echt niet manquote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch is er minder reclame en onderbreking dan bij de NOS.
Echt wel, vrouw.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Die overtreding van Polak
Nou, het duurt even voor FC Grunn-Ajax dr op komt, maar dan heb je ook wat
Anders praat je die mensen ff naquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef Aequabilitas het volgende:
Die Danny Buijs,heerlijke voetballer....
Buijs is een vuile kankerlijer.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef clauwheee het volgende:
Domme actie wel van hem, maar ja...Buijs blijft
Je mag alles van um vinden, maar hou die ziektes voor je aubquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:06 schreef Cruoninga het volgende:
Zie hier de totstandkoming van de Talpa-shots, lekker naturel
[afbeelding]
van: www.trotsvanhetnoorden.nl
Aangezien voetbal het enige is wat publiek trekt bij TALPA lijkt mij dat een juiste keuze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef calvobbes het volgende:
hier staat dat Talpa in mei veel aandacht gaat besteden aan het EK onder 21. Dagelijks zouden er 2 wedstrijden live worden uitgezonden.
Blijft er weinig over voor de andere programma's dus ik ben benieuwd of dat wel helemaal klopt.
idd. ik hoorde de radioverslaggever bij Lands de Lijn en Ron Jans op TV spreken over een grote kans van Salmon in de laatste minuut. Niks van gezien bij 'De Wedstrijden'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Tering, wat is het weer slecht.
Tien spannende minuten bij NEC worden afgeraffeld.
Dom gelul over coaches.
En volgens Humberto gaat Twente - Heerenveen om de 5e plek. Tuurlijk Humberto, lekker bezig jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |