Wat een enorme dingenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:32 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb wel een beetje naweeen ja...maar goed het is en blijft gerommel in je buikholte natuurlijk.![]()
En ja Troel ik heb en had altijd al gele poep.
Heb eigenlijk alleen maar last gehad van de kolieken.
De laatste was zo pijnlijk...![]()
Maar dat is nu weg! WEG!![]()
@kaboutermuts: Euhm, ja de pijn was bij mij niet meer te harden.
Had dan ook flinke stenen...![]()
Ben al een end op weg.quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Beterschap dan en hopelijk ben je snel helemaal de oude
Trustequote:Op zondag 23 april 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben al een end op weg.![]()
Nu lekker tukken!![]()
![]()
Ah ok, ik kreeg daar pas last van toen mijn galblaas eruit was (gelukkig is het nu nog heel zelden geel)quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:32 schreef Oblivion het volgende:
En ja Troel ik heb en had altijd al gele poep.
Kijk hier eens?quote:Op zondag 23 april 2006 11:19 schreef Leep het volgende:
iemand hier een idee wat goude en witte thee inhoudt?
Ik heb het gister gekregen nl.
Echt nooit last gehad van mijn poep!quote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah ok, ik kreeg daar pas last van toen mijn galblaas eruit was (gelukkig is het nu nog heel zelden geel)
quote:Op zondag 23 april 2006 18:58 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee Obli, welkom terug! En je hebt alweer praatjes, dus het gaat goed met je! Gelukkig maar!
ik heb 'm gekocht hoorquote:Op zondag 23 april 2006 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ben jij nog achter dat ene aangegaan?
Hey leuk!quote:
"dat ene..."quote:Op zondag 23 april 2006 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ben jij nog achter dat ene aangegaan?
*knijpt even in achillesspees....quote:Op maandag 24 april 2006 08:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
"dat ene..."
Fris mijn geheugen eens op...?![]()
Och ja...!quote:
No problem.quote:
Toen ik de scopinaro liet uitvoeren werd ook de galblaas en de blindedarm verwijderd. Maar dat was ook een kijkoperatie ja.quote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt nooit last gehad van mijn poep!![]()
*afklopt...Zal je net zien...
![]()
Ben jij op gewone menier nog geopereerd?
Of ook met kijkoperatie?
Ah, okay.quote:Op maandag 24 april 2006 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik de scopinaro liet uitvoeren werd ook de galblaas en de blindedarm verwijderd. Maar dat was ook een kijkoperatie ja.
Nouja, mijn buik is altijd al dik geweest. Maar ik geloof dat ik na een week of anderhalf/twee weer op mijn zij kon liggen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, okay.
Hoe lang is jouw buik zo opgezet gebleven?
*kijkt naar opgezet en blauw buikje...![]()
Ja, ik ben ook wel blij, alhoewel ik nog lekker in mijn pyamabroekie (van snoopy!!!quote:Op maandag 24 april 2006 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
fijn dat het goed is gegaan oblivion!
hopen dat het buikje snel weer roze kleurt.
Maar ook zo keihard?quote:Op maandag 24 april 2006 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, mijn buik is altijd al dik geweest. Maar ik geloof dat ik na een week of anderhalf/twee weer op mijn zij kon liggen.
nouja, bij mij was er ook een stuk maag weg en een stuk darm omgelegd hequote:Op maandag 24 april 2006 11:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar ook zo keihard?
Ik kon dezelfde nacht nog op mijn zij liggen...![]()
Ja, zat ik aan te denken toen ik het tikte.quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef Troel het volgende:
nouja, bij mij was er ook een stuk maag weg en een stuk darm omgelegd he
Thee leuten blijft het nog even bij. Maar wel altijd met een koekje ofzo, en als het bij mij thuis is dus vaak zelfgemaakte koekjesquote:Op maandag 24 april 2006 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, zat ik aan te denken toen ik het tikte.Ietsjes verschil maar...
![]()
Ik zal geduld moeten hebben voordat de zwelling weg is.
Zo, ik word zo verwacht bij de buuf, dan gaan we thee drinken en lekker smullen!!![]()
Ik heb rijst en duru gemaakt...![]()
Doen jullie dat ook wel eens?
Gewoon met z'n alle bij elkaar zitten en dan eten maken enzo, BBQ's daar gelaten.
Spur of the moment kinda thing...?
Uiteraard vrijdag keihard op stap en het hele weekend nodig om bij te komen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Martijn_77 het volgende:
En wie gaat er nog iets leuks doen dit weekend?
Niet veel volgens mijquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:13 schreef Martijn_77 het volgende:
@DM wordt er nu ook meer gedaan omdat trix komt?
Nee, ziet er idd vrij standaard uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet veel volgens mij
http://www.koninginnedaginalmere.nl/
Ben benieuwd wat ik mij daarbij voor moet stellenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Electronisch koekhappen, of zoiets... Nou ja, ik zie wel
Een paar dagen naar Normandië. Canard a la Rouennaise eten o.m.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Martijn_77 het volgende:
En wie gaat er nog iets leuks doen dit weekend?
Jammie. Als ik straks mijn groene kaart van deze auto heb wil ik ook een keer richting Frankrijk rijden voor lekkere boodschappen en etenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:42 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Een paar dagen naar Normandië. Canard a la Rouennaise eten o.m..
Dat zal ik zeker in gedachte houden Krakje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 03:42 schreef krakkemieke het volgende:
Tuurlijk dat kan Martijn....Maar als het mooi weer is, kom dan eens ongeneerd zuipen in Baarn!
Een computerspelletje. Je moet springen en je ziet jezelf op een scherm naar een stuk koek happenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik mij daarbij voor moet stellen
Of wel happen zonder beloningquote:Op zondag 30 april 2006 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Een computerspelletje. Je moet springen en je ziet jezelf op een scherm naar een stuk koek happen
Bij het kruisherenhotel sta ik helaas niet in de keuken, je kunt daar ook niet echt dineren zoals je dat gewend bent. Er is een wijnbar met 300 flessen wijn die per glas te bestellen zijn (blijven goed dmv een systeem met stikstof) en daar kun je kleine gerechtjes bij bestellen, geen tapa's, wel iets frans georienteerd, maar geen gedekte tafels etc.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:06 schreef Chielus het volgende:
zieter goed uit Euc, wat voor keuken is het? Klassiek Frans?
Hoe dan? Ik krijg een stage vergoeding, is geen kut. Moet 4 dagen werken bij kruisheren, 1 dag naar school en zal dan 2 dagen flink uren moeten maken om wat bij te verdienen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Chielus het volgende:
Aha, je wordt zo'n receptie-sletje dat door het hele personeel misbruikt en gebruikt wordt.(kan erover meepraten)
Maar je kunt wel makkelijk een goed centje bijverdienen![]()
neequote:Op maandag 1 mei 2006 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Auw!
Waar ga je bijbeunen weet je dat al?
Ik zou heel graag willen, maar zit te krap bij kas om mee te gaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:50 schreef Euc- het volgende:
Hey Chielus ga jij nou eigenlijk mee naar De Librije? Je wist het niet zeker.. (eten dan he..)
T is een beetje een grijs gebied maar in de tijd dat ik (avond)receptionist was hadden we een soort "afspraak" met een pooier (tja ik noem het beestje gewoon maar bij t naampje.) Als een gast dan graag wat gezelschap wilde hebben belde we hem op en daarvoor kregen we een leuke vergoeding voor. Daardoor snee het mes aan beide kanten. Die dames kregen hun klanten en wij wisten wie er in t hotel zat, hadden er geen gezeik mee en verdienden een beetje mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik krijg een stage vergoeding, is geen kut. Moet 4 dagen werken bij kruisheren, 1 dag naar school en zal dan 2 dagen flink uren moeten maken om wat bij te verdienen.
Maar dat maakt niet uit, ik sta daar achter de receptie met 8 andere (redelijk knappe) meiden![]()
Eh Ja, met voorkeuren en al.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Komen dan klanten gewoon bij de receptie aanlopen, en vragen ze om een lekker wijf om die Coebergh met IJs soldaat te maken die in hun Minibar zit?
Ik heb het via via geregeld, gewoon op af stappen. Ik vond het de meest boring job die er was. Tot 7 uur in de ochtend, en dan ben je alleen nog maar bezig om niet in slaap te vallen. En je hele dag/.nacht ritme is geheel verklooid. Tis makkelijk geld verdienen maar je moet er tegenkunnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, mijn huisgenootje heeft wel eens als schoonmaakster in het Dorint hotel in Eindhoven gewerkt maar zo te horen is receptionist veel leuker
Aangezien ik 's avonds vaak niet kan slapen lijkt het me wel leuk om een of twee keer in de week nachtreceptionist te zijn. Nee, niet voor die damesRegel je zoiets via het uitzendbureau?
Toen ik nog FD studeerde moesten we op een gegeven moment ook het hotel schoonmaken. Condooms in bed, peuken uitgedrukt in de lakens, poep naast het toilet, drie dagen oude patat op het aanrecht, ik ben een keer echt een kamer uitgerend omdat ik stond te kokhalzen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, mijn huisgenootje heeft wel eens als schoonmaakster in het Dorint hotel in Eindhoven gewerkt maar zo te horen is receptionist veel leuker
Aangezien ik 's avonds vaak niet kan slapen lijkt het me wel leuk om een of twee keer in de week nachtreceptionist te zijn. Nee, niet voor die damesRegel je zoiets via het uitzendbureau?
Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam via werk.nl adverteren ze hier heel veel voor!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken de verhalen van de schoonmaaksters, groot respect voor.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik nog FD studeerde moesten we op een gegeven moment ook het hotel schoonmaken. Condooms in bed, peuken uitgedrukt in de lakens, poep naast het toilet, drie dagen oude patat op het aanrecht, ik ben een keer echt een kamer uitgerend omdat ik stond te kokhalzen.
En dan is het niet een hotelkamer waar je dat tegenkomt, maar 7 van de 10![]()
![]()
Ongelooflijk...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik nog FD studeerde moesten we op een gegeven moment ook het hotel schoonmaken. Condooms in bed, peuken uitgedrukt in de lakens, poep naast het toilet, drie dagen oude patat op het aanrecht, ik ben een keer echt een kamer uitgerend omdat ik stond te kokhalzen.
En dan is het niet een hotelkamer waar je dat tegenkomt, maar 7 van de 10![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |