quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Trut.![]()
Huilie. Waar blijft mijn bier, hoer?
Nee, het is echt maar een kras. Niets waar je broek van af zakt.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef longinus het volgende:
Dat krasje zal wel een volledig in elkaar gedrukte zijkant zijn
Als ik maar eerst mijn bier krijgquote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het volgende krasje zal wel op d'r pols zitten dan.
Ik moest glimlachenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het volgende krasje zal wel op d'r pols zitten dan.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
TS doet stoer op Fok!, terwijl het echte verhaal in werkelijkheid als volgt ging:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokken Huil huil, jank jank, ik vraag "hee liefje wat is er" - "Ja, wat denk je zelf, hoerig tyfusventje" zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op jouw auto toen ik inparkeerde en toen ik het probeerde weg te krabben brak ik mijn nieuwe acryllnagel en dat is jouw schuld, bloedhond" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op mijn auto, of maak je je ergens anders zorgen over" - "Nee , stuk verdriet, mijn nagel!!!!!!!!!". Ik:
Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane gebroken nagel, waardoor ik niet kan fokken. Doe ik dat niet, dan slaat ze me met de stok en mag ik vannacht buiten slapen...alleen en koud, als een verloederde straathond
Sorry liefje, ik vergoed de nagel wel en je mag ook iets uitzoeken bij Tiffany's . Ben je dan niet meer boos en mag ik een biertje pakken? Alsjeblieft?
Goede strekking van het waargebeurde verhaalquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
TS doet stoer op Fok!, terwijl het echte verhaal in werkelijkheid als volgt ging:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokken Huil huil, jank jank, ik vraag "hee liefje wat is er" - "Ja, wat denk je zelf, hoerig tyfusventje" zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op jouw auto toen ik inparkeerde en toen ik het probeerde weg te krabben brak ik mijn nieuwe acryllnagel en dat is jouw schuld, bloedhond" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op mijn auto, of maak je je ergens anders zorgen over" - "Nee , stuk verdriet, mijn nagel!!!!!!!!!". Ik:
Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane gebroken nagel, waardoor ik niet kan fokken. Doe ik dat niet, dan slaat ze me met de stok en mag ik vannacht buiten slapen...alleen en koud, als een verloederde straathond
Sorry liefje, ik vergoed de nagel wel en je mag ook iets uitzoeken bij Tiffany's . Ben je dan niet meer boos en mag ik een biertje pakken? Alsjeblieft?
Waar blijft mijn bier, hoer?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
- verhaal -
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
Op mijn auto zou het me nog niets uitmaken als er een olifant op had geschetenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In werkelijkheid is het de auto van z'n pa, die hem nu een pak slaag geeft omdat er een kras op zit.
Dude, wat doe je nu danquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokkenHuil huil, jank jank, ik vraag "hee huilie wat is er" - "Ja," zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op mijn auto toen ik inparkeerde en nou durf ik niet meer te autorijden" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op je auto, of zijn er doden gevallen" - "Nee alleen een kras wheeeh". Ik:
![]()
Wel alle celverpestende woekerziektes nog aan toe. Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane kras, waardoor ik niet kan fokken. Trut.![]()
Is ze ook niet. Ik heb hoofdpijn en goede smaak.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
*wist niet dat SHE de gf van de ts was*
Ik zou het gezicht van je vriendin weleens willen zien als je dit recht in haar gezicht zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehehe. Eerst een voorzetje geven en dan op je pik getrapt zijn omdat ik hem inkop?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef SHE het volgende:
Ahh...heeft mijn helder licht op dit vieze zaakje, arme vogeltjesdans gefrustreert, waardoor hij de altijd olijcke SHE nu probeert aan te vallen ?![]()
Doe nog maar een poging, pino...vooralsnog krijg je virtueel met de stok
weheheh dat klinkt veel waarschijnlijker jaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
Heb jij weleens biologie gehad?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehehe. Eerst een voorzetje geven en dan op je pik getrapt zijn omdat ik hem inkop?![]()
Try again, naaidoos. Waar blijft mijn bier, hoerrr?
Als je meeneemt dat vrouwen inderdaad niet kunnen inparkeren en SHE probeert haarzelfde tekortkoming met alle macht te verdoezelen, dan wel ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
weheheh dat klinkt veel waarschijnlijker ja![]()
sweetquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef SHE het volgende:
je bent echt gemeen voor hem he!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef SHE het volgende:
Kijk hem zich in allerlei bochten wringen om de afgang minder grotesk te doen lijken![]()
Ik vind het leuk je te zien spartelen..jij dacht natuurlijk dat je wel even de self proclaimed " stoere man " kon uithangen door een nogal pauperig topic te openen , over je zogenaamde overmacht in huis.
Helaas is de realiteit;
Waar de man woon, draagt hij de kroon
Waar jij woon, klinkt minachtend gehoon
Ik zou dus maar snel de boel gaan afsluiten voor je vriendin leest wat je allemaal uitspookt en je een flink pak rammel krijgt
fout nederlands om het rijmend te maken is not donequote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef SHE het volgende:
Helaas is de realiteit;
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent echt gemeen voor hem he!
quote:
Is ze ongesteld? vrouwen worden als ze ongesteld zijn door elk klein kut dingetje emotioneel..althans dat had mijn ex vriendin..quote:Op zondag 5 maart 2006 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, het is echt maar een kras. Niets waar je broek van af zakt.
Ken je klassiekers drol...het is een oud rotterdams gezegde, van de wijze heer G. Coxquote:Op zondag 5 maart 2006 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fout nederlands om het rijmend te maken is not done
Coxquote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ken je klassiekers drol...het is een oud rotterdams gezegde, van de wijze heer G. Cox
Jij bent duidelijk nog te jong, om wijsheden des levens echt te begrijpen.quote:
Gerard cox?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog te jong, om wijsheden des levens echt te begrijpen.
JJ, SHE is hier niet zo blij mee![]()
De spartaanse methode is nog veel interessanter...die " zonder spuug "quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef FB-aight het volgende:
Maak je vriendin uit voor hoer, en spuug in haar gezicht!
NO WAI!quote:
Je zegt dat je niet kan fokken.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt net mijn vriendin naar boven terwijl ik zit te fokkenHuil huil, jank jank, ik vraag "hee huilie wat is er" - "Ja," zegt ze, "ik heb net een kras gemaakt op mijn auto toen ik inparkeerde en nou durf ik niet meer te autorijden" - Ik zeg "Ja maar dat is toch niet zo erg, een kras op je auto, of zijn er doden gevallen" - "Nee alleen een kras wheeeh". Ik:
![]()
Wel alle celverpestende woekerziektes nog aan toe. Nou moet ik haar troosten vanwege een of andere door een volkomen debiele oorzaak ontstane kras, waardoor ik niet kan fokken. Trut.![]()
Ga koken mens. Kan mij niet voorstellen dat de ketting waar je aan ligt zo lang is dat je bij de computer kan komen. O ja, laat je haar lang groeien en trek die tuinbroek uit, dan mag je misschien weer eens buitenspelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef SHE het volgende:
Kijk hem zich in allerlei bochten wringen om de afgang minder grotesk te doen lijken![]()
Ik vind het leuk je te zien spartelen..jij dacht natuurlijk dat je wel even de self proclaimed " stoere man " kon uithangen door een nogal pauperig topic te openen , over je zogenaamde overmacht in huis.
Helaas is de realiteit;
Ik zou dus maar snel de boel gaan afsluiten voor je vriendin leest wat je allemaal uitspookt en je een flink pak rammel krijgt
Opel Mantaquote:Op zondag 5 maart 2006 14:45 schreef GSi het volgende:
[..]
Ga koken mens. Kan mij niet voorstellen dat de ketting waar je aan ligt zo lang is dat je bij de computer kan komen. O ja, laat je haar lang groeien en trek die tuinbroek uit, dan mag je misschien weer eens buitenspelen.
Ik heb een vrouw die haar plek wel weet in de maatschappij.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Opel Manta
Ik weet niet of ze bij jou in de provincie al van het fenomeen vrouw hebben gehoord, maar ik adviseer je in het vervolg je repliek beter te funderen of toch eens zo'n boekje te kopen waar die vrouwtjes in staan.
Suck my designer high heels , hillbilly![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef GSi het volgende:
[..]
Knieschijfgat,knieschijfgat,
Mijn buurvrouw die heeft kanker en ze wou zo graag een mat.
Die heb je aan haar haren je k-hole ingesleurd zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw die haar plek wel weet in de maatschappij.![]()
Als jij net zo goed met de vrouwtjes bent als met skateboarden, dan blijf jij minstens tot je 60ste maagd.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef FB-aight het volgende:
ze zei k-hole!
!!
Ketaminegat,ketaminegat
GSI heeft een vrouw met een harige kat!
Als je smaak voor auto's hetzelfde is als die voor vrouwen...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:08 schreef GSi het volgende:
[..]
Als jij net zo goed met de vrouwtjes bent als met skateboarden, dan blijf jij minstens tot je 60ste maagd.
En doet TS de vogeltjesdans.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laat d'r anders dit topic lezen, daar knapt ze wel van op.
Je moet niet zo vaak de Libelle lezen. Daar ga je rare dingen van denkenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Die heb je aan haar haren je k-hole ingesleurd zeker![]()
Ze loopt altijd minstens 2 meter achter je?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw die haar plek wel weet in de maatschappij.![]()
Zover is het toch nog niet in Nederland?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ze loopt altijd minstens 2 meter achter je?![]()
als ze 3 meter achter je loopt is de ketting te langquote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ze loopt altijd minstens 2 meter achter je?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog te jong, om wijsheden des levens echt te begrijpen.
JJ, SHE is hier niet zo blij mee![]()
Ja hoer. Bier. En als ie niet precies 4,87 graden celsius is kan je een stomp in je maag krijgen. Waardeloos zeug.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
![]()
uuhm ik wil niet je levensvisie verpesten.. maar ooievaars...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef vbmot het volgende:
. Verder heeft zij de taak van broedmachine: het uitdragen ende koesteren van Zijn genetisch materiaal tot er een stinkend klein huilblaag met den ooievaar wordt ingevlogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef dutchmage het volgende:
[..]
uuhm ik wil niet je levensvisie verpesten.. maar ooievaars...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There IS no global warming -- The Matrix
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja hoer. Bier. En als ie niet precies 4,87 graden celsius is kan je een stomp in je maag krijgen. Waardeloos zeug.
![]()
Mjah... hehehe.
Wat een humorquote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef vbmot het volgende:
Wat moet dat wichtje van TS dan ook in de auto? Een echte vrouw hoort thuis haar man tijdens het weekend in de watten te leggen en door de week, terwijl Hij naar Zijn werk is, het huis schoon te maken. Verder heeft zij de taak van broedmachine: het uitdragen ende koesteren van Zijn genetisch materiaal tot er een stinkend klein huilblaag met den ooievaar wordt ingevlogen.
Niet?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Steeds 'hoer' roepen geeft geen meerwaarde aan je 'stoere' reacties hoor, laat staan aan je bestaan
Doe ik daar al die moeite voor!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nee je roept 1 keer hoerhoer...hoer
Niet helemaal hetzelfde vind ik.
Maar ik waardeer het wel. Meedoen is belangrijker dan winnen toch?quote:
same herequote:Op zondag 5 maart 2006 18:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
btw wat kunnen mensen ook moeilijk doen. Ik hou van vrouwen. Echt waar.
Als je niet waagt, win je zowiezo niet!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar ik waardeer het wel. Meedoen is belangrijker dan winnen toch?
andersom ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
btw wat kunnen mensen ook moeilijk doen. Ik hou van vrouwen. Echt waar.
Met nog meer domme reacties ja... kreeg niet voor niets slotje. Zo zou het hier ook moeten eindigen. Ach ja...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:12 schreef Netflier het volgende:
Het is wel zo dat dit soort topics kunnen leiden tot andere hilarische topics.
Zoals deze bijvoorbeeld.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Niks mis mee om over je gevoelens te praten. Zie avatar.
Je avatar...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Waar maak je je in vredesnaam druk om? Geintje moet kunnen toch?
Niet leuk? Vooral niet lachen.
Ik vond het wel een leuk topic. En "penisloze medemens" is nog altijd respectvoller dan "hoer".quote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Met nog meer domme reacties ja... kreeg niet voor niets slotje. Zo zou het hier ook moeten eindigen. Ach ja...
bier en gehaktballenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
![]()
Zolang ze d'r een beetje leuk uitziet is dat geen onoverkomelijk probleem toch?quote:
dat vind je nietquote:
eenschquote:
Of als z'n vriendin, dit topic leest, maakt ze het gelijk uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik zou het gezicht van je vriendin weleens willen zien als je dit recht in haar gezicht zegt.![]()
Dan rijdt ze misschien uit woede en wraak jouw auto total-loss. Dan moet je die lease-bak vergoeden.
en terechtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Of als z'n vriendin, dit topic leest, maakt ze het gelijk uit.
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laat d'r anders dit topic lezen, daar knapt ze wel van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |