abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37269261
Brrr ik morgen voordat ik stadion inga ook weer MC Donald's.
Ben eens benieuwd, en het is niet goed voor mij
JOHNNY HEITINGA
pi_37270411
KFC is veel beter
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:17:23 #103
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37270428
die moet ik ook is proberen
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:18:20 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37273614
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:01 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:

[..]

Schiphol? Das toch de Burger King.
Ja, ik ben ok geen onbekende op Schiphol, maar volgens mij zit er geen Mac
pi_37273647
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, ik ben ok geen onbekende op Schiphol, maar volgens mij zit er geen Mac
Alleen achter de douane/inchek gedeelte.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:44:36 #106
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_37276197
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:16 schreef YoshiBignose het volgende:
KFC is veel beter
Ook lekker, wel heel anders. Niet per definitie iets waar ik de Mac voor zou willen missen, maar ze kunnen prima naast elkaar bestaan imho! Hot Wings en die Zinger, die zijn echt geweldig. Probleem is echter, ik krijg altijd zo'n buikpijn van die dingen. Misschien iets te pittig voor m'n ingewanden Zou je daar eigenlijk iets tegen kunnen doen?
Porch Monkey 4 Life!
pi_37278962
ik moet eerlijk zeggen (en ik kan best tegen beetje pittig) dat die hot wings wel heet zijn. krijg ik soms ook buikpijn beetje van. kan je niks tegen doen, ja iets anders nemen. die twister wrap is ook godddeelliiijkk en tijdelijk ¤2.95
Facts don't care about your feelings
pi_37282207
Wat is het trouwens voor saus op een big mac? Is dat een standaard sausje?
pi_37284385
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef heinl het volgende:
Wat is het trouwens voor saus op een big mac? Is dat een standaard sausje?
De saus op een big mac heet big mac saus
Deze saus wordt enkel voor de (big) big mac gebruikt en er zit iig augurk in.
!
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:18:13 #110
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_37284690
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:

[..]

Damn, ik nog denken dat het chili chicken saus heet.
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
pi_37284968
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:18 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:

[..]

Damn, ik nog denken dat het chili chicken saus heet.
Nee, de saus op de chili chicken heet chili saus of promotion saus.
!
pi_37285066
quote:

[..]

Die word (dus) niet los verkocht ergens, neem ik aan?
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:34:54 #113
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_37285233
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef heinl het volgende:

[..]

Die word (dus) niet los verkocht ergens, neem ik aan?
Zie je het al voor je? Een flesje met daarop "Big Mac saus".
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
pi_37285443
Er stond ergens in een ander topic een link naar de recepten van mcdonalds burgers. http://www.googlethedamnthing.com/mirror/mcd/
quote:
Big Mac Special Sauce
1/4 cup KRAFT Miracle Whip
1/4 cup mayonnaise
2 tablespoons, heaping, WISHBONE deluxe French salad dressing (the orange stuff)
1/2 tablespoon HEINZ sweet relish
2 teaspoons, heaping, VLASIC dill pickle relish (Heinz dill relish also works)
1 teaspoon sugar
1 teaspoon dried, minced onion
1 teaspoon white vinegar
1 teaspoon ketchup
1/8 teaspoon salt
Mix everything very well in a small container. There better be no streaks! Microwave 25 seconds, and stir well
again. Cover, and refrigerate at LEAST 1 hour before using. (to allow all of the flavors to "meld") Makes nearly
1 cup... enough for about 8 Big MacsTM.
!
pi_37285765
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:

[..]

Zie je het al voor je? Een flesje met daarop "Big Mac saus".
Je weet maar nooit, je hebt tochook van die americaanse mayonaise? En bbq-saus?

Zou er niet raar van opkijken als een soortgelijk sausje op de markt komt, het een succes gaat worden, het is namelijk héérlijk
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef Xuavis het volgende:
Er stond ergens in een ander topic een link naar de recepten van mcdonalds burgers. http://www.googlethedamnthing.com/mirror/mcd/
[..]
Maar es een keer in de vakantie proberen, thanks
pi_37287182
Vandaag de McFeast gehaald en een CHef's Salad.

McFeast: Was behoorlijk lekker, hij was de mooie premiumgrootte, volop belegd. Ik vond hem smaken, mede dankzij de ketchup moster combo naar een normale Hamburger met meer. De Mayo die er ook op zat maakte het geheel wat smeuiger. Al met al een lekkere burger. (en geen Ui geloof ik, dus ja gaat er niet van uit je bek stinken)

Chef's Salad: Weer ontzettendgroot, net zoals de Ranch en Caesar. Je krijgt er een mosterd vinaigrette bij. De salade was bijzonder goed gevuld, met veel ham en kaas, en wat, naar mijn mening te weinig, kaas. De ham werd me na een tijdje teveel, en de mosterdvinaigrette was op sommige momenten iets TE scherp. De kaas was enigzins smaakloos, maar dat zou ook kunnen door de andere smaken, zoals de McFeast ervoor. Al met al zag de salade er verder goed uit. Er zat een bijzonder goed gemixte sla bij, met bijvoorbeeld: Lollo Biono, Lollo Rosso, Frisée, ijsberg enz. Wat me wel tegenviel waren de enorme plakken geschaafde winterwortel. Die hadden van mij eruit mogen blijven.

Volgende keer neem ik een Tuna Salad (of hoe hij ook mag heten )

Het was in totaal, de salade plus McFeast menu, wel erg veel, maar kheb t wel opgekregen.
Cooking!
pi_37287407
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef Aenarion het volgende:
Vandaag de McFeast gehaald en een CHef's Salad.

McFeast: Was behoorlijk lekker, hij was de mooie premiumgrootte, volop belegd. Ik vond hem smaken, mede dankzij de ketchup moster combo naar een normale Hamburger met meer. De Mayo die er ook op zat maakte het geheel wat smeuiger. Al met al een lekkere burger. (en geen Ui geloof ik, dus ja gaat er niet van uit je bek stinken)

Chef's Salad: Weer ontzettendgroot, net zoals de Ranch en Caesar. Je krijgt er een mosterd vinaigrette bij. De salade was bijzonder goed gevuld, met veel ham en kaas, en wat, naar mijn mening te weinig, kaas. De ham werd me na een tijdje teveel, en de mosterdvinaigrette was op sommige momenten iets TE scherp. De kaas was enigzins smaakloos, maar dat zou ook kunnen door de andere smaken, zoals de McFeast ervoor. Al met al zag de salade er verder goed uit. Er zat een bijzonder goed gemixte sla bij, met bijvoorbeeld: Lollo Biono, Lollo Rosso, Frisée, ijsberg enz. Wat me wel tegenviel waren de enorme plakken geschaafde winterwortel. Die hadden van mij eruit mogen blijven.

Volgende keer neem ik een Tuna Salad (of hoe hij ook mag heten )

Het was in totaal, de salade plus McFeast menu, wel erg veel, maar kheb t wel opgekregen.
Op de McFeast horen grove uien te zitten. Zo niet dan hebben ze een foutje gemaakt in de keuken of er zat zo weinig op dat je het niet eens merkte. Het kan ook goed mogelijk zijn dat je het door de grote berg sla die er op zit de uien niet meer ziet. Gelukkig zit er wel cheddar kaas op in plaats van smeltkaas zoals bij de Big Tasty.

De Tuna salad lijkt me absoluut niet lekker. Bij het klaarmaken van die salades ruikt het gelijk in een grote straal naar rotte tonijn met rotte olijven. Ook die slamix vind ik trouwens stinken maar dat ligt vast wel aan mij aangezien heel veel mensen die dingen blijven eten.
!
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:51:01 #118
111260 Charmian
a little joy
pi_37291918
Net toevallig bij de mac geweest. Zag dat ze tegenwoordig ook pancakes en tosti's bij het ontbijtmenu hebben. Is dat nog wat of kun je liever een boterhammetje met kaas meenemen?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_37293432
Wat kost zo'n McFeast eigenlijk?
pi_37295865
3 euro 65
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37297888

pi_37300085
Ik heb er net eentje gegeten. Echt een lekkere burger. Is idd ipv de mc280 en met een bigtastypatty en broodje. Eigenlijk is het een soort van whopper.
pi_37842275
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef ILCILA het volgende:
Hardenberg:

[afbeelding]

[afbeelding]
hardenberg
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  maandag 15 mei 2006 @ 13:15:11 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_37842468
quote:

[..]

Niet mee eens.

Thousand Islands dressing komt er heel erg in de buurt, en een 99,99% match is Heinz Sandwich Spread Tuinkruiden-versie.
Confidence through competence
pi_37842604
Wat Xuavis post is 100% waar hoor. Qua ingredienten weet ik ook alleen dat er augurken inzitten. Wat er dicht bij in de buurt komt zou ik niet weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')