Ja, ik ben ok geen onbekende op Schiphol, maar volgens mij zit er geen Macquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:01 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Schiphol? Das toch de Burger King.
Alleen achter de douane/inchek gedeelte.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik ben ok geen onbekende op Schiphol, maar volgens mij zit er geen Mac
Ook lekker, wel heel anders. Niet per definitie iets waar ik de Mac voor zou willen missen, maar ze kunnen prima naast elkaar bestaan imho! Hot Wings en die Zinger, die zijn echt geweldig. Probleem is echter, ik krijg altijd zo'n buikpijn van die dingen. Misschien iets te pittig voor m'n ingewandenquote:
De saus op een big mac heet big mac sausquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef heinl het volgende:
Wat is het trouwens voor saus op een big mac? Is dat een standaard sausje?
Damn, ik nog denken dat het chili chicken saus heet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
De saus op een big mac heet big mac saus
Deze saus wordt enkel voor de (big) big mac gebruikt en er zit iig augurk in.
Nee, de saus op de chili chicken heet chili saus of promotion saus.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:18 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Damn, ik nog denken dat het chili chicken saus heet.
Die word (dus) niet los verkocht ergens, neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Een flesje met daarop "Big Mac saus".quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef heinl het volgende:
[..]
Die word (dus) niet los verkocht ergens, neem ik aan?
quote:Big Mac Special Sauce
1/4 cup KRAFT Miracle Whip
1/4 cup mayonnaise
2 tablespoons, heaping, WISHBONE deluxe French salad dressing (the orange stuff)
1/2 tablespoon HEINZ sweet relish
2 teaspoons, heaping, VLASIC dill pickle relish (Heinz dill relish also works)
1 teaspoon sugar
1 teaspoon dried, minced onion
1 teaspoon white vinegar
1 teaspoon ketchup
1/8 teaspoon salt
Mix everything very well in a small container. There better be no streaks! Microwave 25 seconds, and stir well
again. Cover, and refrigerate at LEAST 1 hour before using. (to allow all of the flavors to "meld") Makes nearly
1 cup... enough for about 8 Big MacsTM.
Je weet maar nooit, je hebt tochook van die americaanse mayonaise? En bbq-saus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Een flesje met daarop "Big Mac saus".
Maar es een keer in de vakantie proberen, thanksquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef Xuavis het volgende:
Er stond ergens in een ander topic een link naar de recepten van mcdonalds burgers. http://www.googlethedamnthing.com/mirror/mcd/
[..]
Op de McFeast horen grove uien te zitten. Zo niet dan hebben ze een foutje gemaakt in de keuken of er zat zo weinig op dat je het niet eens merkte. Het kan ook goed mogelijk zijn dat je het door de grote berg sla die er op zit de uien niet meer ziet. Gelukkig zit er wel cheddar kaas op in plaats van smeltkaas zoals bij de Big Tasty.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef Aenarion het volgende:
Vandaag de McFeast gehaald en een CHef's Salad.
McFeast: Was behoorlijk lekker, hij was de mooie premiumgrootte, volop belegd. Ik vond hem smaken, mede dankzij de ketchup moster combo naar een normale Hamburger met meer. De Mayo die er ook op zat maakte het geheel wat smeuiger. Al met al een lekkere burger. (en geen Ui geloof ik, dus ja gaat er niet van uit je bek stinken)
Chef's Salad: Weer ontzettendgroot, net zoals de Ranch en Caesar. Je krijgt er een mosterd vinaigrette bij. De salade was bijzonder goed gevuld, met veel ham en kaas, en wat, naar mijn mening te weinig, kaas. De ham werd me na een tijdje teveel, en de mosterdvinaigrette was op sommige momenten iets TE scherp. De kaas was enigzins smaakloos, maar dat zou ook kunnen door de andere smaken, zoals de McFeast ervoor. Al met al zag de salade er verder goed uit. Er zat een bijzonder goed gemixte sla bij, met bijvoorbeeld: Lollo Biono, Lollo Rosso, Frisée, ijsberg enz. Wat me wel tegenviel waren de enorme plakken geschaafde winterwortel. Die hadden van mij eruit mogen blijven.
Volgende keer neem ik een Tuna Salad (of hoe hij ook mag heten)
Het was in totaal, de salade plus McFeast menu, wel erg veel, maar kheb t wel opgekregen.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |