abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 11:03:04 #1
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_35733835
Ik open dit topic gedeeltelijk vanwege de heisa rond Robbert vd Broeke, maar ook rod de algemene info die op de internationale UFO sites is te vinden.

Het lijkt mij zeer sterk dat aliens zich zouden laten fotograferen, aangezien de meeste verhalen over bv ontvoeringen en ufo sightings doen vermoeden dat wat deze wezens (of hoe je ze wil noemen) voor zaken hier doen dat ze dat grotendeels zoveel mogelijk onopgemerkt willen en zulen doen, mede vanwege hun veiligheid.

JA, ik geloof in het feit dat we niet de enige zijn in dit heelal, en het lijkt me zeer waarschijnlijk dat we bezocht zijn en worden.

De verhalen over de oudheid, en dat men wel publiekelijk bezocht werd door aliens, ik weet niet wat ik daar van moet denken, maar misschien werd dat toen wel gedaan omdat wij als mensen toen nog niet zo chaotisch en massaal paranoide werden om dit soort zaken als nu.

Over ontvoeringen gesproken, hoewel het gross van de ontvoeringszaken zeer twijfelachtig te nemen valt, denk ik wel dat er een aantal tussen zitten die het niet uit de duim hebben gezogen en duidelijk iets engs en buitenaards hebben meegemaakt.

Uw mening aub.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_35734152
Ze gaan duidelijk niet in Manhattan landen, dus ja.
pi_35734383
Ik denk wel dat het mogelijk is dat er andere levensvormen(?) zijn in het heelal.
Niet dat ze dan hier zullen komen om te communiceren via bijv. graancirkels. Stel je voor, kom je na een reis van ik weet niet hoe lang vol ontberingen op aarde aan, ben je er eindelijk, en dan ga je contact leggen via graancirkels.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  zondag 5 maart 2006 @ 11:41:45 #4
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35734474
het lijkt mij ook logisch dat ze niet midden in New York gaan landen ofzo.
maar waarom zouden ze hier willen landen? als ze met vreedzame doelen komen, waarom? de mens word toch masaal chaotisch als er aliens ontdekt worden
en als als ze met niet vreedzame bedoelingen komen waarom zouden ze dat doen? er is toch geen flikker te beleven hier voor hun. aarde is onbruikbaar lijkt mij wegens mileu vervuiling enzo.
en ik denk dat er al lang aliens zijn geweest hier om de boel te verkennen. en toen zijn ze tot conclussie gekomen dat ze hier beter niet kunnen landen als ze geen 20.000 machineguns op hun gericht willen hebben.
kortom: wat hebben aliens hier te zoeken
Je kan veel dingen aannemen maar je kan niks zeker weten...
  zondag 5 maart 2006 @ 11:43:14 #5
125126 Mr-Coffee
pi_35734505
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:37 schreef Freethinker het volgende:
Ik denk wel dat het mogelijk is dat er andere levensvormen(?) zijn in het heelal.
Niet dat ze dan hier zullen komen om te communiceren via bijv. graancirkels. Stel je voor, kom je na een reis van ik weet niet hoe lang vol ontberingen op aarde aan, ben je er eindelijk, en dan ga je contact leggen via graancirkels.
ook zoiets ja.
Set Sail, For Fail.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:44:06 #6
125126 Mr-Coffee
pi_35734529
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef Jip het volgende:
het lijkt mij ook logisch dat ze niet midden in New York gaan landen ofzo.
maar waarom zouden ze hier willen landen? als ze met vreedzame doelen komen, waarom? de mens word toch masaal chaotisch als er aliens ontdekt worden
en als als ze met niet vreedzame bedoelingen komen waarom zouden ze dat doen? er is toch geen flikker te beleven hier voor hun. aarde is onbruikbaar lijkt mij wegens mileu vervuiling enzo.
en ik denk dat er al lang aliens zijn geweest hier om de boel te verkennen. en toen zijn ze tot conclussie gekomen dat ze hier beter niet kunnen landen als ze geen 20.000 machineguns op hun gericht willen hebben.
kortom: wat hebben aliens hier te zoeken
Om ons te bestuderen misschien.
Set Sail, For Fail.
pi_35734696
quote:
en dan ga je contact leggen via graancirkels.
Misschien is het wel een populaire hobby onder 'aliens' ???
  zondag 5 maart 2006 @ 11:50:48 #8
125126 Mr-Coffee
pi_35734723
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef BSEBEEST het volgende:

[..]

Pop art ET.
Set Sail, For Fail.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:54:11 #9
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35734796
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Om ons te bestuderen misschien.
wat hebben ze daar nou weer aan?
als die ontvoeringen waar zouden zijn hebben ze ons al onderzocht
wat ook een verklaring is: er zijn mensen die geloven dat aliens ons hebben geschapen als een soort test, zou ook kunnen
  zondag 5 maart 2006 @ 11:56:56 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35734870
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef Jip het volgende:
ze hier beter niet kunnen landen als ze geen 20.000 machineguns op hun gericht willen hebben.
Kom op, die aliens vliegen het halve universum door om hier te komen en dan denk jij dat ze bang zijn voor machinegeweren !
Een druk op de knop en deze planeet is weg
  zondag 5 maart 2006 @ 12:01:38 #11
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_35734966
quote:
Geweldig... "Kom laten we 1000 lichtjaren gaan vliegen om vervolgens circels te plaatsen in die zooi van die aardbewoners".

Leuke hobby dus
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_35735029
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

ook zoiets ja.
Ik denk dat die graancirkels gemaakt zijn vanuit een andere hele hoge dimensie, die wij met ons normale verstand nauwelijks kunnen bevatten. Ze zijn waarschijnlijk bedoeld om ons onbewust 'wakker te maken'. Ook schijnt het zo te zijn dat de aarde met deze graancirkels hersteld wordt, als een soort injecties voor deze zieke planeet.
Wellicht kunnen mogelijke buitenaardse/buitenruimtelijke wezens zich heel snel teleporteren en op meerdere plekken tegelijk zijn.
Ook al worden er natuurlijk ook graancirkels door mensen (na-)gemaakt, ik sluit zeker niet uit dat er tussen zitten van buitenaardse visite

Trouwens, het is 'gros' ipv 'gross' dat betekent trouwens smerig in het Engels/Amerikaans
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zondag 5 maart 2006 @ 12:04:02 #13
125126 Mr-Coffee
pi_35735034
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Jip het volgende:

[..]

wat ook een verklaring is: er zijn mensen die geloven dat aliens ons hebben geschapen als een soort test, zou ook kunnen
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar die hybride theorieen zouden wel een intressante reden kunnen zijn dat ze blijven komen.
Set Sail, For Fail.
pi_35735216
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Jip het volgende:

[..]

Wij bestuderen toch ook dieren, dat is net zoiets als Aliens ons zouden bestuderen.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:10:48 #15
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35735220
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk, maar die hybride theorieen zouden wel een intressante reden kunnen zijn dat ze blijven komen.
ja idd.
hoe moeten die aliens eruitzien dan?
denk dat er al een aantal rondlopen, onz. maarff inspecteren
zouden sommige dieren kunnen aanvoelen of ze komen( in verband dat ze ook wel eens natuurrampen kunnen voorspellen) in dat geval is alles rustig. mijn katten zijn bezig met hun normale bezigheden: lekker maffen . wieweet zijn zij de aliens
zouden ze het op het nieuws melden als ze gezien worden?
ik hou maar gewoon de topics in de gaten
  zondag 5 maart 2006 @ 12:13:20 #16
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35735282
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:10 schreef Grassh het volgende:

[..]

Wij bestuderen toch ook dieren, dat is net zoiets als Aliens ons zouden bestuderen.
ja maar die dieren leven op onze planeet, en wij niet op hun "woonomgeving"
hopelijk kunnen ze ziektes uitroeien, maar dat zal wel niet
  zondag 5 maart 2006 @ 12:15:41 #17
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35735350
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Kom op, die aliens vliegen het halve universum door om hier te komen en dan denk jij dat ze bang zijn voor machinegeweren !
Een druk op de knop en deze planeet is weg
tuurlijk zijn ze niet bang voor die machine geweren, ze hebben alleen medelijden
  zondag 5 maart 2006 @ 12:29:02 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_35735728
Ik denk dat er wel andere levende wezens zijn in het heelal. MAAR het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze elke paar jaar alle planeten afgaan! De aarde bestaat 4,5 miljard jaar. Het heelal 17 miljard jaar. Er zullen dus beschavingen zijn die miljarden jaren verder ontwikkeld zijn! Voor die beschavingen zijn wij vergelijkbaar met bacterien. Maar net zoals wij op Mars graag 1 dode bacterie aantreffen, zullen zij ook wel willen weten op welke planeten er leven is. En als ze 100 miljoen jaar geleden op aarde een paar dino's gezien hebben (of desnoods dino-schiet-safari's gehouden hebben!), staat dat daar gewoon genoteerd, en komen ze over 100 miljoen jaar misschien nog eens kijken wat er nu aan de hand is.
Gezien de miljoenen meldingen van UFO's, zou er best wel eens eentje duidelijk op foto/video mogen staan. ALS het waar is, dan is de statistische kans dat er niet een duidelijk wordt opgenomen, zo enorm laag, dat het veel waarschijnlijker is dat het gewoon allemaal nep is.
censuur :O
  zondag 5 maart 2006 @ 12:29:58 #19
125126 Mr-Coffee
pi_35735761
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:15 schreef Jip het volgende:

[..]

tuurlijk zijn ze niet bang voor die machine geweren, ze hebben alleen medelijden
Dan nog denk ik dat zij ook een conflict uit de weg willen gaan.

Maarja voor ,t zelfde geld bestaan er wel agressieve rassen die de mogelijkheid zien tot een invasie.
Set Sail, For Fail.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:30:03 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_35735766
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Jip het volgende:
hopelijk kunnen ze ziektes uitroeien, maar dat zal wel niet
Tuurlijk kunnen ze dat. Alleen zijn wij die ziekte...
censuur :O
  zondag 5 maart 2006 @ 12:32:35 #21
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35735855
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:29 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Dan nog denk ik dat zij ook een conflict uit de weg willen gaan.

Maarja voor ,t zelfde geld bestaan er wel agressieve rassen die de mogelijkheid zien tot een invasie.
Hoezo, welk conflict .
Het is alsof je met een propje op hun probeert te schieten
pi_35735954
Wie zegt dat aliens ooit de behoefte hebben gehad om wapens te ontwikkelen? Misschien zijn ze wel heel goedgelovig en behulpzaam en landen er duizenden gewillige slaafjes in ufo's. Nooit meer een tweaker nodig om je pc te repareren .
  zondag 5 maart 2006 @ 12:37:57 #23
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35736047
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:32 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Hoezo, welk conflict .
Het is alsof je met een propje op hun probeert te schieten
dat denk jij.
wie weet heeft dat evenveel schade op hun als bij ons.
je weet ook niet of aliens al langer bestaan dan ons, het zou kunnen maar het hoeft niet.
maar de kans dat ze een invasie willen is er wel
en dat is geen geruststellende gedachten
  zondag 5 maart 2006 @ 12:39:25 #24
125126 Mr-Coffee
pi_35736097
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Jip het volgende:

[..]

dat denk jij.
wie weet heeft dat evenveel schade op hun als bij ons.
je weet ook niet of aliens al langer bestaan dan ons, het zou kunnen maar het hoeft niet.
maar de kans dat ze een invasie willen is er wel
en dat is geen geruststellende gedachten
Als je ,t ene uiterste als theorie inzet moet de andere uiterste theorie ook kunnen.

Set Sail, For Fail.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:41:23 #25
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_35736181
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:39 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Als je ,t ene uiterste als theorie inzet moet de andere uiterste theorie ook kunnen.

elke theorie moet mogelijk zijn, dat is het probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')