'Ell no!quote:
Die deed inderdaad niet echt haar best om haar verbazing te verbergenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die blik van Katherine als de laatste persoon richting bottom 3 gaat..
Ik zeg in. de. hoek.quote:
Ik dacht iets heel andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die deed inderdaad niet echt haar best om haar verbazing te verbergen.
Barry Manilow, goh, wat zal die ene enge dikke neger met die vieze snor die Copacabana deed balen.quote:
Whoa, nou niet overdrijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg in. de. hoek.![]()
Ik vind Ace saai worden. Ik ga nu definitief over op Elliott en ga hem zelfs aantrekkelijker vinden dan Ace. What's happening?![]()
Chris is zo'n kruising tussen Idols Roger en de zanger van Live. Hij is zo kaaaaaal. Dat bloempotkapsel van Elliott is 'da bomb'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whoa, nou niet overdrijken.
Na Ace hebben we altijd Chris nog als potentieel kwijlmateriaal, om nou meteen over te stappen op Elliot is iets te haastig hoor.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Elliott heel vervelend om naar te kijken. Hij heeft echt iets viezigs over zich. Zo van: he, ik zat net in je vuilnisbak en nu zing ik een liedje.
Dat heb ik eigenlijk meer met Bucky.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Elliott heel vervelend om naar te kijken. Hij heeft echt iets viezigs over zich. Zo van: he, ik zat net in je vuilnisbak en nu zing ik een liedje.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
huiliequote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef oYo het volgende:
Ik snap de prono niet.
In de inleidende post staat dat je de twee in de finale moet voorspellen en de bottom 2. Vervolgens zie ik nu dat er een top 12 verplicht was die mee gaat naar elke volgende ronde. Dit was volgens mij niet afgesproken. Waarom verandert men tussendoor een reglement?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe durf je
![]()
Ik heb dat inderdaad ook meer met Bucky.
Taylor kan heel leuk opschonen als hij er weer net zo uit gaat zien als toen deze foto gemaakt was;
[afbeelding]
![]()
En Kellie, ik snap niet wat daar het interessante aan is. Ze is Carrie, maar dan met een minder leuke stem en nóg minder hersencellen.
Dat is geen antwoord op zijn vraag!quote:
Ik wilde eigenlijk geen top 12 doen, omdat het te veel werk was.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef oYo het volgende:
Ik snap de prono niet.
In de inleidende post staat dat je de twee in de finale moet voorspellen en de bottom 2. Vervolgens zie ik nu dat er een top 12 verplicht was die mee gaat naar elke volgende ronde. Dit was volgens mij niet afgesproken. Waarom verandert men tussendoor een reglement?
Nog afgezien van het feit dat vergeleken met jouw gezeur Simon een poezelig jongetje is, denk je niet dat het slimmer is om vragen over de prono, ik weet het niet, bijvoorbeeld in het pronotopic te stellen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |