manquote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
ok helder gesteld. meisje heeft tatoo, smaken verschillen.
meisje wil piercing, sommige fokkers waarschuwen haar voor het verlies van haar natuurlijk schoonheid, wat ze al eerder is verloren, en ze moet het daar mee doen.
dat het niet slecht is voor je gebit (alhoewel dat wel zo is) is voor haar nodig om haar moeder te overtuigen dat een piercing best kan. maar ma is niet gek nadat ts zei: "nee hoor, alleen een klein tijgertje op mijn schouder"...
Gebidquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef VivOo. het volgende:
niet mijn fout, ik vroeg alleen maar om bewijs dat het niet schadelijk was voor het gebid.
Gebidquote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef amaranta het volgende:
Je gebid zal er niet onder lijden.
Hoeveel zou die tattoo hebben gekost???quote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die tatoo op je rug
Hij is toch wel afwasbaar?
Ja inderdaad, dat moet wel een megapak kinderkauwgums zijn geweest als je er zo'n groot plakplaatje bij krijgtquote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoeveel zou die tattoo hebben gekost???![]()
450 euroquote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoeveel zou die tattoo hebben gekost???![]()
gefeliciteerd met je oma en veel plezier met je piercing!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef VivOo. het volgende:
Nee TS moest even naar school en een kado halen voor haar oma want die is jarig.
Maar goed, het is al weer voorbij, heb mijn tongpiercing dus heb dit topic niet meer nodig.
Fotoquote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef VivOo. het volgende:
Nee TS moest even naar school en een kado halen voor haar oma want die is jarig.
Maar goed, het is al weer voorbij, heb mijn tongpiercing dus heb dit topic niet meer nodig.
Je wilt geen NORMALE reacties je wilt leugensquote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef VivOo. het volgende:
er zijn gelukkig toch nog normale mensen die geen voor oordelen hebben....
mensen die wel aardig kunnen doen terwijl ze me niet kennen
die wel NORMALE reacties geven!!
En dat is best een eind vanaf Beek en Donkquote:Op maandag 6 maart 2006 15:02 schreef VivOo. het volgende:
[..]
Not again
krijg ik dalijk weer een preek van hier tot amsterdam
Sow, dat geld had je beter aan een goed doel kunnen doneren. Dan had je nu niet zo'n lelijke vlek op je rug en er had een dorp in Afrika 3 weken te eten gehad.quote:
Dan moet de foto van heel ver genomen worden. Anders past de rug niet in de fotoquote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef speedfreakssj het volgende:
post eens een foto van je hele rug. kijken hoe het dan staat.
In dat geval sluit ik dit topic. Buiten enkele serieuze reacties om wordt hier immers toch alleen maar gebashtquote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef VivOo. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |