Wat kan mij dat schelen, tis gewoon een irritant kutmannetjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:40 schreef Fatality het volgende:
oh t is geen pberends topic...
spijkermanbashen is uit.
Wanneer gaat zn hoofd eens onder die hamerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
wanneer gaat zijn eigen hoofd eens op dat plankje?![]()
Beterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wanneer gaat zn hoofd eens onder die hamer![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
Kijk dan ook gewoon naar "Mooi weer de Leeuw"
dat was de eerste aflevering al zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
En toch kijk je omdat...?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:39 schreef 14.gif het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent is het toch, met zn verschrikkelijke kut programma
Al die voorspelbare fragmenten met voorspelbare vragen en nog voorspelbaardere antwoorden.![]()
Dat kutspel waarmee iedereen dat hoofd er de hele tijd af slaat
Dat slappe en niet-grappige acteerwerk en dat kut filmpje van heerschop
Koppensnellers![]()
Sibonquote:Op zondag 5 maart 2006 00:10 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:![]()
![]()
Christijan Albers [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef Tref het volgende:
Ach, linkse Jack....![]()
Bij zijn sociaal democratische vrinden van de Vara heeft hij afgedaan en nu rommelt hij nog wat in de marge op Talpa met welgeteld vier kijkers.
Laat hem maar.........
Omdat?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:16 schreef dvdfreak het volgende:
Koppensnellers is gewoon shit programmma
Kun je daar een reden voor geven, iets meer dan een one-liner waardoor je discussie krijgt die maakt dat je het verschil met ONZ beter zietquote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Pietklaaso het volgende:
Kopspijkers was beter!
Die Spijkerman ging naar Talpa omdat hij daar zijn "eigen ding" kon doen, maar het enige wat hij nu doet is cabaret aan elkaar praten op zo'n knullige manier dat het er vanaf spat dat hij zelfs die drie zinnetjes van tevoren ingestudeerd heeft.quote:
Toegegeven, die grap van Edwin de Rooy van Zuijdewijn over Prinses Margriet was wel leuk "ze praat met stambomen"quote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Netflier het volgende:
Ik vond die Erica Terpstra imitatie gisteren wel leuk. De eerste 2 minuten dan, want daarna werden dezelfde grappen continu herhaald en kreeg het maar weinig waarde.
Kijk, dát is nou een antwoord waar ik iets mee kan...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die Spijkerman ging naar Talpa omdat hij daar zijn "eigen ding" kon doen, maar het enige wat hij nu doet is cabaret aan elkaar praten op zo'n knullige manier dat het er vanaf spat dat hij zelfs die drie zinnetjes van tevoren ingestudeerd heeft.
Nietwaar. Het is altijd hetzelfde gebleven. Alleen was het in 2001 toen het voor 't eerst op TV kwam een origineel fenomeen wat enorm aansloeg. Dankzij die imitaties kreeg Kopspijkers steeds meer kijkcijfers. Maar op den duur werkt zo'n succesformule uit. Eerst werd het ranzig, zo van "wie zullen we nou imiteren", terwijl het maar weinig betrekking had op de actualiteit. En nu wordt het gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Pietklaaso het volgende:
Kopspijkers was beter!
Maar ook het niveau van het cabaret gaat achteruit, voor mij was 'De Week', met Peter Heerschop, Viggo Waas en Hans Sibbel gewoon het hoogtepunt uit de hele Kopspijkers-geschiedenis, de eerste ronde imitaties was leuk, maar die holden daarna ook bergafwaarts.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou een antwoord waar ik iets mee kan...
Of eigenlijk ook weer niet, want ik ben het met je eens
Ik vind het ook teleurstellend zoals het geworden is, ging ik er vroeger nog helemaal voor zitten op zaterdagavond.. Tegenwoordig kijk ik niet eens meer. De meeste grappen zijn al tien keer voorbij gekomen en de formule heeft inmiddels z'n langste tijd wel gehad. Het komt idd erg ge-acteerd en gekunsteld over...
Helemaal mee eens!!!!!! Vond kopspijkers altijd wel leuk. Vind kopensnellers een afreksel van het aftreksel van koppensnellers.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:32 schreef MidnightRambler het volgende:
Koppensnellers is een stuk saaier want de gaster worden steeds slechter en de reportage's steeds saaier.. cabaret is nog altijd leuk, dus op zaterdag Koefnoen kijken, als dat afgelopen is overzappen naar Talpa om reclameloos het laatste stuk van Koppensnellers(het cabaret dus) te zien. Hemels!![]()
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Kijk, dat is nou humorquote:Op zondag 5 maart 2006 20:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zoiets als dit?![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=7948941280653174578&q=kopspijkers
Eh jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:12 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zoiets als dit?![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=7948941280653174578&q=kopspijkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |