Correctquote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef PLAE@ het volgende:
Het wordt tijd
durude lnag om te teypn he?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef Mainport het volgende:
[..]
Uit een Eegnlse siutde is gkbleeen dat...![]()
En jij denkt dat dit iets met je verblijf op FOK! heeft te maken?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef PLAE@ het volgende:
Het is te triest voor woorden. In 6.5 jaar Fok is mijn spelling echt van normaal naar het niveau van de gemiddelde leerling uit groep 5....en zelfs die doet het nog beter.
Het wordt tijd om eens goed taalboek te bestellen en te gaan bestuderen![]()
Toevoeging: En als het werkwoord in de tegenwoordige tijd bij de ik-vorm op een -d eindigt.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik weet alleen dat je dt kunt moet gebruiken als je het werkwoord kan vervangen door "loopt"![]()
quote:Goedbeschouwd/t/dt snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word/t/dt je door een bijdehand/t/dte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rond/t/dte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd/t/dt dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeid/t/dt; het is ook nooit goed!
Waarom wordt zo vaak '(on)tactisch' gebruikt als '(on)tactvol' wordt bedoeld?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef MidnightRambler het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehandte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
![]()
Nee, ik post die zin in elk topic dat over d's en t's gaat.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
had jij niet ooit zo'n topic geopend?
sommigen snappen het wel en anderen niet. vandaar de verschillende niveausquote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Henkmanz het volgende:
Ik schaam me af en toe voor het belachelijke niveau van sommige posters; volgens mij hebben we allemaal dezelfde stof gehad op de basisschool, toch?
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt het is ook nooit goed!![]()
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Mainport het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels wordt je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Ja, dat is leuk voor anderen die 't ook willen proberen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Mainport het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels wordt je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
*noteert*quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Mainport het volgende:
Niemand verslaat een nieuwsposter in spelling.
Spoiler tag.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor anderen die 't ook willen proberen.
Kijk gewoon niet, in 1 oogopslag zie je echt het antwoord niet hoorquote:
Bron?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef wdn het volgende:
Belangrijkste is dat anderen je begrijpen
Maar de regel mbt -d en -t is opzich niet zo moeilijk! Je kunt het!
Oh?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef Northside het volgende:
Bijdehante en skateboardde fout...
O RLY?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef Northside het volgende:
Bijdehante en skateboardde fout...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |