Wordt dus eind meiquote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Begin april hopelijk een dag of 5 a 6 Luxemburg/Duitsland,
verder weet ik het nog niet, hangt erg van de financien af
Zo'n megastad lijkt me uiterst indrukwekkend. Kuala Lumpur was ook gigantisch, Amsterdam is er echt niks bij. Gewoon de wegen al in de stad: 5 banen heen en 5 banen terug, sprong het stoplicht op rood stonden er na 2 minuten echt 150 auto's te wachten ofzo.quote:Op maandag 17 april 2006 12:09 schreef RipCore het volgende:
Ik vrees deze zomer voor een last minute met vrienden naar een of ander veel te duur oord met zon.
Ook zat ik te denken aan te gaan Railen door Europa deze zomer, maar dat staat nog verre van vast.
En dan in de herfstvakantie Tokyo
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:51 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
De Nordisk Macatao (welke nu om onverklaarbare reden ineens de Nordisk Sundback heet)
Gekocht voor de motorvakanties
[afbeelding]
Het is dus 3 weken Zuid-West VS geworden! Lekker rondtrekken daarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:12 schreef Dezz het volgende:
Waar gaat Dezz heen in 2006:
- Pasen: Hönningen, Eifel, Duitsland
- Begin juli: Burnontige, Ardennen, België
- Eind juli/begin augustus: Jordanie, Thailand, VS......?
- Oktober: Ardennen
De zomervakantie is dus nog niet duidelijk, maar het zal zeker leuk zijn
3 dagen hebben wij gedaan, heel berlijn doorcrosst, en niet eens de kurrfurstendam (let niet op de spelling) zoogarten, olympisch stadion en shloss charlottenburg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:00 schreef k_man het volgende:
Dan nog heb je in 2 dagen Berlijn niet gezien.
Dan ga je hendig moe worden men jong. Sjieke slips maken kan niet op bergpaadjes en zoeen vette disco is er ook al niet. Maar wel elke dag lekker klauteren en klooien en in heldere bergmeertjes zwemmen enzo.quote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
Frankrijk met een vriend en zijn ouders. In de bergen camperen zeg maar.
Schijnt leuk te zijn.
En nu gaan we ook nog 8 dagen naar Mallorca in September.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Robar het volgende:
O ja, eind April gaan we ook nog 4 dagen naar Eurodisney.
We gaan als het meezit 3 weken Thailand en 1 week Cambodja doenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik ga van 4 augustus t/m 3 september naar Thailand
Zie dit topic: Hong Kongquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:34 schreef Brandong het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar hong kong. Nog andere fokkers die daar naartoe gaan?
zou graag met deze mensen in contact willen komen
Ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef JohanC het volgende:
2 Weken Gran Canaria @ playa des ingles de laatste 2 weken van juli
Ik ben net (afgelopen woensdag) teruggekomen van Lissabon.... hoe vond je het???quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zaterdag 5 dagen naar Lissabon!![]()
Hoe ga je, en hoe lang?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:02 schreef Valfar het volgende:
Bij de gele stippen stoppen we één of meerdere dagen:
Als je in de Provence bent is Avignon zeker een keer de moeite waard om te bezoeken. Zeker in de periode van 6 t/m 27. In deze periode is er namelijk het 'Festival d'Avignon', een groot festival door de hele stad. Veel straattheater, optredens en andere activiteiten. Naast het festival is de stad op zich zeker de moeite waard. Naast de 'halve brug' (die van het liedje Sur le Pont D'Avignon) is het Palais des Papes aan te raden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef rena het volgende:
3 dagen Wenen, dan een weekje Toscane en daarna nog een weekje Provence of iets in die richting![]()
Heb er zin in
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |