abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35733169
Gezien de laatste reply's vind ik het wel leuk om een tweede aan te maken (zie onderaan)
Je hebt er een aanbidder bij denk ik

Dit topic gaat dus weer over onze geliefde Sten, 'astrale seksgodin' en leuke warme, humorvolle (is dit een normaal woord? goed ehm...) persoonlijkheid
Let wel, Sten is alles behalve zweverig te noemen en is zeer kritisch en scherp als het gaat om mediums en sommige paragnosten. Zij weet dat er veel kaf onder het koren zit. Ze is een gezonde 'scepticus'.
Desondanks gelooft ze natuurlijk in een paranormale/astrale wereld en heeft ze m.i. een hele sterke intuītie.
Zoals je wellicht niet is ontgaan heeft zij een boek geschreven over haar ervaringen met uittredingen en astrale liefde.
Ook is zij diverse keren op tv geweest, o.a. bij Jack Spijkerman en in tijdschriften zoals de Paravisie verschenen.

Stenny heeft ook een gelijknamige website: www.doorhetraam.nl
Buiten een biografie, mooie plaatjes/tekeningen, leuke spelletjes/bezigheiden, boekrecensies en andere leuke info staat daar op zich al veel informatie over vanalles mbt geesten en uittredingen.
Er staat zoveel op dat je je niet hoeft te vervelen
Ze heeft nog een site, waar o.a. haar biografie op te lezen is: www.stenoomen.nl

Momenteel heeft ze het vrij druk, omdat ze aan haar tweede boek werkt!

Sten, ga zo door en we blijven nog veel lol maar ook serieuze zaken beleven hier

quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Beetje laat misschien.....

maar ze is bij ons wedergekeerd, met haar gladgestreken vederen neergedaald

( )

[afbeelding]

quote:
Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef Lord_of_the_String het volgende:
hey Stenny! Zeg, wat moet ik nou percies doen als ik eens met jou zeg maarreh... astrale erotiek wil beleven? Om maar even met de neus in de boter te vallen... ja weet ik veel... hoe moet ik dit dan brengen? :$
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35733527
Voor de liefhebber:
Achtergrond voor je mobiele telefoon (ik gebruik hem nu ongeveer een jaar en hij verveelt nog steeds niet!). Speciaal voor de k500i, maar natuurlijk ook voor andere telefoons

In real:

[ Bericht 15% gewijzigd door visvogel op 05-03-2006 10:46:31 ]
pi_35733533
Whoeiii een echte fan

(of was je nou Jeroen, Sten's mannetje?)
pi_35733549
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Whoeiii een echte fan

(of was je nou Jeroen, Sten's mannetje?)
Inderdaad haar man, en tevens haar grootste fan
pi_35733587
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:39 schreef visvogel het volgende:

[..]

pi_35733611
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gezien de laatste reply's vind ik het wel leuk om een tweede aan te maken (zie onderaan)
Je hebt er een aanbidder bij denk ik

Dit topic gaat dus weer over onze geliefde Sten, 'astrale seksgodin' en leuke warme, humorvolle (is dit een normaal woord? goed ehm...) persoonlijkheid
Let wel, Sten is alles behalve zweverig te noemen en is zeer kritisch en scherp als het gaat om mediums en sommige paragnosten. Zij weet dat er veel kaf onder het koren zit. Ze is een gezonde 'scepticus'.
Desondanks gelooft ze natuurlijk in een paranormale/astrale wereld en heeft ze m.i. een hele sterke intuītie.
Zoals je wellicht niet is ontgaan heeft zij een boek geschreven over haar ervaringen met uittredingen en astrale liefde.
Ook is zij diverse keren op tv geweest, o.a. bij Jack Spijkerman en in tijdschriften zoals de Paravisie verschenen.

Stenny heeft ook een gelijknamige website: www.doorhetraam.nl
Buiten een biografie, mooie plaatjes/tekeningen, leuke spelletjes/bezigheiden, boekrecensies en andere leuke info staat daar op zich al veel informatie over vanalles mbt geesten en uittredingen.
Er staat zoveel op dat je je niet hoeft te vervelen
Ze heeft nog een site, waar o.a. haar biografie op te lezen is: www.stenoomen.nl

Momenteel heeft ze het vrij druk, omdat ze aan haar tweede boek werkt!

Sten, ga zo door en we blijven nog veel lol maar ook serieuze zaken beleven hier

[afbeelding]
[..]

[..]

[..]
Barb, wat lief van je, deze tekst. Ik had het niet eens gezien dat je een tweede topic had geopend. Ik keek alleen maar naar de topic Robbert van den Broeke en de Geestenfluisteraar, ook naar jouw topics kijk ik bijna altijd.
Ja, tegenwoordig lijk ik wel een sceptica, het is volkomen natuurlijk zo gekomen, toch sta ik achter iedereen die zijn 'paranormale' ervaringen zo beleeft en zo vertelt. En natuurlijk weet ik dat de geest ook los van het lichaam kan bestaan, dat reīncarnatie bestaat, enz. Ik ben gewoon heel kritisch. Zelfrelativering vind ik altijd een goede graadmeter voor iemands geloofwaardigheid naast natuurlijk het volkomen eerlijk zijn.

Ik moet zeggen dat ik Fok Truth een stuk leuker vindt nu jij erbij bent, lekker lachen, grappen maar niet gemeen, goede inhoudelijke reacties, goede sfeer. Zou wel lachen zijn als jouw kleintjes in de toekomst ook hun eerste woordjes hier op Fok gaan zetten.
pi_35733625
Sten bedankt
maar je vond de tekst wel ok dus? :

En jaaaa, Isabella, dat wordt er in elk geval eentje

Wanneer beginnen jullie aan kids
pi_35733633
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:37 schreef visvogel het volgende:
Voor de liefhebber:
Achtergrond voor je mobiele telefoon (ik gebruik hem nu ongeveer een jaar en hij verveelt nog steeds niet!). Speciaal voor de k500i, maar natuurlijk ook voor andere telefoons

[afbeelding]

In real:

[afbeelding]
Mafkees!
pi_35733648
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:39 schreef visvogel het volgende:

[..]

Fan hoeft niet hoor.
pi_35733692
Als het maar leuk blijft hij bedoelt het vast niet zoals echte fans (lees: hysterische stalkers en zo) het bedoelen
Hij is gewoon je mannetje, en met 'fan' bedoelt hij: 'Ze is lekker van mijhij'

pi_35733707
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sten bedankt
maar je vond de tekst wel ok dus? :

En jaaaa, Isabella, dat wordt er in elk geval eentje

Wanneer beginnen jullie aan kids
Je tekst is erg leuk, wel heel positief. Ik voel me vereerd.
Jeroen en ik hebben al heel veel kinderen: heel veel dierenkinderen. Daar houden we het bij.
Ik werk ook weer voor een aantal uurtjes (parttime) in het onderwijs, ook daar 'kinderen' genoeg.
(kan daar verder geen info over geven, houd werk en privé gescheiden nu (dit blijkt nodig) gezien mijn activiteiten in het openbaar.)
pi_35733726
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Als het maar leuk blijft hij bedoelt het vast niet zoals echte fans (lees: hysterische stalkers en zo) het bedoelen

Ik gedraag me wel als fan hoor. Alles verzamelen van Sten, boodschappenlijstjes, briefjes, fotos. En de muur hangt natuurlijk vol met haar fotos (op deze kamer 7). Maar voor de rest geen fan hoor (geen hysterische fan althans)
pi_35733727
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Ja, klopt, dat kan alleen hij zeggen, hoewel iedereen natuurlijk van zichzelf is. Maar hij heeft de eerste rechten, laten we het zo zeggen.
pi_35733737
pi_35733748
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:54 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ik gedraag me wel als fan hoor. Alles verzamelen van Sten, boodschappenlijstjes, briefjes, fotos. En de muur hangt natuurlijk vol met haar fotos (op deze kamer 7). Maar voor de rest geen fan hoor (geen hysterische fan althans)
Alles verzamelen?
pi_35733753
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

Alles verzamelen?
Ja, waar is dat boodschappenlijstje van gisteren gebleven!?!
pi_35733769
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:56 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ja, waar is dat boodschappenlijstje van gisteren gebleven!?!
In de oud papier bak? Maar om het topic niet te huishoudelijk te maken, laten we deze conversatie maar elders voortzetten.
pi_35733788
  zondag 5 maart 2006 @ 13:50:21 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35738651
Gezellig knus gesprekje hier Is dit een Sten-Jeroen-Barbara topic of zijn er ook andere mensen welkom?
Niet meer actief op Fok!
pi_35738699
Uiteraard
pi_35741277
Stenny als je aanwezig bent wil je dan op mn topic lucide uittreding reageren?
pi_35752017
Ik ben begonnen in "door het raam". Maar ik heb alleen niet zoveel tijd om te lezen. Ik doe het dus in stukjes.
pi_35756676
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Stenny als je aanwezig bent wil je dan op mn topic lucide uittreding reageren?
Ja is goed, ik kijk even...
pi_35758128
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef CarDani het volgende:
Ik ben begonnen in "door het raam". Maar ik heb alleen niet zoveel tijd om te lezen. Ik doe het dus in stukjes.
Dat werkt ook het beste, het is geen doorlees boek imo dan.
pi_35765441
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat werkt ook het beste, het is geen doorlees boek imo dan.
Ik zat eens te denken he.....
Maar hoe herken je het verschil tussen de suizingen van je bloedstroom of de suizingen die je krijgt als je uit gaat treden.
Ik probeer er op te lettne, maar ik weet het verschil niet.
Ik wil het ook eens bewust meemaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')