quote:Semi-Finals
Tuesday, February 21 - 12 Male Semifinalists (2 hours)
Wednesday, February 22 - 12 Female Semifinalists (2 hours)
Thursday, February 23 - Results Show (1 hour)
Tuesday, February 28 - 10 Male Semifinalists (90 minutes)
Wednesday, March 1 - 10 Female Semifinalists (90 minutes)
Thursday, March 2 - Results Show (1 hour)
Tuesday, March 7 - 8 Male Semifinalists (1 hour)
Wednesday, March 8 - 8 Female Semifinalists (1 hour)
Thursday, March 9 - Results Show (1 hour)
Finals
Tuesday, March 14 - 12 finalists (2 hours)
Wednesday, March 15 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, March 21 - 11 finalists (2 hours)
Wednesday, March 22 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, March 28 - 10 finalists (1 hour)
Wednesday, March 29 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 4 - 9 finalists (1 hour)
Wednesday, April 5 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 11 - 8 finalists (1 hour)
Wednesday, April 12 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 18 - 7 finalists (1 hour)
Wednesday, April 19 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 25 - 6 finalists (1 hour)
Wednesday, April 26 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, May 2 - 5 finalists (1 hour)
Wednesday, May 3 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, May 9 - 4 finalists (1 hour)
Wednesday, May 10 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, May 16 - 3 finalists (1 hour)
Wednesday, May 17 - Results Show (30 minutes)
Finale
Tuesday, May 23 - 2 finalists (1 hours)
Wednesday, May 24 - Results Show (2 hours)
Yo Nigel! Call me and we're gonna make some money together!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:30 schreef pvdplanet het volgende:
Die Brenna was mega irritant zeg pfff.
Omdat in Amerika men de stem meestal belangrijker vindt. Lelijke jongens kunnen makkelijker mooi gemaakt worden tegenwoordig dan mooie jongens een goeie stem gegeven kan wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:19 schreef Woelli het volgende:
Waarom zitten er allemaal lelijke jongens tussen![]()
FOX als je in de usa woontquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:51 schreef Syll het volgende:
Op welke zender is dit te volgen?
IK vind Ace niet zo knapquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Omdat in Amerika men de stem meestal belangrijker vindt. Lelijke jongens kunnen makkelijker mooi gemaakt worden tegenwoordig dan mooie jongens een goeie stem gegeven kan worden
Als je het Fok forum leest staan er bij iedere idols deelnemerdie niet aan het schoonheidsideaal voldoet kotssmileys. Ook bij Yuli enzo. Op de US forums lullen ze eigenlijk helemaal niet over het uiterlijk, alleen maar over uitstraling en zangkwaliteit.
Maar viel me idd op dat de mannen dit jaar nou niet moeder's mooiste zijn (op Ace na dan met zijn boyband uiterlijk)
Mee eens. Auditie vond ik erg leuk, maar de rest viel erg tegen. Mandisa heerste weer keihard de pan uit, geweldig wijf. Katherine was verder wel aardig maar ik blijf haar irritant vinden. Ayla heeft het hard verpest voor mij door Unwritten te verpesten. Ik blijf d'r verdomd irritant vinden. Kellie blijft ook maar een huppelkutje, ik snap niet helemaal wat Simon erin ziet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef Cee het volgende:
Van Paris was haar auditie het enige wat tot nu toe om aan te horen was. Het leek erg veelbelovend te zijn, maar het valt vies tegen. Ze houdt geen toon en daar komt nog bij dat ik haar zwaar irritant vind.
Qua irritant (kinderlijk) gedrag is een vergelijking met Raffaeala meer op z'n plaats.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef Woelli het volgende:
Amerikaanse Floortje dus
Zal zomaar kunnen, maar qua zang blijft ze Floorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Danzig het volgende:
[..]
Qua irritant (kinderlijk) gedrag is een vergelijking met Raffaeala meer op z'n plaats.
Haal je nu namen door elkaar, of is het tijd voor een nieuwe tv met beter geluid?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:06 schreef maartena het volgende:
Kinnick gaat naar huis Donderdag. Melissa of Katherine zal haar gezelschap houden.
Ze zijn het haast verplicht, vind ik! Anders is het straks Mannen: 1 Vrouwen: 4quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:06 schreef maartena het volgende:
Ik denk trouwens dat een Man deze keer American Idol gaat winnen, en niet een Vrouw.
Niet echt betrouw die verhalen daar, allerlei anonieme bronnen en dingen worden enorm opgeblazen daaro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://votefortheworst.com/pickler.html
Qua uiterlijk zeker wel...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KAN IEMAND SIMON EVEN SLAAN?
Kellie leuker dan Carrie?
Mwah dat is persoonlijke smaak denk ik, ik vind Carrie qua uitstraling veeel mooier. Kelly is zoals simon het al een beetje zei het 'lekkere ondeugende meisje die je stiekem wel uit zou willen wonen', een echte tease.quote:
Volgens DialIdol heeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:36 schreef Funkytrip het volgende:
http://p097.ezboard.com/f(...)ge?topicID=277.topic
Schijnt dat er een 'shocker' in aantocht is (m.a.w. iemand wordt totaal onverwacht weggestemd)
Hopelijk niet Mandisa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de minste stemmen gehad!
[ Bericht 6% gewijzigd door Sneeze op 09-03-2006 11:36:35 ]
Zal best, volg ik allemaal niet. Vind het lezen van bepaalde weetjes of beweringen, die eventueel al andere dingen kunnen verraden, nu eenmaal niet prettigquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:10 schreef Sneeze het volgende:
Maar, maar... Dial Idol is nou niet bepaald een autoriteit he.Ze zitten er vaker naast dan dat ze het juist hebben.
Qua performance kan Katharine inderdaad wel het een en ander leren van Raffa. Qua stem is Raffa wel verreweg de mindere. Die zingt echt erg pitchy altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef Andiyan het volgende:
2. Katharine, ondanks veel slechter dan Raffa heel netjes gedaan en ik word blij van haar
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal best, volg ik allemaal niet. Vind het lezen van bepaalde weetjes of beweringen, die eventueel al andere dingen kunnen verraden, nu eenmaal niet prettig
Klopt ook wel weer, als ik het op de radio had gehoord had Katharine ongetwijfeld beter geklonken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Qua performance kan Katharine inderdaad wel het een en ander leren van Raffa. Qua stem is Raffa wel verreweg de mindere. Die zingt echt erg pitchy altijd.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Katharine ook beter zingen dan Raffaëla, en ze is ook een stuk mooier. Ze heeft zulke mooie ogen, en een prachtig figuur en ze kijkt zo sexy en lief tegelijkertijd.
Omdat de Nederlandse versie geen ene kloot aan is en hier de mensen zitten die wel smaak hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef Woelli het volgende:
Weet je wat grappig is,
dat hier hele andere mensen posten dan bij alle topics van de Nederlandse versie![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse versie geen ene kloot aan is en hier de mensen zitten die wel smaak hebben
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse versie geen ene kloot aan is en hier de mensen zitten die wel smaak hebben
wat hij zegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Katharine ook beter zingen dan Raffaëla, en ze is ook een stuk mooier. Ze heeft zulke mooie ogen, en een prachtig figuur en ze kijkt zo sexy en lief tegelijkertijd.
je wil de Nederlandse Idols toch niet vergelijken met al deze mensen right?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef Andiyan het volgende:
2. Katharine, ondanks veel slechter dan Raffa heel netjes gedaan en ik word blij van haar
Oui.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
bij welke afleveringen zijn we? 17 en 18 toch?
aber natürlich.quote:
Hij zou nog meer mompelen en slissen dan 50 Cent.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kevin mag wel door als ie gaat rappen trouwens
En ondertussen heel stoer z'n brilletje weer even rechtzettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zou nog meer mompelen en slissen dan 50 Cent.![]()
Die voorstukjes worden van de autocue gelezen en Gideon is dat niet helemaal machtigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Cee het volgende:
Gedeon en zijn schilderij, het was aandoenlijk maar ook creepy as hell. Hoe die gast praat. Een beetje Forrest Gump achtig.
Doe ik ook niet. Maar slechts bij dit nummer vond ik Raffaëla's versie beter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
je wil de Nederlandse Idols toch niet vergelijken met al deze mensen right?
Katharine knalt iedereen er hier af joh. Zelfs een Ayla of Kellie had hier Idols gewonnen.
Veel slechter dan Raffaela, wat een grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:00 schreef Cee het volgende:
Afvallers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met gitaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |