quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef MidnightRambler het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehandte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
![]()
Nee, ik post die zin in elk topic dat over d's en t's gaat.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
had jij niet ooit zo'n topic geopend?
sommigen snappen het wel en anderen niet. vandaar de verschillende niveausquote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Henkmanz het volgende:
Ik schaam me af en toe voor het belachelijke niveau van sommige posters; volgens mij hebben we allemaal dezelfde stof gehad op de basisschool, toch?
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt het is ook nooit goed!![]()
Ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Mainport het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels wordt je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Ja, dat is leuk voor anderen die 't ook willen proberen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef Mainport het volgende:
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels wordt je door een bijdehante havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
*noteert*quote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Mainport het volgende:
Niemand verslaat een nieuwsposter in spelling.
Spoiler tag.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor anderen die 't ook willen proberen.
Kijk gewoon niet, in 1 oogopslag zie je echt het antwoord niet hoorquote:
Bron?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:42 schreef wdn het volgende:
Belangrijkste is dat anderen je begrijpen
Maar de regel mbt -d en -t is opzich niet zo moeilijk! Je kunt het!
Oh?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef Northside het volgende:
Bijdehante en skateboardde fout...
O RLY?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef Northside het volgende:
Bijdehante en skateboardde fout...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |