quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:31 schreef n00cL30n het volgende:
Hub Footwear - Fame - Chestnut/Croissant
[afbeelding]
Het is toch pimp hier met je schoenen?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Die zijn tientallen topics geleden ook al langs gekomen....
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef Crux het volgende:
-edit:
Imageshack toont een kikker omdat Fok! daar op de zwarte lijst staat, gelieve een andere uploader te gebruiken, bijvoorbeeld: tinypic.com, photobucket.com of of imagehigh.com.
All Star Converse. Heb ze nu een paar weekjes![]()
ik heb er 35 voor betaald maar normaal zijn ze 40 inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:![]()
hoe duur waren ze? rond de 40 euro? zo ja zal ik misschien ook wel overwegen om ze in huis te halen
gelukkig boeit het mij enorm wat jij van mn schoenen vindtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef boyv het volgende:
Pfff, dat zijn van die bootschoenen die je vroeger bij de Zeeman kon halen. Die dingen kan ik nou echt niet mooi vinden.
Een paar schoenenzaken inlopen kan soms wonderen doen voor ideeën.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:55 schreef Vallformosa het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe witte schoenen. Niet te sporty.. en ook niet zo Ghetto als mn K-Swiss die ik nu heb. Iemand suggesties?
Dik genaaid man, die dingen kan je voor 2 euro bij de wibra halen. Moet je wel even zelf de blokjes erop zetten.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:07 schreef saaw het volgende:
en al waren ze van de zeeman, ik vind ze prachtigen de kwaliteit is goed, ze lopen heerlijk, blijven lang goed en zijn bovendien geblokt
Die puma's heb ik ook! Maar dan in blauw met zilverquote:
ja, sorry, we kunnen geen Coca Cola betalenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:51 schreef Geqxon het volgende:
OMG Alexx
Had niks anders van je verwacht hoor
Dat heb je goed gezegdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
W1ZZ!!!
Vind
nog altijd de coolste en meest vooruitstrevende schoenen van dit topic!![]()
![]()
Ahh die zijn leukquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die puma's heb ik ook! Maar dan in blauw met zilver.
Mijn nieuwste, vandaag aangeschafte schoeisel:
[afbeelding].
Jij draagt mijn naamquote:
Waar heb je die weg? En hebben ze daar ook deze?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef thispicture het volgende:
[afbeelding]
Cheap Monday, 30 euroKon ze niet laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |