prima toch.... ik wil haar wel uitzwaaien hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef amaranta het volgende:
Floortje is de 2de Hind zeg ik je....
JDJJD!! DSJDJDJ! DJJDJDJ!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
Wat was dat nou weer voor een lied?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
"Je hebt zoveel kinderen in de klas gehad, maar Raffaela vergeet je nooit"
Sure
Hij vertelde er niet bij of het positief of negatief wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
"Je hebt zoveel kinderen in de klas gehad, maar Raffaela vergeet je nooit"
Sure
Nee, maar alsof ze zoooo speciaal is. Over het algemeen word je niet vergeten. En word je dat wel, dan is er altijd wel een gek met een jaarboek en weet je gelijk weer wie het isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
Mij zijn mijn oude meesters ook nooit vergeten.
Zo gek is dat niet hoor.....
Vet toch....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JDJJD!! DSJDJDJ! DJJDJDJ!!!!!
Of zoiets....
Ach, is toch logisch dat die kerel dat zegt..ZOu behoorlijk stom staan als hij zou zeggen, Raffaella, wie bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar alsof ze zoooo speciaal is. Over het algemeen word je niet vergeten. En word je dat wel, dan is er altijd wel een gek met een jaarboek en weet je gelijk weer wie het is
Ja, is het ook. Maar daarom moet ik er wel om lachenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, is toch logisch dat die kerel dat zegt..ZOu behoorlijk stom staan als hij zou zeggen, Raffaella, wie bedoel je?
Idd, begint ook irritant te wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef WaStEd het volgende:
bedankt voor je domme commentaar Janzen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef WaStEd het volgende:
bedankt voor je domme commentaar Janzen
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar daarom moet ik er wel om lachen
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Nu Ellen! die gaat er vanavond echt uit!
Daar wacht ik al weken op ja...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef amaranta het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als iemand van die schuif afdonderd.
*zaptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef -Hans- het volgende:
shit.. Koefnoen is begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |