Wees eerlijk, Raff zal nooit internationaal doorbreken. Hetzelfde als Floortje, Boris, Maud, Hind en alle andere idolssterren...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn zat Amerikaanse negerinnetjes die doorbreken die een veel mindere stem en uitstraling hebben, met goed management is het mogelijk.
Raffaëla heeft in ieder geval veel meer dan Floortje een internationale uitstraling, dat lijkt me duidelijk.
Dat zal hij leuk vinden om te lezen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Riparius het volgende:
Het geeft aan dat hij ook maar wat uit z'n nek kletst.
Nee, echt?quote:Als ik niet ga winnen, denk ik dat het Floortje wordt.
Wat een wonderkindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Riparius het volgende:
Als ik niet ga winnen, denk ik dat het Floortje wordt. !"
Bron: Veronicagids nr. 10
Dit is voor de halve finale gezegd hequote:
Dan heeft iemand te laat toegevoegdquote:
Hind wel, ben ik van overtuigd. Wereldwijd niet, maar Frankrijk/Spanje/Italië/Arbaische landen heeft ze binnen een paar jaar veroverd, 100% zeker vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Raff zal nooit internationaal doorbreken. Hetzelfde als Floortje, Boris, Maud, Hind en alle andere idolssterren...
Ik denk het toch van niet, de Nederlandse artiesten moeten het in kwaliteit veelal toch afleggen tegen de Engelse en Amerikaanse. Hind kan in Nederland misschien wel tot de top horen, in het buitenland is ze middelmaat. Als ik kijk naar de Idols in Amerika, daar zijn ze nu bezig met de workshopronde, de kwaliteit is daar al hoger dan de finalisten hier in Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind wel, ben ik van overtuigd. Wereldwijd niet, maar Frankrijk/Spanje/Italië/Arbaische landen heeft ze binnen een paar jaar veroverd, 100% zeker van. Heeft ook aangegeven in 2007 daaraan te beginnen.
En waarom ook niet. Met geluk en goed management moet het mogelijk zijn, zij het als je de goede uitstraling heeft. Raffa heeft 'ie. Reëel is het niet, maar onmogelijk ook niet.
Deze week. Ja, maar dat interview is wel eerder gedaanquote:
Oh, OK. Beetje jammer van de Veronica-gids dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week. Ja, maar dat interview is wel eerder gedaan.
Hind wel. Zeker wetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Raff zal nooit internationaal doorbreken. Hetzelfde als Floortje, Boris, Maud, Hind en alle andere idolssterren...
OK, daar ben ik het wel met je mee eens, maar dan vraag ik me wel af of Rafealla en/of Floortje zo bijzonder/onderscheidend zijn, ik denk van niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef BVO het volgende:
Het zijn niet de beste artiesten ter wereld, nee, dat niet, maar ga nou niet zeggen dat die kwaliteit een indicatie is van je succes. Van de wereldwijd grootste artiesten is de kwaliteit vaak lager dan van mensen die het niet halen.
Het gaat niet alleen om de stem, het gaat om uniekheid, uitstraling, geluk, de grootste sterren zijn echt niet de beste zangers...
Boris heeft wel samengewerkt met Angie Stone, maar een echte popster is hij niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:55 schreef chansadres het volgende:
Boris had een beetje kans maar daar geloof ik ook niet meer in...
Hind zie ik best nog wel een kansje maken, en wie weet wat Maud nog gaat bereiken met het Songfestival.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom? Klik op Maud in mijn sig, dan kun je de liedjes luisteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef chansadres het volgende:
Maud en songfestival: Een drama denk ik
Liveshow 9: My Lovin' van En Voguequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wannneer komen de linkjes naar de liedjes van de afgelopen keer erbij??
Even een kleine kanttekening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Raffie is the best, fok the rest!!!
Ik ben fan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |