Nou, als jij dat vindt.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
In dat regel is het vreemder dat je wel op andermans reply's reageert, terwijl je mijn reactie probeerde te vermijden. Uiteindelijk lukt het je om na 2 uur een paar riedeltjes en wat gescheld uit te persen.
Da's toch veelzeggend?
Dat mag best.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Een zin hoort niet met een apostrof te eindigen, simpele ziel.
"In dat regel".quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
In dat regel is het vreemder dat je wel op andermans reply's reageert, terwijl je mijn reactie probeert te vermijden. Uiteindelijk lukt het je om na 2 uur een paar riedeltjes en wat gescheld uit te persen.
Da's toch veelzeggend?
Het is 'per se' en niet 'per sé'.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Vertel dan eens waarom je per sé die ene psychologische benaming nodig hebt. Alsof het probleem er minder om wordt, dikke lul drie bier.
Nou ?
Met je gezanik over interpunctie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef M.vgroen het volgende:
Nou ?
Nee, ik wilde eerst even M.vgroen afzeiken, omdat hij zit te zaniken op anderen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:26 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dus modjes gooien niet altijd alles zinloos op slot![]()
Het moet dus onder dwangquote:Op zondag 5 maart 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eerst even M.vgroen afzeiken, omdat hij zit te zaniken op anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |