http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.aspquote:Op zondag 5 maart 2006 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
heeft Radegast of iemand anders de link van de livestream?
We zullen er maar een wekelijkse gewoonte van maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom bedankt Radegast, ik zit steeds op een andere comp en om 7 uur is het nooit mogelijk de stream te openen
Als ik er naast zou hebben gezeten lag die toeter binnen no time op het dak. Verschrikkelijk.quote:
En dat mag hij niet omdat?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genee gaat het over Kalou hebben hoor![]()
Omdat ze dat maar lekker doen bij Cafe de Sport. Heeft niets met de wedstrijd te maken, dat Kalou voor zijn paspoort een inburgeringstest moet doen.quote:
Zo'n ding mag geloof ik niet eens mee naar binnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik er naast zou hebben gezeten lag die toeter binnen no time op het dak. Verschrikkelijk.
Nu welquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
het saai wordt
Woont Diego wel in t buitenland dan
quote:
quote:Woonplaats: Buenos Aires
Megafoon mag inderdaad niet mee naar binnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo'n ding mag geloof ik niet eens mee naar binnen.
Of mag dat nu weer wel ?
aldus peter boszquote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Thetallguy het volgende:
knap gezieneen blinde kon nog zien dat dit hands was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |