abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 15:16:10 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35775327
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom? In mijnfamilie circuleren nog verhalen over die tijd - avondklok, sperr, controles van allerhande papieren, buitenproportioneel geweld.

Worden jullie gelukkiger als ik het vergelijk met de dictatuur in Peru?

OK.

"Aperte!"
ik vind dat je op basis van dit filmpje erg doorschiet. en dat verhaal van die politie die die jongen zo pats door zijn hoofd schiet zou ik wel eens onderbouwd willen zien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 6 maart 2006 @ 15:19:25 #202
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35775451
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom zou ik iemand wens tot meer politiegeweld precies niet mogen vergelijken met de enige politiestaat die we hierooit gehad hebben?
Omdat die misschien ietsiepieste overtrokken is?

Enniewee, genoeg gepingponged in dit topic, begint een herhaling van zetten te worden.

Fijne dag verder.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 6 maart 2006 @ 15:41:22 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35776208
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dat je op basis van dit filmpje erg doorschiet.
Wie blijft er zo over doorzeuren dan?
quote:
en dat verhaal van die politie die die jongen zo pats door zijn hoofd schiet zou ik wel eens onderbouwd willen zien.
Ik kan maar één internetverwijzing vinden: http://www.capperi.net/archivio_ottobre_2005.html
Ik hou geen knipselmap bij speciaal voor jou.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:42:02 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35776235
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Omdat die misschien ietsiepieste overtrokken is?

Enniewee, genoeg gepingponged in dit topic, begint een herhaling van zetten te worden.

Fijne dag verder.
Zullen we het gewoon weer over het politiegeweld hebben?
pi_35777873
ik zie ook niets bijzonders...gewoon een crimmineel die een paar klappen krijgt die hij wel verdient zal hebben...pfff next case
pi_35778117
ik zie dit ook trouwens genoeg tijdens het stappen.., alleen is de setting dan visaversa
pi_35780588
Ja, normaal zijn het de marokanen die de klappen uitdelen ..
  maandag 6 maart 2006 @ 17:57:50 #208
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35780751
Grappig topic. Ja, het is volkomen normaal als je zo omgaat met je verdachten .

Buiten dat het moreel gewoon extreem fout is uiteraard (maar daar hoef je op FOK nu eenmaal niet mee aan te komen, dat is wat moeilijk te begrijpen geloof ik ) is het ook gewoon niet legaal.

Dus iedereen die dit zo tof vindt kan een hoop extra belasting gaan betalen door alle schadevergoedingen die we dan krijgen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35787498
Nee het is niet normaal om zo met verdachten om te gaan, maar het gedrag van veel Noord Afrikanen is ook niet normaal. Bovendien geloof ik niet dat de politie in Marokko zoals die in Nederland is. Laat ik het zo zeggen. Gedrag bij politie e.d. is vaak een afspiegeling van de maatschappij.. Als dat een aanname is, dan kunnen we er niet over oordelen. Hoewel ik wel, want ik woon in Italië. Hier krijgen kinderen nog een draai om de oren, zonder dat er drie sociaalwerkers voor je deur staan met een wijzend vingertje. Het is hier heel simpel. Als je wat flikt dan krijg je een pak slaag. Doe je niks, dan gebeurt er niks. Is toch simpel!

Bovendien twijfel ik aan de echtheid van dit filmpje:
A) de zwaailichten ken ik niet van de carabinieri,
B) Ik zie een fiets aan de kant, die ik hier nooit zie, en als ik ze zie van een ander type,
C) de pakken van die carbinieri ken ik ook niet. Zowel de jas, pet als broek. Alleen die witte gordel klopt.
Maar goed. Laten we maar aannemen dathet waar is. Ik ben een groot voorstander van spiegelen van gedrag....
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 6 maart 2006 @ 21:06:48 #210
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35788585
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef drammers het volgende:
Nee het is niet normaal om zo met verdachten om te gaan, maar het gedrag van veel Noord Afrikanen is ook niet normaal.
Nou en? dus moet de politie zich maar verlagen?
quote:
Bovendien geloof ik niet dat de politie in Marokko zoals die in Nederland is. Laat ik het zo zeggen. Gedrag bij politie e.d. is vaak een afspiegeling van de maatschappij..
Welnee, politie moet zich gewoon aan de wet houden.
quote:
Als dat een aanname is, dan kunnen we er niet over oordelen. Hoewel ik wel, want ik woon in Italië. Hier krijgen kinderen nog een draai om de oren, zonder dat er drie sociaalwerkers voor je deur staan met een wijzend vingertje. Het is hier heel simpel. Als je wat flikt dan krijg je een pak slaag. Doe je niks, dan gebeurt er niks. Is toch simpel!

Ik kom erg geregeld in Italie en ik zie daar werkelijk nooit wat gebeuren qua opgeschoten jongeren. Je kunt daar 's avonds (let wel , ik heb het over de grote steden nota bene) nog van alles buiten laten staan zonder dat allerlei idioten er overheen pissen of het slopen zoals in Nederland en alle ouderen hebben daar gewoon nog respect van die jongeren. Hier in nederland is het pas een kansloos zooitje. ik snap niet waarom uitgerekend daarin Italie de 'maatschappij zo is' dat de politie zo moet ingrijpen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35789462
Waarom hebben we toch allemaal het idee dat het ergens anders zoveel beter is... ik geloof er helemaal niks van.

De één roept nog harder dan de ander: Amerika is veel beter, nee hoor Italië dáár moet je zijn... blablabla. Aan het einde van de dag wonen er overal dezelde gestoorde mensen
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_35812220
Vrijwel altijd hebben de dienders het bij het juiste eind, waarschijnlijk ook in dit geval.

De topictitel doet mij overigens vermoeden dat het volgens de topicstarter verboden is voor de politie om geweld te gebruiken... hmmkay o_O
pi_35812425
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef bozewolf het volgende:
Vrijwel altijd hebben de dienders het bij het juiste eind, waarschijnlijk ook in dit geval.

De topictitel doet mij overigens vermoeden dat het volgens de topicstarter verboden is voor de politie om geweld te gebruiken... hmmkay o_O
Het is ook verboden om onnodig geweld te gebruiken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')