Ik probeer brokeback mountain te downloaden AKA hetzelfde wat daar gebeurt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef GinaG het volgende:
Tonks ga er ook naar toe, dan kun je morgen minstens 20 topics openen over wat je daar allemaal gezien hebt![]()
Feest -> Bierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef tonks het volgende:
En nu heeft de beste jongen een feestje, niet erg want ze zijn om toestemming komen vragen! netjes.. maar ze hadden er wel even bij mogen zeggen dat het hardcore muziek was. en ajax liedjes
. oja waarom springen mensen tegen de muur op een feestje?
P.s
Er zijn alleen jongens
Ik had wel een kaartje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je baalt gewoon dat je niet bent uitgenodigd![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had wel een kaartje.
Ik ben zaterdag jarig en geef een feestje.
Het is van half 9 tot half 1.
Neem vaseline mee!
P.s
En een cowboy hoed!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
Gooi een brandbom naar binnen.
Volgens zijn de dingen die in brokeback mountain gebeuren een stuk softerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik probeer brokeback mountain te downloaden AKA hetzelfde wat daar gebeurt.
Maar dat sprak je dus niet aan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had wel een kaartje.
Neem vaseline mee!
P.s
En een cowboy hoed!
Wat let je dan? Ga heen en heb plezier!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had wel een kaartje.
Neem vaseline mee!
P.s
En een cowboy hoed!
De tofste Fok!smilie op dit momentquote:
Een sneeuwpopsmiliequote:
sneeuwpop!!!!quote:
Dan kun je toch beter naar dat feestje gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
Zeg Kareltje, ik ga je nu in elk topic opzoeken en als je eens die smiley vergeet lach ik je uit en maak ik screenshots!
It's veldmuis all over again.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
Zeg Kareltje, ik ga je nu in elk topic opzoeken en als je eens die smiley vergeet lach ik je uit en maak ik screenshots!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter naar dat feestje gaan![]()
Ik wil morgen nog kunnen zitten graag!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter naar dat feestje gaan![]()
ohw,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |