Met kek opanca detail!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef Gertjuhh het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe schoenen, ik moest gaan voor de wat betere schoenen omdat ik een beenlengteverschil heb en dit zijn ze geworden.
Even los van wat ik van je schoenen vind. Met een beenlengteverschil heb je zooltjes nodig die je via een podokinesioloog krijgt. Daarnaast zijn schoenen met veters beter als je dat probleem hebt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef Gertjuhh het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe schoenen, ik moest gaan voor de wat betere schoenen omdat ik een beenlengteverschil heb en dit zijn ze geworden.
Tsja ik heb ze ook, met afstand de slechtste schoenen die ik ooit heb gekocht. Maar goed veel plezier ermeequote:
tsja ik heb ze ook, een prima schoen die ondanks de smalle zool toch voldoende versteviging geeft! Ik heb ze 10 maanden ongeveer 2-3 keer per week gedragen, en ze zijn nog als nieuw.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Tsja ik heb ze ook, met afstand de slechtste schoenen die ik ooit heb gekocht. Maar goed veel plezier ermee![]()
Sarcasme heb je nog niet zo goed onder de knie.quote:
Of misschien wel tegeoed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Sarcasme heb je nog niet zo goed onder de knie.![]()
Ja er komen ook zooltjes in... de schoenen worden aangepast door een orthopedisch schoenmaker op het moment...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef Avani het volgende:
[..]
Even los van wat ik van je schoenen vind. Met een beenlengteverschil heb je zooltjes nodig die je via een podokinesioloog krijgt. Daarnaast zijn schoenen met veters beter als je dat probleem hebt.
Nou, mooi zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Gertjuhh het volgende:
[..]
Ja er komen ook zooltjes in... de schoenen worden aangepast door een orthopedisch schoenmaker op het moment...
En in die orthopedische schoenenzaak zeiden ze dat het niet veel uitmaakte of ik met of zonder veters pakte.
Dat klinkt minder. Zo erg had ik het niet. Dat was minimaal verschil, maar goed succes dan maar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Gertjuhh het volgende:
Ja ik heb er nu meer last van nu ik flink aan het groeien ben. Ze gaan het ook opereren (in het goede been groeischijf stopzetten) En nu moet ik dus ook voor het eerst echt aangepaste schoenen omdat mijn rug het anders begeeft.
Smaken verschillen.. gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef boyv het volgende:
[..]
Pfff, dat zijn van die bootschoenen die je vroeger bij de Zeeman kon halen. Die dingen kan ik nou echt niet mooi vinden.
Kangaroos wellicht?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:52 schreef Providentia het volgende:
Ik vraag me af waar je die laarzen kan halen met die kangaroe teken erop? En van welk merk die zijn...
iemand?
Hier dus. Dan vind je vanzelf op die site wel ergens de store locator.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:13 schreef Providentia het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan jamaar ik kan ze nergens vinden, ook niet op internet
![]()
Store locator wel , maar de laarzen die ik bedoel staan er niet bij;)quote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Hier dus. Dan vind je vanzelf op die site wel ergens de store locator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |