quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
Bij de Mcdonals in Zweden hebben ze dubbele QP's
Bij de McDonald`s in Nederland nietquote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
Bij de Mcdonals in Zweden hebben ze dubbele QP's
Da's i-spy, he liefquote:
Zie mijn post iets verder omhoog...quote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Iemand al 1 van de nieuwe salades gegeten?
Ik vond hem wel lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.
De McKroket is de beste "burger" everquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er inderdaad uit als de McDeLuxe van een aantal jaar terug... Alleen gingen daar wat andere dinden op; vegetarische mayo, kethup, grove ui, sla, tomaat, komkommer en kaas op... (mijn god... werk er al 4 jaar niet meer en weet het nog min of meer preciesquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Xuavis het volgende:
Iemand al de nieuwe big mcfeast al gehad? Volgens mij is het gewoon een grote mcdeluxe junior (euroknaller een tijdje geleden).
Ziet er iig niet echt erg speciaal uit. (mosterd, ketchup, uien, augurk, sla, tomaat, ceddar kaas (2x), tasty pattie en dat allemaal op een tasty broodje).
Schiphol? Das toch de Burger King.quote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=2010
Bon voor de healthfreaks onder ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |