ik vind dat je op basis van dit filmpje erg doorschiet. en dat verhaal van die politie die die jongen zo pats door zijn hoofd schiet zou ik wel eens onderbouwd willen zien.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? In mijnfamilie circuleren nog verhalen over die tijd - avondklok, sperr, controles van allerhande papieren, buitenproportioneel geweld.
Worden jullie gelukkiger als ik het vergelijk met de dictatuur in Peru?
OK.
"Aperte!"
Omdat die misschien ietsiepieste overtrokken is?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand wens tot meer politiegeweld precies niet mogen vergelijken met de enige politiestaat die we hierooit gehad hebben?
Wie blijft er zo over doorzeuren dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je op basis van dit filmpje erg doorschiet.
Ik kan maar één internetverwijzing vinden: http://www.capperi.net/archivio_ottobre_2005.htmlquote:en dat verhaal van die politie die die jongen zo pats door zijn hoofd schiet zou ik wel eens onderbouwd willen zien.
Zullen we het gewoon weer over het politiegeweld hebben?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Omdat die misschien ietsiepieste overtrokken is?
Enniewee, genoeg gepingponged in dit topic, begint een herhaling van zetten te worden.
Fijne dag verder.
Nou en? dus moet de politie zich maar verlagen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef drammers het volgende:
Nee het is niet normaal om zo met verdachten om te gaan, maar het gedrag van veel Noord Afrikanen is ook niet normaal.
Welnee, politie moet zich gewoon aan de wet houden.quote:Bovendien geloof ik niet dat de politie in Marokko zoals die in Nederland is. Laat ik het zo zeggen. Gedrag bij politie e.d. is vaak een afspiegeling van de maatschappij..
quote:Als dat een aanname is, dan kunnen we er niet over oordelen. Hoewel ik wel, want ik woon in Italië. Hier krijgen kinderen nog een draai om de oren, zonder dat er drie sociaalwerkers voor je deur staan met een wijzend vingertje. Het is hier heel simpel. Als je wat flikt dan krijg je een pak slaag. Doe je niks, dan gebeurt er niks. Is toch simpel!
Het is ook verboden om onnodig geweld te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef bozewolf het volgende:
Vrijwel altijd hebben de dienders het bij het juiste eind, waarschijnlijk ook in dit geval.
De topictitel doet mij overigens vermoeden dat het volgens de topicstarter verboden is voor de politie om geweld te gebruiken... hmmkay o_O
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |