Wat een enorme dingenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:32 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb wel een beetje naweeen ja...maar goed het is en blijft gerommel in je buikholte natuurlijk.![]()
En ja Troel ik heb en had altijd al gele poep.
Heb eigenlijk alleen maar last gehad van de kolieken.
De laatste was zo pijnlijk...![]()
Maar dat is nu weg! WEG!![]()
@kaboutermuts: Euhm, ja de pijn was bij mij niet meer te harden.
Had dan ook flinke stenen...![]()
Ben al een end op weg.quote:Op zondag 23 april 2006 00:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Beterschap dan en hopelijk ben je snel helemaal de oude
Trustequote:Op zondag 23 april 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben al een end op weg.![]()
Nu lekker tukken!![]()
![]()
Ah ok, ik kreeg daar pas last van toen mijn galblaas eruit was (gelukkig is het nu nog heel zelden geel)quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:32 schreef Oblivion het volgende:
En ja Troel ik heb en had altijd al gele poep.
Kijk hier eens?quote:Op zondag 23 april 2006 11:19 schreef Leep het volgende:
iemand hier een idee wat goude en witte thee inhoudt?
Ik heb het gister gekregen nl.
Echt nooit last gehad van mijn poep!quote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah ok, ik kreeg daar pas last van toen mijn galblaas eruit was (gelukkig is het nu nog heel zelden geel)
quote:Op zondag 23 april 2006 18:58 schreef dutch-mamma het volgende:
Heee Obli, welkom terug! En je hebt alweer praatjes, dus het gaat goed met je! Gelukkig maar!
ik heb 'm gekocht hoorquote:Op zondag 23 april 2006 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ben jij nog achter dat ene aangegaan?
Hey leuk!quote:
"dat ene..."quote:Op zondag 23 april 2006 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ben jij nog achter dat ene aangegaan?
*knijpt even in achillesspees....quote:Op maandag 24 april 2006 08:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
"dat ene..."
Fris mijn geheugen eens op...?![]()
Och ja...!quote:
No problem.quote:
Toen ik de scopinaro liet uitvoeren werd ook de galblaas en de blindedarm verwijderd. Maar dat was ook een kijkoperatie ja.quote:Op zondag 23 april 2006 17:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt nooit last gehad van mijn poep!![]()
*afklopt...Zal je net zien...
![]()
Ben jij op gewone menier nog geopereerd?
Of ook met kijkoperatie?
Ah, okay.quote:Op maandag 24 april 2006 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik de scopinaro liet uitvoeren werd ook de galblaas en de blindedarm verwijderd. Maar dat was ook een kijkoperatie ja.
Nouja, mijn buik is altijd al dik geweest. Maar ik geloof dat ik na een week of anderhalf/twee weer op mijn zij kon liggen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, okay.
Hoe lang is jouw buik zo opgezet gebleven?
*kijkt naar opgezet en blauw buikje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |