ook zoiets ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:37 schreef Freethinker het volgende:
Ik denk wel dat het mogelijk is dat er andere levensvormen(?) zijn in het heelal.
Niet dat ze dan hier zullen komen om te communiceren via bijv. graancirkels. Stel je voor, kom je na een reis van ik weet niet hoe lang vol ontberingen op aarde aan, ben je er eindelijk, en dan ga je contact leggen via graancirkels.![]()
Om ons te bestuderen misschien.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef Jip het volgende:
het lijkt mij ook logisch dat ze niet midden in New York gaan landen ofzo.
maar waarom zouden ze hier willen landen? als ze met vreedzame doelen komen, waarom? de mens word toch masaal chaotisch als er aliens ontdekt worden![]()
en als als ze met niet vreedzame bedoelingen komenwaarom zouden ze dat doen? er is toch geen flikker te beleven hier voor hun. aarde is onbruikbaar lijkt mij
wegens mileu vervuiling enzo.
en ik denk dat er al lang aliens zijn geweest hier om de boel te verkennen. en toen zijn ze tot conclussie gekomen dat ze hier beter niet kunnen landen als ze geen 20.000 machineguns op hun gericht willen hebben.
kortom: wat hebben aliens hier te zoeken
Misschien is het wel een populaire hobby onder 'aliens' ???quote:en dan ga je contact leggen via graancirkels.
Pop art ET.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef BSEBEEST het volgende:
[..]
Misschien is het wel een populaire hobby onder 'aliens' ???
wat hebben ze daar nou weer aan?quote:
Kom op, die aliens vliegen het halve universum door om hier te komen en dan denk jij dat ze bang zijn voor machinegewerenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef Jip het volgende:
ze hier beter niet kunnen landen als ze geen 20.000 machineguns op hun gericht willen hebben.
Geweldig... "Kom laten we 1000 lichtjaren gaan vliegen om vervolgens circels te plaatsen in die zooi van die aardbewoners".quote:Misschien is het wel een populaire hobby onder 'aliens' ???
Ik denk dat die graancirkels gemaakt zijn vanuit een andere hele hoge dimensie, die wij met ons normale verstand nauwelijks kunnen bevatten. Ze zijn waarschijnlijk bedoeld om ons onbewust 'wakker te maken'. Ook schijnt het zo te zijn dat de aarde met deze graancirkels hersteld wordt, als een soort injecties voor deze zieke planeet.quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar die hybride theorieen zouden wel een intressante reden kunnen zijn dat ze blijven komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Jip het volgende:
[..]
wat hebben ze daar nou weer aan?![]()
als die ontvoeringen waar zouden zijn hebben ze ons al onderzocht![]()
wat ook een verklaring is: er zijn mensen die geloven dat aliens ons hebben geschapen als een soort test, zou ook kunnen![]()
Wij bestuderen toch ook dieren, dat is net zoiets als Aliens ons zouden bestuderen.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Jip het volgende:
[..]
wat hebben ze daar nou weer aan?![]()
als die ontvoeringen waar zouden zijn hebben ze ons al onderzocht![]()
wat ook een verklaring is: er zijn mensen die geloven dat aliens ons hebben geschapen als een soort test, zou ook kunnen![]()
ja idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar die hybride theorieen zouden wel een intressante reden kunnen zijn dat ze blijven komen.
ja maar die dieren leven op onze planeet, en wij niet op hun "woonomgeving"quote:Op zondag 5 maart 2006 12:10 schreef Grassh het volgende:
[..]
Wij bestuderen toch ook dieren, dat is net zoiets als Aliens ons zouden bestuderen.
tuurlijk zijn ze niet bang voor die machine geweren, ze hebben alleen medelijdenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kom op, die aliens vliegen het halve universum door om hier te komen en dan denk jij dat ze bang zijn voor machinegeweren!
Een druk op de knop en deze planeet is weg
Dan nog denk ik dat zij ook een conflict uit de weg willen gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:15 schreef Jip het volgende:
[..]
tuurlijk zijn ze niet bang voor die machine geweren, ze hebben alleen medelijden![]()
Tuurlijk kunnen ze dat. Alleen zijn wij die ziekte...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Jip het volgende:
hopelijk kunnen ze ziektes uitroeien, maar dat zal wel niet![]()
Hoezo, welk conflictquote:Op zondag 5 maart 2006 12:29 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat zij ook een conflict uit de weg willen gaan.
Maarja voor ,t zelfde geld bestaan er wel agressieve rassen die de mogelijkheid zien tot een invasie.
dat denk jij.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoezo, welk conflict.
Het is alsof je met een propje op hun probeert te schieten
Als je ,t ene uiterste als theorie inzet moet de andere uiterste theorie ook kunnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Jip het volgende:
[..]
dat denk jij.
wie weet heeft dat evenveel schade op hun als bij ons.
je weet ook niet of aliens al langer bestaan dan ons, het zou kunnen maar het hoeft niet.
maar de kans dat ze een invasie willen is er wel![]()
en dat is geen geruststellende gedachten![]()
elke theorie moet mogelijk zijn, dat is het probleemquote:Op zondag 5 maart 2006 12:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Als je ,t ene uiterste als theorie inzet moet de andere uiterste theorie ook kunnen.
![]()
Dat is dus ook het enge eraan, je weet nooit wat eventueel hun plannen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Jip het volgende:
[..]
elke theorie moet mogelijk zijn, dat is het probleem![]()
Dat weet ik ook niet van mijn buurman.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat is dus ook het enge eraan, je weet nooit wat eventueel hun plannen zijn.
Als je de technologie hebt om hier te komen is het natuurlijk een eitje om zoiets simpels als loden kogeltjes af te weren...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Jip het volgende:
[..]
dat denk jij.
wie weet heeft dat evenveel schade op hun als bij ons.
daar ben ik nie zo zeker vanquote:Op zondag 5 maart 2006 13:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je de technologie hebt om hier te komen is het natuurlijk een eitje om zoiets simpels als loden kogeltjes af te weren...
Als ze een invasie willen is dat binnen 10 minuten voorbij met ongeveer 0 verliezen aan hun kant. Ik ben er dus niet zo bang voor
dat vind ik niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef Aarde het volgende:
als ze ons zouden komen bezoeken met regelmaat dan gaan we dat vanzefl accepteren
om kort te gaan ik denk dat je hele post bestaat uit non-argumenten
Ik zou liever om het leven komen bij een invasie van aliens dan terwijl ik de straat oversteekquote:Op zondag 5 maart 2006 13:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je de technologie hebt om hier te komen is het natuurlijk een eitje om zoiets simpels als loden kogeltjes af te weren...
Als ze een invasie willen is dat binnen 10 minuten voorbij met ongeveer 0 verliezen aan hun kant. Ik ben er dus niet zo bang voor
Rightquote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Jip het volgende:
[..]
daar ben ik nie zo zeker van![]()
mischien weten ze helemaal niet wat voor kogels wij hebben en zijn ze hadsikke kwetsbaar.
en anders pik je gewoon hun wapens![]()
en anders kunnen we altijd nog met de blote hand vechten![]()
video?????quote:Op zondag 5 maart 2006 13:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Right.
Op hun reis hiernaartoe hebben ze natuurlijk al video beelden gezien die wij de ruimte inzenden. Dan weten ze dus precies wat we hebben.
je draaft doorquote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef Jip het volgende:
[..]
dat vind ik niet.
de mens kan de eerste keer bijv. zo geschokt reageren dat er al gelijk oorlog verklaard word.
en zou jij eraan wennen als ze iedere week een miljoen mensen meenemen om mee te experimenteren?
nee, het zijn echt geen geruststellende gedachten![]()
maar goed ff ontopic; ik bedoel alleen maar dat je er niet van uit moet gaan dat ze onsterfelijk zijn voor loden kogels. kan ook anders zijn. wat jij zegt is echt zo filmisch.quote:
zou kunnen, je weet nooit wat ze willen( maar nogmaals ik denk helemaal niet dat ze op aarde komen landen)quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Aarde het volgende:
[..]
je draaft door
wie heeft het over experimenteren![]()
![]()
Ik zeg niet dat ze er niet onsterfelijk voor zijn, maar dat ze ruim de tijd hebben om te kijken wat wij nu voor wapens gebruiken. Daarvoor hoeven ze niet eens in de buurt van de aarde te komen, want alle radiosignalen die wij de ruimte insturen zijn genoeg om dat te weten.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef Jip het volgende:
[..]
maar goed ff ontopic; ik bedoel alleen maar dat je er niet van uit moet gaan dat ze onsterfelijk zijn voor loden kogels. kan ook anders zijn. wat jij zegt is echt zo filmisch.
ze kunnen op allerlei manieren uitgerust zijn met weet ik wat voor doelen.![]()
ja ik wijs het ook niet af, maar je moet er niet zeker van zijn dat het zo is.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er niet onsterfelijk voor zijn, maar dat ze ruim de tijd hebben om te kijken wat wij nu voor wapens gebruiken. Daarvoor hoeven ze niet eens in de buurt van de aarde te komen, want alle radiosignalen die wij de ruimte insturen zijn genoeg om dat te weten.
Wij gebruiken nu kevlar vesten tegen die kogels, maar ik weet wel zeker dat zij iets veel effectievers zullen hebben tegen kogels
Nee okay, er is een kans van 0,0001% (of nog minder) dat het niet zo is. Das waar.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Jip het volgende:
[..]
ja ik wijs het ook niet af, maar je moet er niet zeker van zijn dat het zo is.![]()
maak daar maar 1% vanquote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee okay, er is een kans van 0,0001% (of nog minder) dat het niet zo is. Das waar.
Misschien bezuinigingen op militaire zaken van hun kant??quote:
bezuingingen ??????????quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien bezuinigingen op militaire zaken van hun kant??![]()
Ik vind dat Aarde wel een punt heeft, over ,t feit hoe wij zouden reageren in een massaal bezoek van buitenaardsen, de menselijke psyche zit heel complex in elkaar, het zou dus vrij goed kunnen dat men in een vlaag van massa hysterie gelijk de wapens pakt alleen a uit angst voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Aarde het volgende:
[..]
je draaft door
wie heeft het over experimenteren![]()
![]()
dat is toch ook wat ik zeg, maar het is gewoon 1 van hun mogelijke doelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik vind dat Aarde wel een punt heeft, over ,t feit hoe wij zouden reageren in een massaal bezoek van buitenaardsen, de menselijke psyche zit heel complex in elkaar, het zou dus vrij goed kunnen dat men in een vlaag van massa hysterie gelijk de wapens pakt alleen a uit angst voor.
Nu komt het, we hoeven dan nog geen schot gelost te hebben, maar het feit dat defensie paraat is, kan bij HUN dus een geweldadige reactie opwekken en hopla intergalactische oorlog.
Hoezo, kunnen wij hun dan ook aanvallenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
intergalactische oorlog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |