Kijk van zulke dingen wordt ik nou moe van haar. Waarom moet ze steeds zeggen van boehoe wat ben ik zielig... Maar als hij gemene dingen zegt, doe ik het lekker terug. Lekker puh. Pfff...quote:
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk van zulke dingen wordt ik nou moe van haar. Waarom moet ze steeds zeggen van boehoe wat ben ik zielig... Maar als hij gemene dingen zegt, doe ik het lekker terug. Lekker puh. Pfff...
Waar doet ze zielig dan? Ze zegt toch alleen maar dat HJ in d'r gezicht positief is en in de media hele andere uitlatingen doet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk van zulke dingen wordt ik nou moe van haar. Waarom moet ze steeds zeggen van boehoe wat ben ik zielig... Maar als hij gemene dingen zegt, doe ik het lekker terug. Lekker puh. Pfff...
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een dag naar school en meteen wordt het halve topic volgespamd met allelei anti-Raffaëla uitingen.
Nou hier voor jou dan een niet anti raffaela reactiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een dag naar school en meteen wordt het halve topic volgespamd met allelei anti-Raffaëla uitingen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:17 schreef Danzig het volgende:
Ik denk niet dat we na Idols nog iets van Raffaela gaan horen (en zien). Raffaela zal mischien alleen nog te zien in de plaatselijke disco's in Emmen waar ze voor een gratis consumptie nog een keer Disco Inferno (met Emmens accent) ten gehore mag brengen, en na afloop kan ze nog gratis bezwangerd worden door de lokale kroegbaas. Daarna kan ze weer verder werken aan haar glansrijke carriere als 'gastvrouw'.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hehe, dat doet me goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nou hier voor jou dan een niet anti raffaela reactie![]()
RAFFAELA![]()
![]()
![]()
Bijvoorbeeld die quote uit de veronica gids en alle uitzendingen over haar zwangerschap. Om maar te zwijgen over alle andere manieren die ze doet om in de media te komen. Dat mediageile vind ik gewoon te. Sommige vinden dat overreageren van Raff wel leuk. Mij werkt het op mijn zenuwen. Veel Raff-fans zeggen van: Floortje is zo nep. Nou, dat gevoel krijg ik van Raff. Ik geloof dat Floortje echt een rustig meisje is. En nee, waarom zou ze iedereen tegen de schenen willen schoppen om een goede idol te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zegt ze dat dan? Zegt ze dat dan steeds?
Hier ben ik het nou volledig mee eens!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld die quote uit de veronica gids en alle uitzendingen over haar zwangerschap. Om maar te zwijgen over alle andere manieren die ze doet om in de media te komen. Dat mediageile vind ik gewoon te. Sommige vinden dat overreageren van Raff wel leuk. Mij werkt het op mijn zenuwen. Veel Raff-fans zeggen van: Floortje is zo nep. Nou, dat gevoel krijg ik van Raff. Ik geloof dat Floortje echt een rustig meisje is. En nee, waarom zou ze iedereen tegen de schenen willen schoppen om een goede idol te zijn
Heb ik dan iets gemist? Want zo veel heeft ze helemaal toch niet gedaan om in de media te komen? Ze deed alsof ze verliefd was (wat op mij overkwam als een leuke grap) en ze raakte zwanger (wat niet met een media-aandachtrekkende-voorbedachte rade was)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld die quote uit de veronica gids en alle uitzendingen over haar zwangerschap. Om maar te zwijgen over alle andere manieren die ze doet om in de media te komen.
Ja, daar hoor ik bij. En ik denk niet dat het zozeer overreageren is, maar dat het meer een bruisende en levendige persoonlijkheid is.quote:Dat mediageile vind ik gewoon te. Sommige vinden dat overreageren van Raff wel leuk.
Ik vind Floortje persoonlijk niet nep, alleen denk ik wel dat ze alles wat ze zegt wel met de gedachte om zo "goed" mogelijk over te komen zegt.quote:Mij werkt het op mijn zenuwen. Veel Raff-fans zeggen van: Floortje is zo nep. Nou, dat gevoel krijg ik van Raff. Ik geloof dat Floortje echt een rustig meisje is. En nee, waarom zou ze iedereen tegen de schenen willen schoppen om een goede idol te zijn
Ik denk dat ze heus zegt wat ze denkt maar zegt niet alles. Moet dat dan altijd? Ik snap best waarom je sommige dingen niet zegt of anders verpakt. Waarschijnlijk is dit een verschil van mening...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Floortje persoonlijk niet nep, alleen denk ik wel dat ze alles wat ze zegt wel met de gedachte om zo "goed" mogelijk over te komen zegt.
Om eerlijk te zijn heb ik nog niet eens de neiging om te lachen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef Danzig het volgende:
Voor de mensen die willen lachen: onderstaande komt van de kwaliteitswebsite www.zijonline.nl
Raffaëla: Idool dat niet durft te vliegen! BABY NA GESCHEURD CONDOOM!
Nederland ligt aan haar voeten, maar een internationale zangcarrière lijkt op voorhand een kansloze missie te worden voor Idolsfinaliste Raffaëla Paton. Niet alleen is de 22jarige Emmense na een ongelukje met een gescheurd condoom zwanger, maar ze heeft nog een groot probleem dat verhindert dat ze een internationale ster kan worden... Ze durft niet in een vliegtuig...
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik dit las![]()
Volgens mij doet iedereen datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Floortje persoonlijk niet nep, alleen denk ik wel dat ze alles wat ze zegt wel met de gedachte om zo "goed" mogelijk over te komen zegt.
Raffaëla zegt niet altijd de meest tactische dingen, ookal bedoelt ze het goed. Dat vind ik leuker om te zien dan een politiek correct popje.quote:
Raffaela is denk ik eerder een flapuit, maar je kan het Floortje niet kwalijk nemen dat ze zich zo goed mogelijk voordoet, is ook onderdeel van spel. Het heeft ook niks te maken met politiek correct zijn meer met omgangsvormen. Misschien moeten de kandidaten wel een boer laten tijdens de live-uitzending maar die zullen die dan toch proberen in te houden omdat het gewoon niet goed overkomt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaëla zegt niet altijd de meest tactische dingen, ookal bedoelt ze het goed. Dat vind ik leuker om te zien dan een politiek correct popje.
Nou, de kans is nihil dat Floortje en/of Rafealla een internationale carriere tegenmoet gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nog niet eens de neiging om te lachen.
Misschien niet iedereen, maar als er camera's op je gericht staan met daarachter een miljoenenpubliek flap je er niet zomaar vanalles uit. Logisch dat ze even haar woorden afweegt voor ze iets zegt.quote:
Ah, op die fiets. Ja nou inderdaad lijkt me dat wel een beetje hoog gegrepen voor de Nederlandse Idol-winnaarsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Danzig het volgende:
[..]
Nou, de kans is nihil dat Floortje en/of Rafealla een internationale carriere tegenmoet gaan.
Er zijn zat Amerikaanse negerinnetjes die doorbreken die een veel mindere stem en uitstraling hebben, met goed management is het mogelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Danzig het volgende:
[..]
Nou, de kans is nihil dat Floortje en/of Rafealla een internationale carriere tegenmoet gaan.
Eerlijk gezegd vind ik op dit moment dat ze geen beiden een internationale uitstraling hebben. Ik volg nu ook de Amerikaanse versie en de kwaliteit van de kandidaten ligt daar toch echt behoorlijk hoger dan in Nederland (logisch natuurlijk voor een land dat vele malen groter is).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Raffaëla heeft in ieder geval veel meer dan Floortje een internationale uitstraling, dat lijkt me duidelijk.
Wees eerlijk, Raff zal nooit internationaal doorbreken. Hetzelfde als Floortje, Boris, Maud, Hind en alle andere idolssterren...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn zat Amerikaanse negerinnetjes die doorbreken die een veel mindere stem en uitstraling hebben, met goed management is het mogelijk.
Raffaëla heeft in ieder geval veel meer dan Floortje een internationale uitstraling, dat lijkt me duidelijk.
Dat zal hij leuk vinden om te lezen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Riparius het volgende:
Het geeft aan dat hij ook maar wat uit z'n nek kletst.
Nee, echt?quote:Als ik niet ga winnen, denk ik dat het Floortje wordt.
Wat een wonderkindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Riparius het volgende:
Als ik niet ga winnen, denk ik dat het Floortje wordt. !"
Bron: Veronicagids nr. 10
Dit is voor de halve finale gezegd hequote:
Dan heeft iemand te laat toegevoegdquote:
Hind wel, ben ik van overtuigd. Wereldwijd niet, maar Frankrijk/Spanje/Italië/Arbaische landen heeft ze binnen een paar jaar veroverd, 100% zeker vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Raff zal nooit internationaal doorbreken. Hetzelfde als Floortje, Boris, Maud, Hind en alle andere idolssterren...
Ik denk het toch van niet, de Nederlandse artiesten moeten het in kwaliteit veelal toch afleggen tegen de Engelse en Amerikaanse. Hind kan in Nederland misschien wel tot de top horen, in het buitenland is ze middelmaat. Als ik kijk naar de Idols in Amerika, daar zijn ze nu bezig met de workshopronde, de kwaliteit is daar al hoger dan de finalisten hier in Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind wel, ben ik van overtuigd. Wereldwijd niet, maar Frankrijk/Spanje/Italië/Arbaische landen heeft ze binnen een paar jaar veroverd, 100% zeker van. Heeft ook aangegeven in 2007 daaraan te beginnen.
En waarom ook niet. Met geluk en goed management moet het mogelijk zijn, zij het als je de goede uitstraling heeft. Raffa heeft 'ie. Reëel is het niet, maar onmogelijk ook niet.
Deze week. Ja, maar dat interview is wel eerder gedaanquote:
Oh, OK. Beetje jammer van de Veronica-gids dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week. Ja, maar dat interview is wel eerder gedaan.
Hind wel. Zeker wetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Raff zal nooit internationaal doorbreken. Hetzelfde als Floortje, Boris, Maud, Hind en alle andere idolssterren...
OK, daar ben ik het wel met je mee eens, maar dan vraag ik me wel af of Rafealla en/of Floortje zo bijzonder/onderscheidend zijn, ik denk van niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef BVO het volgende:
Het zijn niet de beste artiesten ter wereld, nee, dat niet, maar ga nou niet zeggen dat die kwaliteit een indicatie is van je succes. Van de wereldwijd grootste artiesten is de kwaliteit vaak lager dan van mensen die het niet halen.
Het gaat niet alleen om de stem, het gaat om uniekheid, uitstraling, geluk, de grootste sterren zijn echt niet de beste zangers...
Boris heeft wel samengewerkt met Angie Stone, maar een echte popster is hij niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef chansadres het volgende:
Boris had een beetje kans maar daar geloof ik ook niet meer in...
Hind zie ik best nog wel een kansje maken, en wie weet wat Maud nog gaat bereiken met het Songfestival.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom? Klik op Maud in mijn sig, dan kun je de liedjes luisteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef chansadres het volgende:
Maud en songfestival: Een drama denk ik
Liveshow 9: My Lovin' van En Voguequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wannneer komen de linkjes naar de liedjes van de afgelopen keer erbij??
Even een kleine kanttekening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Raffie is the best, fok the rest!!!
Ik ben fan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |