* doorpost na slotjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Gamedemon het volgende:
Kuttopic, slotje
ik ga je aangeven bij mijn collega's bij de FA'squote:
Schrijf eenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je aangeven bij mijn collega's bij de FA's
Modjes kunnen toch wel indirect bannen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Congratz. Ban ze. Ban ze hard!
Ga jij je eens verdiepen in de Fok! hiërarchiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ja, lul jezelf er maar weer uitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Modjes kunnen toch wel indirect bannen?
Post eens wat minder.quote:
Alleen drinken is zo....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef mordradead het volgende:
Niks mee te maken, OPEN DE FUSTEN>>> VANAVOND FEEST IK GA DRINKEN OP GD EN VEEL EN GOED HOOOOOK HOOROROROROROOROR
bhhwh4h4h4h4h4h4h4h4h4h4h4h4h
hh4h4h23h3h3h3h3h
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
bron : http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/35quote:Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
bron : http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/35
Geen quotes! Een goede mod maakt er een mooi verhaal en tieft de topic op slot.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
bron : http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/35
Of de mod voert uit dat wat er in de quote staat en kan dan daarmee het topic redden,..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen quotes! Een goede mod maakt er een mooi verhaal en tieft de topic op slot.
Dit is een kwaliteits topic, blijft open tot nader overlegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen quotes! Een goede mod maakt er een mooi verhaal en tieft de topic op slot.
Je spreek al in modjestaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dit is een kwaliteits topic, blijft open tot nader overleg
Ik ga me ook volledig richten op turn based RPG's, dan kan ik gamen en modden tegelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:52 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, das kut. Nu heb je geen tijd meer om te gamen, maar moet je constant gaan modden.
Succes met je game-carriere, you're gonna need it!
Congrats mate
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ga me ook volledig richten op turn based RPG's, dan kan ik gamen en modden tegelijk
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ga me ook volledig richten op turn based RPG's, dan kan ik gamen en modden tegelijk
[steek onder de riem]ga je gang..[/steek onder de riem]quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
WAAR BLIJVEN DE MODS OM DIT TOPIC TE SLUITEN
Hier Er is vandaag een crew-meeting in Utrecht. gok ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben hier hoor?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:19 schreef P-Style het volgende:
Zodra bekend is wie de èchte mod is, gooi ik deze dicht!
nee man ben aan het gamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |