()
anders doe je even normaalquote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Nou, ben je al in je onderbroekje klaargekomen?
Ook tof dat alle berichten per IP worden geregistreerdquote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:
hehe, even een mailtje naar scholieren.com gestuurd met de link naar dit topic![]()
Owned bitch!
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:
hehe, even een mailtje naar scholieren.com gestuurd met de link naar dit topic![]()
Owned bitch!
ga gewoon eerst eens stappen op zaterdagavondquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Hari-Bo het volgende:
Tering op een zaterdag nacht thuis zitten met je L33T-H4X0R 'vriendjes' en je afkolfen omdat jullie stout hebben gedaan op scholieren.com![]()
Neem eens een vriendin...
In Noorwegen is een te kort aan mannen en een overschot aan lekkere wijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen krijgen de nerds de lekkerste wijven, in revenge of the nerds ook.
quote:05-03-06: Het Fotoboek is offline.
in noorwegen daar wonen norenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen krijgen de nerds de lekkerste wijven, in revenge of the nerds ook.
en noren neuken nogal graag.quote:
ziet er onherkenbaar uit zonder zaad in haar oog.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef Chriz2k het volgende:
Nerd.
als ik nou heel snel "fisten" zeg, mag ie dan uit pub blijven?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Net nu ik een schopje PUB wilde voorstellen
Qua niveau zou het best kunnen nog eigenlijk![]()
In TRU geloven ze dat ONZ leuker is dan PUB.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
wat is nou het verschil tussen PUB, ONZ en TRU ?
De usernamesquote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
jammer, kan best wel een geinig zijn.quote:
Echte TRUe-e ONZinners komen niet in PUB.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
quote:
Onz is tofquote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
een inrichting voor geestelijk gehandicapte mensen kan ook best geinig zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jammer, kan best wel een geinig zijn.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In TRU geloven ze dat ONZ leuker is dan PUB.
ik vind het leven voor de dood eigenlijk boeienderquote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Heb jij geen vragen over het leven na de dood, dan![]()
Ik heb pas een spook gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Heb jij geen vragen over het leven na de dood, dan![]()
jouw keuze. ik heb er menig minuut vol plezier rondgekeken en getyped.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
een inrichting voor geestelijk gehandicapte mensen kan ook best geinig zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar vrijwillig heen ga
NO WAIquote:
ik bedenk net dat ik dagelijks in zo'n inrichting komquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw keuze. ik heb er menig minuut vol plezier rondgekeken en getyped.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik bedenk net dat ik dagelijks in zo'n inrichting kom
klik
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totaal offtopic: je hebt reactie in je fotoboek
Was het via de webcam?!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al een maand neit gezien
En dat spook was vorige week nog![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb even een schets gemaakt
ik denk dat ik zo maar topic in TRU open.
[afbeelding]
jij ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totaal offtopic: je hebt reactie in je fotoboek
Nee, die Feyenoordvlag trok volle zalenquote:
wat een kunstquote:
zo is die juist mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 14:20 schreef Heidi- het volgende:
[..]
wat een kunst![]()
toch had ik beter geen feyenoord erin kunnen maken
BarraCupraCudaquote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De usernames![]()
Ik zie hier geen Droomboy, Boom, Droom, Bomenknuffelaar etc etc![]()
Hij durft zelf niet meer te reagerenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Wordt de TS hier nog afgezeken of hoe zit het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |