Ook niet naar mini mini mini meets ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga niet naar meets.
Nope.quote:
Ik wilde net je computer komen repareren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nope.
Been there, done that, valt vaak tegen.
Hij is niet stuk, maar ik zie je zo wel verschijnen, Annie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wilde net je computer komen repareren.
Ja dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nope.
Been there, done that, valt vaak tegen.
Zet de ranja maar klaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij is niet stuk, maar ik zie je zo wel verschijnen, Annie.
Je hebt de lijst gezien?quote:
Kijk, dat is een mod.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:30 schreef E.T. het volgende:
Ik ben getrouwd, heb een kind..
Mijn leven is over.. Al wat over is, is fok..
en zelfs hier heb je het over man en kindquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:30 schreef E.T. het volgende:
Ik ben getrouwd, heb een kind..
Mijn leven is over.. Al wat over is, is fok..
Fax die 's?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:31 schreef ShaoliN het volgende:
Mooie is dat zelfs de grootste prutsmod (lees ShaoliN) een vrijbrief heeft om te gaan kloten andere fora.
Name your forum.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je mij voor 1 avond niet weer blauw maken?
ik ben dusdanig gehersenspoeld dat ik 't alleen nog maar daar over kan hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
en zelfs hier heb je het over man en kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |