quote:Op zondag 19 maart 2006 22:06 schreef Cruoninga het volgende:
Zie hier de totstandkoming van de Talpa-shots, lekker naturel
[afbeelding]
van: www.trotsvanhetnoorden.nl
Aangezien voetbal het enige is wat publiek trekt bij TALPA lijkt mij dat een juiste keuze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef calvobbes het volgende:
hier staat dat Talpa in mei veel aandacht gaat besteden aan het EK onder 21. Dagelijks zouden er 2 wedstrijden live worden uitgezonden.
Blijft er weinig over voor de andere programma's dus ik ben benieuwd of dat wel helemaal klopt.
idd. ik hoorde de radioverslaggever bij Lands de Lijn en Ron Jans op TV spreken over een grote kans van Salmon in de laatste minuut. Niks van gezien bij 'De Wedstrijden'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Tering, wat is het weer slecht.
Tien spannende minuten bij NEC worden afgeraffeld.
Dom gelul over coaches.
En volgens Humberto gaat Twente - Heerenveen om de 5e plek. Tuurlijk Humberto, lekker bezig jongen.
Gelukkig, was even bang dat ik gek werd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. ik hoorde de radioverslaggever bij Lands de Lijn en Ron Jans op TV spreken over een grote kans van Salmon in de laatste minuut. Niks van gezien bij 'De Wedstrijden'.
zal niet meevallen als je al gek bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig, was even bang dat ik gek werd.
Idd vreemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. ik hoorde de radioverslaggever bij Lands de Lijn en Ron Jans op TV spreken over een grote kans van Salmon in de laatste minuut. Niks van gezien bij 'De Wedstrijden'.
Ja jongens die heen zijn geweest waren ook lichtelijk verbaasd, hij schijnt alleen voor de keeper te hebben gestaan. Vaag dat ze zoiets niet laten zien.quote:
Dat gebeurt wel vaker. Ik ben een keer bij Utrecht-Roda geweest waarbij Roda met 3-0 won en veel beter was. Op basis van de samenvatting zou je echter zeggen dat Roda door drie spaarzame counters volkomen onterecht had gewonnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ow das wel vaker zo inderdaad. Ik vergelijk regelmatig LdL op radio en samenvattingen 's avonds. Dan hoor en zie je vaak niet hetzelfde.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Ik ben een keer bij Utrecht-Roda geweest waarbij Roda met 3-0 won en veel beter was. Op basis van de samenvatting zou je echter zeggen dat Roda door drie spaarzame counters volkomen onterecht had gewonnen.
De enige echte kans van Groningen en dan laten ze hem niet zienquote:Op zondag 26 maart 2006 14:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja jongens die heen zijn geweest waren ook lichtelijk verbaasd, hij schijnt alleen voor de keeper te hebben gestaan. Vaag dat ze zoiets niet laten zien.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:09 schreef tong80 het volgende:
Anders ga je met je Ajax jack aan tussen de Utrecht suporters zitten
Het was toch geen Feyenoord jasquote:Op zondag 26 maart 2006 19:13 schreef MaxPower het volgende:
of koopt ie die jas omdat ie afgeprijsd bij de Zeeman ligt ofzo?
Je kunt alles van SCH zeggen, maar een Ajax jas zal ie nooit aantrekken.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:15 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij was het iemand met het Down-syndroom die daar zat met die Ajax-jas
Foeke Foeke Foeke Foeke Booyquote:Op zondag 26 maart 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
Die rotkop van Foeke Booy - dan is het wel weer fijn om op het kleine scherm te kijken.
Maar we kijken eerst naar 7 december 2003. Who gives a fuckquote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat hebben wij weer lang reclame
Hoi SCHquote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
Hij gaat toch wel weg? Nog een seizoen die verzuurde rotkop trek ik niet. Gelukkig tieft Sturing op, nu Booy nog - ga maar lekker ergens in een militaire dictatuur een club trainen
Nee, waarom zou hij eng zijn dan? Ik vind het niet zo spraakmakend of gevat zoals bijvoorbeeld Ron Jans, maar eng vind ik hem nietquote:
Ja mat mogen ze niet zeggen.Dat is te negatief.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
Aerts had hem misschien wel moeten hebbenHet is gewoon een blunder van de keeper!
Ik stel me voor dat al die leidinggevenden in het leger ongeveer zo zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, waarom zou hij eng zijn dan? Ik vind het niet zo spraakmakend of gevat zoals bijvoorbeeld Ron Jans, maar eng vind ik hem niet
Irritante commentator.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef MaxPower het volgende:
Wie is de commentator nu bij Fey - ADO? Weer zo hysterisch over een prachtige goal van Kolkka terwijl het een blunder van Aerts is.. Deed ie laatst bij PSV - Heerenveen ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |