Ik kan wel Rene Ridderhof...heb ik nog wel eens tegen gespeeld. Ergens in Urkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:23 schreef popolon het volgende:
In Nederland wel gedaan, o.a. 4 jaar hoofdklasse.
Als trainer had ik een tijdje Eddy Ridderhof, kenners zouden die naam moeten weten.
o.a. oud international
Argh, hoe kan ik dat nou vergeten.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:23 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik kan wel Rene Ridderhof...heb ik nog wel eens tegen gespeeld. Ergens in Urk![]()
Ik vond het er altijd naar vis ruiken...maar bloedfanatiek. Ook tegen de scheidsrechters. En Ridderhof kan behoorlijk knallen met zijn lelijk schot.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Argh, hoe kan ik dat nou vergeten.![]()
Rene ja.
Was niet populair bij iedere speler.Maar ik vond 't wel een goede trainer.
Ik heb ook zovaak op Urk gespeeld, heel speciaal altijd, bloedfanatiek publiek.
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:34 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik vond het er altijd naar vis ruiken...
De helft van het team kwam serieus net van de vissersboot af.quote:
Zelfs in de sporthalquote:
Gezien, was weer leuk!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS heeft nu weer een item.
Ah, het einde van de wedstrijd dusquote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef Robertje het volgende:
Ik zit nu de "highlights" te kijken van de Knicks-Bobcats
Nog steeds...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zit me dood te ergeren aan de Lakers...
Levert ze toch meer kansen op in de lotteryquote:Op maandag 13 maart 2006 00:58 schreef popolon het volgende:
Tony Delk laat wel zien waarom ie nu in Detroit speelt.
Domme beslissing van de Hawks zeg, een goede en ervaren speler zo makkelijk laten gaan.
Als ik toegang zou hebben tot beelden zou ik binnen no-time hooked zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 01:58 schreef popolon het volgende:
Voor gokken moet je in een ander topic zijn, dit is voor de liefhebbers.
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:11 schreef Robertje het volgende:
Lakers verloren en de Kings gewonnen....
Walton speelde in het begin van de wedstrijd niet zo heel veel. En verder had hij niet erg veel kansen om te schieten (slechte passing en redelijke verdediging op hem).quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Zwansen het volgende:
Kobe schiet 29 schoten terwijl Luke Walton 7 uit 7 schiet en 3 3punters raakt.
Laat dan die Luke wat vaker schieten.
Als Kobe niet zoveel schiet kunnen de andere spelers wat meer schieten.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Zwansen het volgende:
Kobe schiet 29 schoten terwijl Luke Walton 7 uit 7 schiet en 3 3punters raakt.
Laat dan die Luke wat vaker schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |