een matje zag ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Dat vriendje van Floortje heeft een Eric van Thijn-kapsel...
Amen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:36 schreef Danzig het volgende:
Het begin was wat minder maar op het einde klonk het weer zoals we van Floortje zijn gewend, heel erg goed
Ja, ik vraag me nu af hoe snel ik met Floortje in bed lig. Je laat een keiharde scheet en ze is al verkocht schijnbaar.quote:
geef haar ff de tijdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:37 schreef WaStEd het volgende:
jammer... niet vals
quote:
heb je het geluid uitstaan danquote:
dat durft ie tegen haar niet meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Wat een irri mens is het toch.![]()
Klote Henk-Jan wees eens streng !!!
ehm.. soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
Ze heeft wel hele lelijke chix om dr heen
Ellen kreeg net kritiek andersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef Bonneke het volgende:
Tss, die jury zit echt aan de happy pills ofzo, ze zijn me net iets te positief over alles!!
en dalijk weer denk ikquote:
hahaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Wat doen die gasten daarachter???? Is de ADHD-kliniek uitgelopen??
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Wat doen die gasten daarachter???? Is de ADHD-kliniek uitgelopen??
Hahaha ja dat zeg ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
Whatever de jury drinkt: dat wil ik ook
quote:
ik dacht precies hetzelfde, ze heeft echt zo'n buikjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:53 schreef amaranta het volgende:
Is Floortje ook zwanger?
Ze leek wel zwanger in die groene jurk.
Zag er stevig uit idd. Zal wel aan powerlifting doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:53 schreef amaranta het volgende:
Is Floortje ook zwanger?
Ze leek wel zwanger in die groene jurk.
En waar is haar vriend eigenlijk?
Mooi weer de leeuw is toch leukerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:53 schreef just me het volgende:
Nee joh, een kluizenspel
bankgiroloterij
Heeft veel te weinig geslapen.. of het komt door haar zwarte oogschaduwquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
Chantal ziet er vandaag 'n beetje uit alsof ze gisteren een hersenbloeding heeft gehad
owjaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen trouwens Koefnoen..
Thanks for the reminderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen trouwens Koefnoen..
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
owja![]()
thanks ..bijna vergeten
OT: Dit is goed
Meen je dit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow![]()
![]()
![]()
Hier kan ze zich wél meten met Clarkson
mooier dat dit.... nu lijkt ze echt van dat dooie haar te hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap alleen dat gezeik op die krullen niet zo. Waren toch mooi
Bij de andere kandidaten kan de jury kritiek leveren op de zangkwaliteiten, bij Floortje niet dus geven ze kritiek op de krullenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap alleen dat gezeik op die krullen niet zo. Waren toch mooi
een bom is negatief he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:00 schreef portable het volgende:
Raffa is the bomb, yeah
prima toch.... ik wil haar wel uitzwaaien hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef amaranta het volgende:
Floortje is de 2de Hind zeg ik je....
JDJJD!! DSJDJDJ! DJJDJDJ!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
Wat was dat nou weer voor een lied?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
"Je hebt zoveel kinderen in de klas gehad, maar Raffaela vergeet je nooit"
Sure
Hij vertelde er niet bij of het positief of negatief wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
"Je hebt zoveel kinderen in de klas gehad, maar Raffaela vergeet je nooit"
Sure
Nee, maar alsof ze zoooo speciaal is. Over het algemeen word je niet vergeten. En word je dat wel, dan is er altijd wel een gek met een jaarboek en weet je gelijk weer wie het isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
Mij zijn mijn oude meesters ook nooit vergeten.
Zo gek is dat niet hoor.....
Vet toch....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JDJJD!! DSJDJDJ! DJJDJDJ!!!!!
Of zoiets....
Ach, is toch logisch dat die kerel dat zegt..ZOu behoorlijk stom staan als hij zou zeggen, Raffaella, wie bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar alsof ze zoooo speciaal is. Over het algemeen word je niet vergeten. En word je dat wel, dan is er altijd wel een gek met een jaarboek en weet je gelijk weer wie het is
Ja, is het ook. Maar daarom moet ik er wel om lachenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, is toch logisch dat die kerel dat zegt..ZOu behoorlijk stom staan als hij zou zeggen, Raffaella, wie bedoel je?
Idd, begint ook irritant te wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef WaStEd het volgende:
bedankt voor je domme commentaar Janzen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef WaStEd het volgende:
bedankt voor je domme commentaar Janzen
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar daarom moet ik er wel om lachen
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Nu Ellen! die gaat er vanavond echt uit!
Daar wacht ik al weken op ja...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef amaranta het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als iemand van die schuif afdonderd.
*zaptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef -Hans- het volgende:
shit.. Koefnoen is begonnen.
Floortje is de 2de Hind.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie zal er anders uitgaan?? toch niet Floortje he??
Ik hoop het voor Floortje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Floortje is de 2de Hind.
Die komt er toch wel...
áls ze eruit gaat is dat inderdaad onterechtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef WaStEd het volgende:
Ellen gaat er onterecht uit vanavond
Ik zie tietuhquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef amaranta het volgende:
Ik zie een hoer..
die jurk kan echt niet
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
hoor je dat Floortje: zónder te krijgen en schreeuwen!!! zó hoort dat
Voor wie??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb voor het eerst in m'n leven de neiging om te gaan stemmen
Kom babs.. we gaan stemmen... Ellen dus..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
ik heb voor het eerst in m'n leven de neiging om te gaan stemmen
Ellen, uiteraard....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie??
uuhhm daar kan ik mij voor een groot deel wel in vinden, Raff is vanavond ook goed bezig. Floortje vind ik nog niet echt super goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen, uiteraard....
Zij zingt het best [en is daarmee het meest "stabiel"], hoewel Raf vanavond ook weer op dreef is...
daarnaast vind ik Ellen by far het meest sympathiek
Raffaela kan er ook uit als de jury invloed uitoefend... met een barende kan je ook niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm daar kan ik mij voor een groot deel wel in vinden, Raff is vanavond ook goed bezig. Floortje vind ik nog niet echt super goed.
Klopt, maar dat hebben ze vanavond niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Raffaela kan er ook uit als de jury invloed uitoefend... met een barende kan je ook niks
Maar sommige mensen hebben we een erg fijne schoolcarriere hèquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
Als ik mn oude klasgenoten terugzie ga ik echt niet uit mn dak hoor...
Misschien bij enkele maar van de rest zou het me echt aan mn reet roesten...
Heb ik ook gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben we een erg fijne schoolcarriere hè![]()
wat dacht je van die dvd recorder naar z'n hoofd slingerenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Pff krijg het commentaar niet mee omdat mijn lieve vriend persé nu de dvdspeler moet voorprogrammeren.
Als ik dit gedaan zou hebben terwijl hij tv aan het kijken was had ik nu al een ingeslagen hersenpan gehad.
Hij weet niet meer hoe de showview functie werktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
wat dacht je van die dvd recorder naar z'n hoofd slingeren
ik ook niet, maar #1 en 3 waren goed genoeg om door te gaan..... samen met Ellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Houten hart vond ik dus echt niet goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |