Sturing lijkt idd een militair. met Booy heb ik niet zo veel problemen,Cees Zwamborn zie ik liever niet meer op tvquote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
Hij gaat toch wel weg? Nog een seizoen die verzuurde rotkop trek ik niet. Gelukkig tieft Sturing op, nu Booy nog - ga maar lekker ergens in een militaire dictatuur een club trainen
idd. al weet ik niet of ajax dat wel heeft gedaan. ik zou me ook schamen na zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Kinderachtig van Feyenoord om niet voor de camera te komen
Huntelaar komt wel vast interessante antwoorden gevenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd. al weet ik niet of ajax dat wel heeft gedaan. ik zou me ook schamen na zo'n wedstrijd.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat ga je gewoon niet menen, Gullit die toch even moet zeggen dat Gibbs zo'n FANTASTISCHE wedstrijd speelde![]()
Ja, rare actie van Aerts. Waarom wilde hij die bal wegslaan? Hij kon die bal gewoon eenvoudig vastpakken.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
Aerts had hem misschien wel moeten hebbenHet is gewoon een blunder van de keeper!
Even zijn mislukte aankopen prijzenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat ga je gewoon niet menen, Gullit die toch even moet zeggen dat Gibbs zo'n FANTASTISCHE wedstrijd speelde![]()
Misschien een showmanquote:Op zondag 26 maart 2006 19:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, rare actie van Aerts. Waarom wilde hij die bal wegslaan? Hij kon die bal gewoon eenvoudig vastpakken.
Sommige keepers duiken nu eenmaal liever dan dat ze een bal simpel pakken. Staat leuk voor de foto.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, rare actie van Aerts. Waarom wilde hij die bal wegslaan? Hij kon die bal gewoon eenvoudig vastpakken.
Eigen schuld. Had hij dat overbodige rollertje maar achterwege moeten laten.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja arme Wiese
Ja dat waren nog eens mooie tijdenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Stomme fout van Aerts, prutser. Kan maar beter weer coke gaan snuiven.
Kostte Den Bosch wel een mooie transfersom dacht ik?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat waren nog eens mooie tijden
uhuh, zou eigenlijk verkocht worden aan de wolves.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kostte Den Bosch wel een mooie transfersom dacht ik?
Neem hem mee naar DHZquote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Stomme fout van Aerts, prutser. Kan maar beter weer coke gaan snuiven.
Er is er maar één die dat mocht en het kon.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Sommige keepers duiken nu eenmaal liever dan dat ze een bal simpel pakken. Staat leuk voor de foto.
Is het niet Koert Westerman ? Wat een kutcommentator zegquote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef MaxPower het volgende:
Wie is de commentator nu bij Fey - ADO? Weer zo hysterisch over een prachtige goal van Kolkka terwijl het een blunder van Aerts is.. Deed ie laatst bij PSV - Heerenveen ook al.
Ja, maar ik wil graag door kunnen spoelen, heb een stukje kunnen kijken vanavond.. Hoe laat komt die herhaling trouwens?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
straks komt de herhaling nog gewoon op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |