Met alle respect, gaastra is van het type driedelig pak met clownsjas er over heen. Koop voor dat geld een paar mooie schoenen, genoeg in die prijsklasse/dat model te vinden.quote:Op zondag 2 april 2006 16:44 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[afbeelding]
Deze draag ik op het moment. Staat ook goed zonder sokken. Van Bommels.
[afbeelding]
Voor de komende zomer ben ik op zoek naar deze bootschoenen, maar dan in 't blauw.
![]()
Ik vind ook niet alles van Gaastra mooi, maar dit model is sportief en toch klassiek. Buiten dat zie je mij niet snel met een regenjack over een pakquote:Op zondag 2 april 2006 16:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Met alle respect, gaastra is van het type driedelig pak met clownsjas er over heen. Koop voor dat geld een paar mooie schoenen, genoeg in die prijsklasse/dat model te vinden.
Volgens mij zijn dat echt schoenen die je aantreft in een SM-kelder.quote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef beestjuh het volgende:
* verliefd is *
[afbeelding]
* bestellen deed *
quote:Op zondag 2 april 2006 17:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat echt schoenen die je aantreft in een SM-kelder.
ik hoop voor je dat dit een grap isquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef beestjuh het volgende:
* verliefd is *
[afbeelding]
* bestellen deed *
als je je schoenen in dit soort topics plaatst vraag je gewoon om kritiek, positief danwel negatief. Ga nou niet doen alsof je op je teentjes getrapt bent.quote:Op zondag 2 april 2006 19:21 schreef beestjuh het volgende:
Oh God, mijn smaak wijkt af van de massa. Nu ga ik me diep schamen.
Hee thanxquote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef woeeiiii het volgende:
Dat zijn de adicolors, nog niet gereleased, kijk in dit topic voor meer info: Sneakers enzo #2
Die bovenstequote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef lovegrrl het volgende:
Mijn buit van de afgelopen 4 weken
[afbeelding]
Meeste is leer.. de neus, hak en het bandje zijn suede
[afbeelding]
[afbeelding]
laarzenvlechtwerkje voorop is niet erg duidelijk op de foto, de rode gloed komt door de rode muren hier
[afbeelding]
waar doe je die onderste schoenen nou bij aan? Die 1e schoenen vind ik goed bij je passen, die 2e zie ik je ook nog wel in lopen, maar die 3e vind ik toch wel wat vreemdquote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef lovegrrl het volgende:
Mijn buit van de afgelopen 4 weken
[afbeelding]
Meeste is leer.. de neus, hak en het bandje zijn suede
[afbeelding]
[afbeelding]
laarzenvlechtwerkje voorop is niet erg duidelijk op de foto, de rode gloed komt door de rode muren hier
[afbeelding]
die wil ik ook!!!!! ik ga ook zoeken!quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef ivetje het volgende:
Deze stonden afgelopen week in de veronica-gids als ik me niet vergis. En ze zijn wel zo kewl!! Alleen nog even zoeken waar ik ze kan krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef manou het volgende:
my new shoes voor de zomer van Miu Miu
[afbeelding]
Ik geloof niet dat wij elkaar kennenquote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar doe je die onderste schoenen nou bij aan? Die 1e schoenen vind ik goed bij je passen, die 2e zie ik je ook nog wel in lopen, maar die 3e vind ik toch wel wat vreemd![]()
Van Woensel, Kalverstraat Amsterdam.. 40 euroquote:
Zipper, A'damquote:Op zondag 2 april 2006 10:33 schreef berent het volgende:
[..]
Waar heb je die weg? En hebben ze daar ook deze?
[afbeelding]
leuke schoentjesquote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
Ze lopen heerlijk hoorquote:
dan had je toch net zo goed voor minder geld merkloze laarzen kunnen kopen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ze lopen heerlijk hoor![]()
En het merk zie je toch niet als je er een jeans bij draagt. Zou ik ook niet durven, in de negerbuurt waar ik woon![]()
Dope!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb nu een paar Lacoste carnaby retro's kan er alleen geen goeie pic van vinden op inet
[afbeelding]
hij lijkt hierop alleen zijn de veters wit en de zool is ook wit
waar heb je deze gekocht?quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
Oh die zijn leuk! Ik heb zelf ook slippers met van die bandjes rond je grote teen, en dat loopt echt super. Bij 'normale' teenslippers ben je toch bang om ze te verliezen, en dat heb ik bij dit 'systeem' helemaal niet!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/826834/4/50#36705316]donderdag 6 april 2006 13:13
en een paar vrolijke slippers![]()
dank je! ik heb ze al eens uitgetest en ze lopen idd heel goed... maar ik heb het zoiezo nogal voor teenslippersquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:35 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oh die zijn leuk! Ik heb zelf ook slippers met van die bandjes rond je grote teen, en dat loopt echt super. Bij 'normale' teenslippers ben je toch bang om ze te verliezen, en dat heb ik bij dit 'systeem' helemaal niet!
Ze zijn echt lief!
Ziet er anders vrij nieuw uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:50 schreef parselmouth het volgende:
2e Hands winkeltjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |