Correctquote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef PLAE@ het volgende:
Het wordt tijd
durude lnag om te teypn he?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef Mainport het volgende:
[..]
Uit een Eegnlse siutde is gkbleeen dat...![]()
En jij denkt dat dit iets met je verblijf op FOK! heeft te maken?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef PLAE@ het volgende:
Het is te triest voor woorden. In 6.5 jaar Fok is mijn spelling echt van normaal naar het niveau van de gemiddelde leerling uit groep 5....en zelfs die doet het nog beter.
Het wordt tijd om eens goed taalboek te bestellen en te gaan bestuderen![]()
Toevoeging: En als het werkwoord in de tegenwoordige tijd bij de ik-vorm op een -d eindigt.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik weet alleen dat je dt kunt moet gebruiken als je het werkwoord kan vervangen door "loopt"![]()
quote:Goedbeschouwd/t/dt snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word/t/dt je door een bijdehand/t/dte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rond/t/dte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd/t/dt dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeid/t/dt; het is ook nooit goed!
Waarom wordt zo vaak '(on)tactisch' gebruikt als '(on)tactvol' wordt bedoeld?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |