http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.aspquote:Op zondag 5 maart 2006 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
heeft Radegast of iemand anders de link van de livestream?
We zullen er maar een wekelijkse gewoonte van maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom bedankt Radegast, ik zit steeds op een andere comp en om 7 uur is het nooit mogelijk de stream te openen
Als ik er naast zou hebben gezeten lag die toeter binnen no time op het dak. Verschrikkelijk.quote:
En dat mag hij niet omdat?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genee gaat het over Kalou hebben hoor![]()
Omdat ze dat maar lekker doen bij Cafe de Sport. Heeft niets met de wedstrijd te maken, dat Kalou voor zijn paspoort een inburgeringstest moet doen.quote:
Zo'n ding mag geloof ik niet eens mee naar binnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik er naast zou hebben gezeten lag die toeter binnen no time op het dak. Verschrikkelijk.
Nu welquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
het saai wordt
Woont Diego wel in t buitenland dan
quote:
quote:Woonplaats: Buenos Aires
Megafoon mag inderdaad niet mee naar binnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo'n ding mag geloof ik niet eens mee naar binnen.
Of mag dat nu weer wel ?
aldus peter boszquote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Thetallguy het volgende:
knap gezieneen blinde kon nog zien dat dit hands was
Die van KJH is mooierquote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Blijft mooi die vrije trap van Alex
Tuurlijk, waarom zou Talpa daar van afwijkenquote:
Subjectief. In ieder geval niet harderquote:
Is met gevoel getrapt, die van Alex was gewoon een trap ertegenaan geven en kijken waar hij komtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Subjectief. In ieder geval niet harder
Dat weet je niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is met gevoel getrapt, die van Alex was gewoon een trap ertegenaan geven en kijken waar hij komt![]()
Vandaar dat al z'n vrije trappen tot nu toe vlak over de lat scheerden.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is met gevoel getrapt, die van Alex was gewoon een trap ertegenaan geven en kijken waar hij komt![]()
Hoe dat komt weet ik ook niet, maar dat is me echt opgevallen. In Brazilië ramde hij ze er stuk voor stuk in. Misschien raakt ie door deze treffer geïnspireerd en hebben we onze eigen Juninho tegen Lyon.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef MaxPower het volgende:
Mikt ie precies boven de lat dan?
Een krombalquote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo'n krombal van Huntelaar zeker ?
Dan moet er ook een Gomes bij Lyon in de goal staanquote:Op zondag 5 maart 2006 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe dat komt weet ik ook niet, maar dat is me echt opgevallen. In Brazilië ramde hij ze er stuk voor stuk in. Misschien raakt ie door deze treffer geïnspireerd en hebben we onze eigen Juninho tegen Lyon.
Ja idd, nooit ff een herhaling van een mooie actie ofso...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Weinig aandacht voor sfeer actie's weer. Maar dat zijn we wel gewend van Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |