20 kip nuggets ga je toch niet eten bij de mc, kan je ook halen bij supermarktquote:
woow wat ben jij vrolijk oranjequote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
20 kip nuggets ga je toch niet eten bij de mc, kan je ook halen bij supermarkt![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Bartjebart het volgende:
Ja![]()
Ze hebben weer milkshake met Kokossmaak![]()
4 septemberquote:Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef Gesloten het volgende:
Wanneer zijn d`r nieuwe euroknallers?
Is die McChicken saté net zoiets als de mc Azie van een paar jaar geleden? Die was ook met satesaus en gefrituurde uitjes en zo. Erg lekker !quote:
Ik ken de McAzie niet maar ik denk dat het wel dezelfde is. Zal het vanavond wel ffies proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Is die McChicken saté net zoiets als de mc Azie van een paar jaar geleden? Die was ook met satesaus en gefrituurde uitjes en zo. Erg lekker !
Soort van BBQ sause.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die creme-kleurachtige saus heet die op de BigTasty zit?![]()
Volgens mij niet. Net als big mac saus zijn dat speciale mcdonalds sauzen die niet in de winkel verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is die shit ook in de winkel te verkrijgen?![]()
Kan je de exacte naam niet een keer natrekken?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Net als big mac saus zijn dat speciale mcdonalds sauzen die niet in de winkel verkrijgbaar zijn.
De McChicken Saté vond ik zelf niet te eten!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Is die McChicken saté net zoiets als de mc Azie van een paar jaar geleden? Die was ook met satesaus en gefrituurde uitjes en zo. Erg lekker !
Ja hoor! Ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |