Your cruisin' for a bruizin'quote:
nou... dat is hij dus niet!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:47 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik denk dat de topicstarter heeel erg stoer wil zijn
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef Glenn86 het volgende:
Vond het wel een leuke TT... hopelijk beïnvloed het de tekst op Martijns kaartje.
Stoer niet, leuk welquote:
Ze heeft elke week een andere.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef amaranta het volgende:
Maar even over die microfoon van Dingetje....
Lijkt echt zo'n ding van fisherprice.
Ik kijk nooit naar de backstage gebruikt ze dat ding elke week?
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef Sender_ het volgende:
Ellen en Floortje op de kruk dan denk ik dat 1 van hun eraf gaat
nee hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef Furia het volgende:
is het alweer bezig?
word!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef Sender_ het volgende:
Ellen en Floortje op de kruk dan denk ik dat 1 van hun eraf gaat
Nee hoor, we posten maar wat in het rond!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef Furia het volgende:
is het alweer bezig?
Don't tell me 'cause it hurtsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef Jasza het volgende:
Had dit niet verwacht zeg, nou dan is Ellen de lul.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zit die Aäron er eigenlijk nog in?
yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat Floortje dan ook maar wint.
welke van de 2?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
Kan een gastmod even die lange post editen?
Bespaar je de moeite. Alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef ScottTracy het volgende:
Nou ga ik heel veel stemmen voor Raffaela in de finale![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Mooie final twee meiden die echt kunnen zingen vergelijk dit met Jim en Jamai.
Dit wordt heel mooi.
Die smileys komen elke weekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
Kan een gastmod even die lange post editen?
dubbelpostquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef Danzig het volgende:
Haha, dit is wel goed voor Floortje, Rafaella is dus 100% kansloos volgende week. Ellen had Floortje misschien nog wel aangekunnen.
Nou, minimaal twee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
Ellen heeft mij helemaal geen hoogtepunten geschonken....
heeft iemand je wel eens verteld dat dat focking pervers isquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef j0osszt het volgende:
[..]
heeft iemand je wel eens verteld dat dat focking pervers is![]()
![]()
![]()
quote:
nee, echt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Coldplay op de achtergrond
Als jij maar gelukkig bentquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef teamlead het volgende:
ja dag Ellentis leuk geweest... doeidoei
Hoiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef teamlead het volgende:
ja dag Ellentis leuk geweest... doeidoei
oh, had al zo'n vermoeden..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het was volgens mij een bandje
Waarom? Raffaela heeft tenminste een persoonlijkheid.....ook al is ze compleet gestoordquote:
Bij Floortje nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou dat nou veel moeite kosten om te spelen dat je het jammer vindt dat iemand eruit is?
Een persoonlijkheid? Ja, een arrogante dan wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Waarom? Raffaela heeft tenminste een persoonlijkheid.....ook al is ze compleet gestoord![]()
![]()
Je bent niet alleen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Ik had zo gehoopt op een exit voor Floortje
Vind het maar een irri persoon, en qua zang zou ik ook voor Floortje gaan. Ik vind dat Floortje wel een mooie uitstraling heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Waarom? Raffaela heeft tenminste een persoonlijkheid.....ook al is ze compleet gestoord![]()
![]()
Zij draagt haar arrogantie met flair.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een persoonlijkheid? Ja, een arrogante dan wel.
Ik vind juist dat Floortje een vervelende stem heeftquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het maar een irri persoon, en qua zang zou ik ook voor Floortje gaan. Ik vind dat Floortje wel een mooie uitstraling heeft.
Och ja, Ellen had moeten winnenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het maar een irri persoon, en qua zang zou ik ook voor Floortje gaan. Ik vind dat Floortje wel een mooie uitstraling heeft.
Als ze schreeuwt (wat ze nogal eens doet) is het inderdaad vervelend, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Floortje een vervelende stem heeft
Dat krijsen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze schreeuwt (wat ze nogal eens doet) is het inderdaad vervelend, daar ben ik het wel mee eens.![]()
Uberhaupt al als ze praat!quote:
Nou raffaela heeft dat irritante nasale...quote:
zo is het. en niet anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef Wicha het volgende:
Ellen was de meest sympathieke kandidaat en technisch de beste zangeres. Jammer voor de finale.
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten gruntenquote:
Wens haar maar sterkte toe.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Stil in dit topic, ik ga denk ik Ellen maar smsen als troost...
Als Floortje grunt, dan ben ik de paus/imam.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten grunten![]()
Grunten!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten grunten![]()
Ik ga me bezatten...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Kijk, daar heb je Zijne Heiligheidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Als Floortje grunt, dan ben ik de paus/imam.
Ik ga maar ff eten ofzo, m'n verdriet wegeten.quote:
quote:
quote:
Dizer gaat zijn verdriet wegtrekkenquote:
Gezond!quote:
........DUHquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef Wicha het volgende:
Had Rafaella nou meer stemmen dan Floortje?
Ja maar Floortje zat op de krukquote:
Oh nee, dat denk ik helemaal niet. Ik denk eerder dat er in de teksten iets niet goed stond waardoor bijvoorbeeld Floortje op de bank mocht blijven en zodoende de hele opzet van deze uitslag in het honderd zou gaan lopen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef youvehadyourfun het volgende:
mmm...al kan ik niet echt een conspiracy theorie zo even over bedenken, toch lijkt het me wel een aanwijzing voor het feit dat de redactie oid van Idosl toch wel een vinger in de pap heeft bij het beslissen van wie er op de kruk komt en/of uit gaat. Hoezo kan het anders dat ze blijkbaar op het kaartje eerst hadden beslist dat er iemand anders op de kruk moest -zo lijkt het tenminste wel te zijn .... vreemd hoor.
Hoezo? Is toch sympathiek?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zoals floortje ook elke keer zit te klappen voor een ander..... om te kotsen!!
Ik geloof niet dat Floortje al wist dat ze door was. Haar reactie bij de uitslag was zo overdreven hysterisch, ze was oprecht verrast. Ze zat echt in de zenuwen dat ze eruit moest. Dus daar sloeg dat "nee" seinen misschien op, zo van "nee, ik ben niet door".quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef PeRi het volgende:
Ik denk ook wel dat het iets verkeerds was op de kaartjes, dat zo dan voor verwarring zorgde. Wat ik wel raar vond was hoe Floor naar dr ma zat te seinen in de reclame toen ze op de kruk zat. Ontkennende beweging met dr handen en ze zei iets was leek op 'nee.' Alsof ze al wist dat ze door was, maar dr gezicht verried iig niets.
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef dolfg het volgende:
Alleen toen Floortje op de kruk moest ging er iets niet helemaal goed.
Eindredactie stoof tijdens het voorlezen van de kaartjes we en kwam met een groot cue-bord terug waarop stond "Floortje Kruk" .
Daarna kwam de commercial break en die is volledig benut aan een intensief overleg bij de rand van het podium met alle hoge heren en dames van Idols en Chantal en Martijn.
Don't Cha was wel oké, maar Mijn Houten Hart was niet om aan te horenquote:Op zondag 5 maart 2006 09:48 schreef Cee het volgende:
Wat een overdreven jury-commentaren waren dat gisteren, zeg. Zo briljant waren de optredens nou ook weer niet. Vooral Don't Cha en al die Floortje-superlatieven.
mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 11:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Houten hart was live echt super, Don't cha vond ik het minste van d'r gister.
Dat denk ik ook, maar het liet ook zien dat raf en ellen gewoon rustig bleven en floortje de druk gewoon niet aankon op dat moment. Ze was ook de zwakste, dus het hat een terechte uitslag geweest als ze gelijk had gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 08:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Floortje al wist dat ze door was. Haar reactie bij de uitslag was zo overdreven hysterisch, ze was oprecht verrast. Ze zat echt in de zenuwen dat ze eruit moest. Dus daar sloeg dat "nee" seinen misschien op, zo van "nee, ik ben niet door".
Niet alleen live. Ook op de televisie, opgenomen op een videoband van matige kwaliteit, was het erg goed. Er zat gewoon echt gevoel achter, dat miste ik bij de andere twee dames. Ook haar andere optredens waren goed, al was dat meer performance dan zang. Maarja, als je naar een concert gaat dan is er ook weinig aan als de artiest maar een beetje liedjes staat te zingen zonder entertainment en mobiliteit. Jammer van der haar, dat was wat minder.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Houten hart was live echt super, Don't cha vond ik het minste van d'r gister.
Een beetje zoals Tom in jouw icoontje dus?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:17 schreef LeBeau het volgende:
Lag het trouwens aan de kwaliteit van m'n videoband of had Floortje een beetje gespeeld met de snelbruiner of tanning spray? Ze zag er een beetje oranje uit.
Het publiek was vorige week echt grafirritant, hysterisch gekrijs steeds.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi had de beste plaatsen, surround sound bakvisjes![]()
Kunnen jullie ook even je mond dicht houden, was echt hilarisch
.
Floortjefans, maar ze gilden bij alles. Luchtalarm. Suizende oren.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het publiek was vorige week echt grafirritant, hysterisch gekrijs steeds.
Maar Peer was dus de lul? Die zat tussen de Sergefans?.
Het was echt verschrikkelijk. 'Serge we houden van jeeeeeee' 'Serge lekker ding!!!' Meneer zat drie rijen beneden ons. Floooooooooortjuuuuuuuuuuuuuuuuh' ' Ellen is okay olee olee'. Echt in mn oor.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het publiek was vorige week echt grafirritant, hysterisch gekrijs steeds.
Maar Peer was dus de lul? Die zat tussen de Sergefans?.
Arm kind, zo jong en nu al doof.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. 'Serge we houden van jeeeeeee' 'Serge lekker ding!!!' Meneer zat drie rijen beneden ons. Floooooooooortjuuuuuuuuuuuuuuuuh' ' Ellen is okay olee olee'. Echt in mn oor..
Ik kreeg vorige week bijna ruzie, gelukkig wist m'n vriend me te kalmeren.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. 'Serge we houden van jeeeeeee' 'Serge lekker ding!!!' Meneer zat drie rijen beneden ons. Floooooooooortjuuuuuuuuuuuuuuuuh' ' Ellen is okay olee olee'. Echt in mn oor..
Ik heb ze geschreeuwd dat ze hun mond moesten houden, want ze zaten op een gegeven moment er ook echt doorheen te tetteren en ik verstond niks meer. Ik hoorde Martijn niet meer, mn vriendin niet meer, Sven niet meer, ik hoorde ze niet meer zingen, alleen hun geklep en geschreeuw, en toen was ik het zatquote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week bijna ruzie, gelukkig wist m'n vriend me te kalmeren..
Eens maar nooit weer ervaring. De finalisten live meemaken is zoo gaaf, maar dat irritante gekrijs en een spandoek recht voor mijn hoofd hebben m'n avond flink verpest.
Je hebt ze wel geschopt, toch?
Irritante grafjosti's.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb ze geschreeuwd dat ze hun mond moesten houden, want ze zaten op een gegeven moment er ook echt doorheen te tetteren en ik verstond niks meer. Ik hoorde Martijn niet meer, mn vriendin niet meer, Sven niet meer, ik hoorde ze niet meer zingen, alleen hun geklep en geschreeuw, en toen was ik het zat. Ze waren wel veel stiller erna. HA! EAT THAT!
Vreselijkquote:Op zondag 5 maart 2006 12:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij mij zaten de Sergefans gelukkig helemaal aan de andere kant van de tribune. Maar ik had wel een Ellen-fan voor me met een gigantisch spandoek, welke ze bijna de hele show in de lucht heeft gehouden. Ze zat 6 rijen voor me, dus ik moest vrij hard kankeren eer ze me hoorde.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef PeRi het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe door alles heen kunnen tetteren. Snappen ze niet dat ze de show verpesten, ik zou me echt doodschamen.
Die was inderdaad ook irritant. Net als die grote camerakraan die er vaak voor stond. Maar goed, dat zijn maar kleine irritatiesquote:Op zondag 5 maart 2006 12:55 schreef Timmai het volgende:
oh, ik ben trouwens nog minder fan van Raf, vanwege dat 5 bij 2 spandoek van de familie recht voor mn neus![]()
Sorry, nogmaals? Komt vast niet van mijn site.. Wat voor een pop-up was het??quote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef Insomaniac het volgende:
Ik krijg een irritante pop-up van hansjeannik. Heeft iemand plaatjes vanaf die site gepost ofzo?
-edit-
Nu opeens niet meer..
Een inlogscherm.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, nogmaals? Komt vast niet van mijn site.. Wat voor een pop-up was het??
Tis nu alweer weg, kreeg m een keer na het plaatsen van een post hier. Mss gewoon een hikje.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhhm vaag.zal eens ff de settings op mijn server bij langs lopen.
Denk inderdaad ook dat het een hikje was.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tis nu alweer weg, kreeg m een keer na het plaatsen van een post hier. Mss gewoon een hikje..
Gewoon 100% voor Floortje gaan, dat doe ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:55 schreef Timmai het volgende:
oh, ik ben trouwens nog minder fan van Raf, vanwege dat 5 bij 2 spandoek van de familie recht voor mn neus![]()
jij kent Ellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Absoluut niet. Niemand was echt heel verbaasd dat Ellen eruit ging, en gezien gisteravond was dat terecht.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Op deze manier is Ellen toch nog de morele winnaar van Idols III, zoals Hind dat bij Idols I was
Verbaasd misschien niet, op de een of andere manier stemmen die breezerchicks op die krijsende jankkut en de zwangere maar qua authenticiteit, kwaliteit en smaak mag met name Floortje de schoenen van Ellen nog niet eens kussen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut niet. Niemand was echt heel verbaasd dat Ellen eruit ging, en gezien gisteravond was dat terecht.
Zeg, er zaten gister iig al drie personen achter je, met een open mond toen Floor doorgingquote:Op zondag 5 maart 2006 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut niet. Niemand was echt heel verbaasd dat Ellen eruit ging, en gezien gisteravond was dat terecht.
En dan vergeet ik nog Kirstenn mee te tellen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg, er zaten gister iig al drie personen achter je, met een open mond toen Floor doorging.
Dat is geen verbazing, maar desillusioneringquote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg, er zaten gister iig al drie personen achter je, met een open mond toen Floor doorging.
Wie bedoelde je dan daarnet?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:06 schreef PeRi het volgende:
Oh wacht, Fir3 zat tussen ons. WithMe zat voor ons..
Idd. Was niet meer dan logischquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is geen verbazing, maar desillusionering![]()
Dat denk ik juist niet. Ze kiest steeds liedjes uit die een groot publiek aanspreken. Dát is de bedoeling van een idool en daarom is ze zo populair.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Floortje heeft wat dat betreft het meeste baat bij de overwinning want als die op d'r eigen smaak en gevoel moet vertrouwenDie heeft echt iemand nodig om voor haar de richting te bepalen...
Ik haalde je ff door elkaar met WithMe. Ik doelde op Tom, Sven en mij die zo graag wilden dat Floortje weg moest.quote:
de liedjes die zij nu kiest en ze dus waarschijnlijk in de toekomst ook zal gaan maken zijn zo dertien in een dozijn, daar gaat echt niemand op de lange termijn zijn geld aan besteden hoor...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet. Ze kiest steeds liedjes uit die een groot publiek aanspreken. Dát is de bedoeling van een idool en daarom is ze zo populair.
Ze is idd heel uitgekookt in het nummers kiezen, dat zag je gister ook weer met Flashdance. Doet ze slim.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet. Ze kiest steeds liedjes uit die een groot publiek aanspreken. Dát is de bedoeling van een idool en daarom is ze zo populair.
slim voor een wedstrijd maar als mensen er geld aan uit moeten gaan geven in de vorm van een cd is ze zo bedankt denk ik... er zijn al genoeg huppelkutzangeresjes met meer kwaliteiten dan Floortjequote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze is idd heel uitgekookt in het nummers kiezen, dat zag je gister ook weer met Flashdance. Doet ze slim.
had je de rest van de nummers gezien waaruit we konden kiezen (door haarzelf samengesteld volgens mij) , die waren allemaal even zoetsappig, glazuurafbrekend en misselijkmakend als Flashdancequote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Flasdance was kijkerskeuze.
De kijkers hadden ook geen betere keuze kunnen makenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Flasdance was kijkerskeuze.
Ja die heb ik wel gezien. Ik dacht altijd dat de liedjes wel gekozen waren door de jury nog ofzo, maar niet door haarzelf.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
had je de rest van de nummers gezien waaruit we konden kiezen (door haarzelf samengesteld volgens mij) , die waren allemaal even zoetsappig, glazuurafbrekend en misselijkmakend als Flashdance
volgens mij was het een lijstje van haar persoonlijke favorieten... nuff saidquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel gezien. Ik dacht altijd dat de liedjes wel gekozen waren door de jury nog ofzo, maar niet door haarzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |