het was een neger zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:37 schreef VoreG het volgende:
ik heb niks gedaan
quote:
Het is juist voor kleuters, vroeger was het nog een uitdaging.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef tong80 het volgende:
De OP is veel te ingewikkeld geworden voor een Tong.
Zit dat niet in die computercursus?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef tong80 het volgende:
De OP is veel te ingewikkeld geworden voor een Tong.
De mof staat hier al een half uur aan, maar het schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie zo wel naar Nigel de Jong ?
ff snel kijken gaatquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat frituren en op de bank hangen
ja sorry dat is nog van de koeienmest van vanmorgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Werd wel tijd ook
* Eilanden knijper van neus haalt
http://www.i-n-d-e-x.de/quote:
Biertje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef clauwheee het volgende:
Het feestje was gisteravond toch iets te gezellig. Het zijn dweilen vandaag!
Ik had al zo'n voorgevoel. WII schijnt om een of andere vage reden onze angstgegner te zijn, en ik had al een kutdag. Dit kon er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden Roosvicee en een bakkie troost voor Clau neerzet
Ik ken dat soort dagen en dan zoiets er ook nog wel bij iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel. WII schijnt om een of andere vage reden onze angstgegner te zijn, en ik had al een kutdag. Dit kon er ook nog wel bij
Oe ook jarig morgen? Schoonzussie ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef StarGazer het volgende:
Groningen
Maar goed, ik ga nog wel FF gezellig de kroeg in vnvnd, om alvast te vieren dat ik 23 word morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |